N8 mi N9 mu almalıyım??

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
her türlü 64 ü bekleyeceğiz sonuçta dimi yani o yüzden sorun yok :D saol abi ama sende al böylece tam hakimiyet kurarsın daha iyi olur daha iyi yardımcı olursun. hem geliştirici modu seni bekliyor biz bir şey yaparsak cihaz pert olur :kop:
valla bu cihazda zor ya geliştirici modunda bile pert etmek için sistemi baya kurcalamak lazım :ehe bu arada arkadaşlık isteği gönderdim face'ten kabul et olur mu? :)
 


MertcaN9

MertcaN9

Üye

valla bu cihazda zor ya geliştirici modunda bile pert etmek için sistemi baya kurcalamak lazım :ehe bu arada arkadaşlık isteği gönderdim face'ten kabul et olur mu? :)

olur tabi çok memnun olurum :oke:. o kadar sağlam bir işletim sistemi diyorsun öyle mi? ama terminal filan şimdilik tehlikeli bölge gibi görülüyor ilk kullanıcıları için
 
pRime.

pRime.

Üye
olur tabi çok memnun olurum :oke:. o kadar sağlam bir işletim sistemi diyorsun öyle mi? ama terminal filan şimdilik tehlikeli bölge gibi görülüyor ilk kullanıcıları için
dediğim gibi sağlam yazılım ancak sistemi fazla kurcalamamak lazım üst kullanıcılar için o işler daha uygun.
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye

dediğim gibi sağlam yazılım ancak sistemi fazla kurcalamamak lazım üst kullanıcılar için o işler daha uygun.

anladım. ayrıca profil resminiz çok anlamlı gerçekten :kop:
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
4K
westmoreland
  • Kilitli
Cevap
7
Görüntüleme
4K
Bay H
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27
Haydar
Cevap
8
Görüntüleme
6K
Gönüldaş


Üst Alt