Dracule Mihawk
Üye
Nokia N82 modeLinde Sadece Xenon Flash'ının DeğiL Kamerasının ne kadar harika oLdugunu kuLLanan arkadaşLar biLir.. yer mekan zaman farkediosa eger bunu iddiaa eden biri oLursa ve bana kanıtLarsa , teLefonumu yere koyarım çekiçLe ezerim ezme videosunu çekerim buraya koyarım.. bu kadar güveniyorum n82'ye.. ses konusunda n79 iyi oLabiLir ama bence asLa n82 modeLine kafa tutabiLecek bir modeL deiL..




