peak_well
Üye
N79 - N82 Arasında Kaldım!
ARKADAŞLAR YENİ ÜYE OLDUM.ÜYE OLMAMIN SEBEBİ N 79 VS N 82 ARASINDA BİRKAÇ SORU SORCAM
NOT- KULLANANLAR YORUM YAPARLARSA SEVİNİRİM.YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
tEşEkKüRlEr!!!
1- HANGİSİ DAHA ÜSTÜN SES ÇIKARIYOR.N 79 ÇIKIŞLARINI FAZLA GÖRDÜM.
2- N 79 UN KAMERASI GECE KÖTÜ DENİLİYOR.PEKİ GÜNDÜZ NASIL
3- N 82 ALMAYA DEĞERMİ.SADECE XENON FLASH İÇİN
wireless te var bulunduğum mekanda herşeyi yapabiliyorum anlatılmaz yaşanır 