N8 ekran sorunu ?

Sponsorlu Bağlantılar

SİVASLİ58050

SİVASLİ58050

Üye
    Konu Sahibi
N8 ekran sorunu ?
arkadaşlar n8 telefonum var 2. el aldım aldığımda farketmedim ama dikkatli bakınca ekranda hafif gri dikey yatay çizgiler var aralıklı aralıklı özellikle parlaklık düşükken belli oluyor acaba geneldemi var yoksa ekran mı bozuk
 


atakan3510

Üye
ekra bozuk bnmde aynı tel grilik yok
 

tecno55

Üye
ekran bozuk olabilir çizgiler tam olarak Nasıl görünüyo nokta nokta şeklinde Görüyosan o dokunmatiğin çizgileri
 
SİVASLİ58050

SİVASLİ58050

Üye
    Konu Sahibi
çizgi çizgi görünüyor
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
lcd de bi çatlak veya ölü pixel sorunu var :oke: Lcd değişirse sorun olmaz :)
 
SİVASLİ58050

SİVASLİ58050

Üye
    Konu Sahibi
ölü pixelde renkli ekranda siyah nokta olmazmı ve çatlak ta düzenli şekilde oluşmazki bence başka birşey olabilirhafif grimsi yatay ve dikey çizgiler aralıklı düşük ışıkta belli oluyor
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Gri çizgi çok ilginç :hmmm
Sonuçta lcd sorunlu yani :ehe
 


Üst Alt