N79 - N82 Arasında Kaldım!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

peak_well

Üye
    Konu Sahibi
N79 - N82 Arasında Kaldım!
ARKADAŞLAR YENİ ÜYE OLDUM.ÜYE OLMAMIN SEBEBİ N 79 VS N 82 ARASINDA BİRKAÇ SORU SORCAM

NOT- KULLANANLAR YORUM YAPARLARSA SEVİNİRİM.YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

tEşEkKüRlEr!!!


1- HANGİSİ DAHA ÜSTÜN SES ÇIKARIYOR.N 79 ÇIKIŞLARINI FAZLA GÖRDÜM.



2- N 79 UN KAMERASI GECE KÖTÜ DENİLİYOR.PEKİ GÜNDÜZ NASIL


3- N 82 ALMAYA DEĞERMİ.SADECE XENON FLASH İÇİN
 


ArslanArif

ArslanArif

Üye
Arkadaşım N79 u tek geçerim süper telefon
 
sercan_54_54

sercan_54_54

Üye
konunn yeri burası deil
 
denizci535

denizci535

Üye
Bence ikiside ise yaramaz n79 u herkes elinden çıkarıyor n82 ise bitmiş model ve dizayn olarak bence elinde patlar haberin olsun. Hiç yanaşma. N95 düz ya da i8510 ya da sony c905 başkası şimdilik hikaye.

--------------- Ekleme ---------------

Şimdilik n97 ve iphone fiyatları kırılma noktasında nokia x3 ve x6 n97 eritecek e90 modeli nasıl 400 tl ye şimdi pazar buluyorsa n97 de aynen onun gibi olacak x3 x6 bir üst sınıf. Iphone artık telefon çıkardıkca eski modeller yerlerde sürünecek şimdiki modeli 1000 tl ye ve altına satıyorlar. Ve şimdinin modeli 12 piksel canavarı sony erikson aido satio vs modelleri ve samsung ominia 2 ve hd modelleri zıplama yapacak. Ve windos 8 megapiksel samsung telefonları alıp yine fiyatları kırar 2010 ikinci çeyrek i bekleyin.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
N79'un özellikleri ile fiyatı hiç uyumlu değil. O özelliğe sahip bir telefonun bin liradan aşağı olmaması lazım. İkisinden de uzak durmanı öneririm.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
N82 süper fiyatı ucuzken almanı tavsiye ederim..
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
İllâ ikisinden biri olacaksa daha sağlam gördüğüm n82 yi öneririm.n79 a hiçmi hiç güvenmiyorum.eğer ikisindende vazgeçerseniz size n78 i tavsiye ederim.
 
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
Ben n82 Öneriyorum. Gece çekimleri muhteşem o kadarda takoz bi telefon değil. tuşlarınada hemen alışılıyor. tercih senin.
 
mmzzkk

mmzzkk

Üye
ben n81 kullanıcısıyım.. telefonu değiştirmek istiyorum ve bende n79 ve n82 arasında kaldım ama herhalde n82 alacağım..
 

cakkal90

Üye
n82 sarj ı cok kısa ve tasarım olarak kotu n79 ise gece cekimleri kotu iste n82 cift islemci olması baya ıı bı performans saglıyo o yuzden kafam karıstı benımde
 
pavelnedved

pavelnedved

Üye
hayatında kaç defa gece fotoğraf çektin ve gerçekten işine yaradı?

--------------- Ekleme ---------------

ve hayatında kaç defa dedinki yaaiyiki bu gece çekim özelliği varmış. yoksa ben napardım.. ?? kaç defa ??
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
n79 alıcaksan dikkatli kullanman lazım ekranı çok ince mazeme kalitesi düşük ekran çabuk kırılabilir
 

rudolphus

Üye
Benim fikrim şu başka arkadaşın dediği gibi n79 özelliklerine göre daha pahalı olması lazım ama değil.Bunun en büyük sebebi de sanırım çok sağlam telefon olmaması.o Yüzden onu alma derim.N82 ye gelince o telefonun da kamerası harika ama biraz fazla kalın takos bence onu da alma
 

Depeche Mode

Üye
N79 N82 inin yanından bile geçemez.. N79 eline aldığında oyuncak telefon plastiğinden üretilmiş hissi veriyor.. gerçi konuyu açalı baya olmuş.. N79 aldıysan yüzde yüz pişmansındır =)
 

halfur

Üye
n79 alıpta pişman olana rastlamadım kolay kolay...onlarda telefnun fabrika hatasından kaynaklanan şeyler...10 numara telefon...kndm 2 aydır kullanıyorum....kabul etmek grekio gece cekimleri kötü...ama bn zten fotgrafcı deilim gce bi işime yaramıo...güdüz ckimlerine ise dicek laf yok süper...n82 de çift işlemci war ama günlük kullanımda çok farketmio hızları...anca 9-10 dosya acıcanda o zmn fakedio...n79 da fm transmitter war fark olarak oda ii bişe ama lazım olana tbi...oyuncak dienlerede takoz olmasından iidir diorum
 

Depeche Mode

Üye
n79 alıpta pişman olana rastlamadım kolay kolay...onlarda telefnun fabrika hatasından kaynaklanan şeyler...10 numara telefon...kndm 2 aydır kullanıyorum....kabul etmek grekio gece cekimleri kötü...ama bn zten fotgrafcı deilim gce bi işime yaramıo...güdüz ckimlerine ise dicek laf yok süper...n82 de çift işlemci war ama günlük kullanımda çok farketmio hızları...anca 9-10 dosya acıcanda o zmn fakedio...n79 da fm transmitter war fark olarak oda ii bişe ama lazım olana tbi...oyuncak dienlerede takoz olmasından iidir diorum
Plastik oyuncak telefonunla mutluluklar ozmn =) n82 takoz değildir.Son derece kaliteli bir görünüş ve dış malzemesi vardır..
 
futbol123

futbol123

Üye
n79 al derim daha yeni
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Kesinlikle N82......
 
AKATLI

AKATLI

Üye
tabiki N79 al hiç pişman olmucaksın
 

i-gencer

Üye
n79 tek geçerim 5-6 aydır kullanıyorum hiçbir sıkıntısını görmedim ve sürekli telefon elimdedir sürekli birşeyler yüklerim sürekli kurcalarım ve canavar gibi dayanıyor. navigsayonda garmini kurdum ücretsiz süper :) wireless te var bulunduğum mekanda herşeyi yapabiliyorum anlatılmaz yaşanır :)
ha gündüz çekimi güzel gece çekimi biraz karartılı ama gece aydınlık yerde de güzel çekiyor yani. anca karanlık bi yerde olucaksınız ki o da zor :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt