lÜTFEn YaRdIm!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

peak_well

Üye
    Konu Sahibi
lÜTFEn YaRdIm!!!
yeni telefon alıcam.ancak kafamda bazı sorular var n 82 ile n 79 arasındA Kaldım

1-SES olarak hangisi dahaa iyi-n 79 da fazla hoparlör çıkışı gördüm-

2-n 82 nin kamerası gece daha iyi diolar.gündüz çekimlerinde aralarında bir fark varmı

3-sadece xenon flash için n 82 almaya değermi

not-mesajlarınızı bekliyorumm!!!
 


jackalx_06

jackalx_06

Üye
n82 almanı tavsiye ederim.:oke: ayrıca xenon flash çok fark eder.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
telefonda oyun oynamayı seviyorsan özellikle N-gage oyunlarda n82 bir adım önde nedeni ise çift işlemcisi olması,resim çekmeyi seviyorsan özellikle geceleri yine n82 bir adım önde xenon flash ı var.sağlam bir telefon olsun diyorsan yine n82 önde(n79 da yazılımsal bazı problemler olduğu söyleniyor,yeni versiyonlarla önlemeye çalışıyorlar ama mesaj problemi hala devam ediyor...muş.)vede malzeme kalitesi kesinlikle n82 ile yarışamaz.
şöyle bir düşünmek lazım acaba neden n79 hem n78 den hemde n82 daha ucuz diye.mutlaka bir nedeni vardır değilmi.
n82.....574 EURO
N78.....336 EURO
N79.....291 EURO
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt