pRime.
Üye
valla bu cihazda zor ya geliştirici modunda bile pert etmek için sistemi baya kurcalamak lazımher türlü 64 ü bekleyeceğiz sonuçta dimi yani o yüzden sorun yoksaol abi ama sende al böylece tam hakimiyet kurarsın daha iyi olur daha iyi yardımcı olursun. hem geliştirici modu seni bekliyor biz bir şey yaparsak cihaz pert olur
![]()
bu arada arkadaşlık isteği gönderdim face'ten kabul et olur mu? 
saol abi ama sende al böylece tam hakimiyet kurarsın daha iyi olur daha iyi yardımcı olursun. hem geliştirici modu seni bekliyor biz bir şey yaparsak cihaz pert olur
. o kadar sağlam bir işletim sistemi diyorsun öyle mi? ama terminal filan şimdilik tehlikeli bölge gibi görülüyor ilk kullanıcıları için