peak_well
Üye
lÜTFEn YaRdIm!!!
yeni telefon alıcam.ancak kafamda bazı sorular var n 82 ile n 79 arasındA Kaldım
1-SES olarak hangisi dahaa iyi-n 79 da fazla hoparlör çıkışı gördüm-
2-n 82 nin kamerası gece daha iyi diolar.gündüz çekimlerinde aralarında bir fark varmı
3-sadece xenon flash için n 82 almaya değermi
not-mesajlarınızı bekliyorumm!!!
1-SES olarak hangisi dahaa iyi-n 79 da fazla hoparlör çıkışı gördüm-
2-n 82 nin kamerası gece daha iyi diolar.gündüz çekimlerinde aralarında bir fark varmı
3-sadece xenon flash için n 82 almaya değermi
not-mesajlarınızı bekliyorumm!!!
ayrıca xenon flash çok fark eder.