n8 ekranı çizilmiyor muş????

Sponsorlu Bağlantılar

laplace06

laplace06

Üye
    Konu Sahibi
n8 ekranı çizilmiyor muş????
arkadaşlar dün nokia shop ankamal şubesine uğraddım yazılım yükleme için telefonu eline aldı arkadaş , daha jelatini sökmemiştim dedi ki jelatini çıkartablirsin n8 ekranı çizilmiyor nasıl yani dedim eline bir makas aldı ve teşhir deki n8 lerden birininin ekranını çizmeye çalıştı ve gerçekten çizilmedi ben bu konuda biraz dumura uğradım ve sizlere sormadan jelatini sökmediim neler söylersiniz acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: orcusss ve adsasdsd


AYNA

AYNA

Üye
vay be :D bu kadar dayanıklı olduğunu bilmiyordum ekranının.. jilatin olayını hiç sevmiyorum ben..
 
maktama

maktama

Üye
n8 ekranı "gorilla glass" olarak geçiyor. Youtubede çeşitli videolar bulabilirsin, anahtarla, bozukparalarla, çeşitli metal şeylerle yapılmış testler...
örnek:
 
emre2574

emre2574

Üye
c7dede var
 
eray28

eray28

Üye
bendede hala jilatin duruyor
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
bendede duruyo jelatin aldığımdan beri çıkarmadım gerekte görmüyorum bi zararı yok sonuçta
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
jelatin bende de duruyor ne olur ne olmaz:d
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
O ekrana Rotring ile girin bi bakalım :D
 
3onur5

3onur5

Üye
Bendede vardi 2 haftaya kadar jelatin, jelatin çizilmişti ekranda bi solma olmuştu, jelatini cıkardım daha da güzel oldu bi canlılık geldı telefonuma. :)
 
emre2574

emre2574

Üye
bılıyorum ekran cızılmıyor ama yınede korkuyorum arkların dedıgı gıbı bı zararı yok kalsın jelatın ölene kadar :D ne olur ne olmaz
 
elektronikmüh

elektronikmüh

Üye
neşter denesek
 

birand_15

Üye
Arkadaşlar ben 5 gün kullandım jelatin ile telefon cebimden düştü ve ekran paramparça oldu!!
 

Lacrymosa

Üye
Arkadaşım telefon kutudayken üzerinde olan jiletin müşteri jiletinli kullansın diye değil telefonun ekranının temiz kalması için yapıştırılıyor. :) Vallahi bu şekilde telefon kullananlara gülüyorum. Aman toz konmasın aman bilmem ne olmasın dersen o telefondan ne anladık yani. Sökeceksin jiletini ekrana dokunacaksın aradaki plastik parçasına değil. Ayrıca zaten yeni ekranlar çizilmiyor. Siz alışmışsınız N97 ve 5800 daki bildiğiniz sıradan plastik ekranlara o yüzden çizilecek zannediyorsunuz. :) 5800 demişken o telefonda kutudan çıkınca üstünde bir sürü şekiller, çizgiler olan jiletin var. Bazı kişiler onu çıkartmadan kullanıyordu. :D Ekranı doğru dürüst göremeden. :) Görmemişin telefonu olmuş tutmuş jiletinini çıkartmamış. :D
 
maktama

maktama

Üye
Arkadaşlar ben 5 gün kullandım jelatin ile telefon cebimden düştü ve ekran paramparça oldu!!
obaaaaa:ah
KingKong'u EmpireState'den düşürüp nakavt etmişsiniz...:aha:
Büyük geçmiş olsun... Garantiden mi hallettin, ya da ne yaptın, söylersen seviniriz.
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
Arkadaşım telefon kutudayken üzerinde olan jiletin müşteri jiletinli kullansın diye değil telefonun ekranının temiz kalması için yapıştırılıyor. :) Vallahi bu şekilde telefon kullananlara gülüyorum. Aman toz konmasın aman bilmem ne olmasın dersen o telefondan ne anladık yani. Sökeceksin jiletini ekrana dokunacaksın aradaki plastik parçasına değil. Ayrıca zaten yeni ekranlar çizilmiyor. Siz alışmışsınız N97 ve 5800 daki bildiğiniz sıradan plastik ekranlara o yüzden çizilecek zannediyorsunuz. :) 5800 demişken o telefonda kutudan çıkınca üstünde bir sürü şekiller, çizgiler olan jiletin var. Bazı kişiler onu çıkartmadan kullanıyordu. :D Ekranı doğru dürüst göremeden. :) Görmemişin telefonu olmuş tutmuş jiletinini çıkartmamış. :D
arkadaşım sanane desemmm insanların seçimleriyle dalga geçmek senin seviyeni gösteriyo
 
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
Arkadaşım telefon kutudayken üzerinde olan jiletin müşteri jiletinli kullansın diye değil telefonun ekranının temiz kalması için yapıştırılıyor. :) Vallahi bu şekilde telefon kullananlara gülüyorum. Aman toz konmasın aman bilmem ne olmasın dersen o telefondan ne anladık yani. Sökeceksin jiletini ekrana dokunacaksın aradaki plastik parçasına değil. Ayrıca zaten yeni ekranlar çizilmiyor. Siz alışmışsınız N97 ve 5800 daki bildiğiniz sıradan plastik ekranlara o yüzden çizilecek zannediyorsunuz. :) 5800 demişken o telefonda kutudan çıkınca üstünde bir sürü şekiller, çizgiler olan jiletin var. Bazı kişiler onu çıkartmadan kullanıyordu. :D Ekranı doğru dürüst göremeden. :) Görmemişin telefonu olmuş tutmuş jiletinini çıkartmamış. :D


sadece 5800 bölümüne katılıyorum :D ekranı görmeden nasıl kullanacan telefonu ya bide nokia ekrantaki jelatini koyarken oraya açmak için çıkartmak için mavi bir bölüm koymuş zor deil onu çıkarmak koymasın çıkartmak istemeyenler war çünkü cebime koyarken o mavi yer cebime takıldı ve çıktı cebime yapışmış jelatini elime bi aldım cebimdeki iplıkler yapışmış falan :D
 
cabal21

cabal21

Üye
arkadaşım ne zararı var jelatinin. zaten piyasada bile jelatin satıyorlar özel olarak. bırak dursun iyice jelatin deforme olursa çıkartırsın. ben 2 aydan fazladır kullanıyorum jelatin halen üstünde. ne ekrana zararı var ne dokunmatiğe.
 

Benzer Konular



Üst Alt