laplace06
Üye
n8 ekranı çizilmiyor muş????
arkadaşlar dün nokia shop ankamal şubesine uğraddım yazılım yükleme için telefonu eline aldı arkadaş , daha jelatini sökmemiştim dedi ki jelatini çıkartablirsin n8 ekranı çizilmiyor nasıl yani dedim eline bir makas aldı ve teşhir deki n8 lerden birininin ekranını çizmeye çalıştı ve gerçekten çizilmedi ben bu konuda biraz dumura uğradım ve sizlere sormadan jelatini sökmediim neler söylersiniz acaba
bu kadar dayanıklı olduğunu bilmiyordum ekranının.. jilatin olayını hiç sevmiyorum ben..



