N78 telefonum tuvalete düştü...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Esendağlı

Esendağlı

Üye
    Konu Sahibi
N78 telefonum tuvalete düştü...
Arkadaşlar N78 telefonum tuvalete düştü,hemen çıkartıp aldıktan sonra önce pilini çıkartıp sonra temiz suyla duruladım.kağıt havlu ile kurulama yaptıktan sonra 1 kg prinç alıp cihazı onun içerisinde 1gün beklettim şuanda cihaz açılıyor(biraz sorunlu olsada), menüye falan girebiliyor,yani telefonla bütün menüleri dolaşıp deneme yaptım herhangi problem gözükmüyor.problem şu şebeke hiç çekmiyor vede cihaz 5-10 dakika sonra kendiliğinden kapanıyor.galiba servise vermem gerekecek,merak ettiğim ne olmuş olabilir vede nekadar ücret tutar acaba.bu durumla karşılaşan arkadaşlar veya bu işlerden anlayanlar fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Lord_oF_Dark ve Tuba.Erva


ProFeteröl

Üye
benim bildiğim 25 tl felan temizletmek ama Yaptığın saçma değilmi yıkamak pilini kabını cıkartıp kurulasaydın sılseydın sadece daha ii olrdu .
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
    Konu Sahibi
benim bildiğim 25 tl felan temizletmek ama Yaptığın saçma değilmi yıkamak pilini kabını cıkartıp kurulasaydın sılseydın sadece daha ii olrdu .
Yorumun için teşekkürler, ama telefon Tuvalete düştü o yüzden pilini çıkardıktan sonra durulama yapmak bana mantıklı gibi geldi.
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
gecmıs olsun kardes :(
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
    Konu Sahibi
gecmıs olsun kardes :(
Teşekkürler,umarım çok fazla bir maliyet çıkmazda yaptırabilirim telefonu.birde şunu sormak istiyorum: cihazı KVK yamı yoksa normal bir teknik servisemi vermek daha mantıklı acaba?
 
eray28

eray28

Üye
geçmiş oLsun :nono:
 
cyxaoc

cyxaoc

Üye
benim de yakınlarımın başına çok geldi ben de korkuyorum tuvalete girerken bi elim telefonda oluyo :hmmm
 
Godfather

Godfather

Üye
Kardeşim saç kurutma makinasını çalıştır ve 20 dakika felan hatta yarım saat telefona tut :D
Sonra 1-2 gün güneşte bırak :D Sonra al eline bak bakalım :D Çalışmıyorsa garantiye gönder :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Kardeşim saç kurutma makinasını çalıştır ve 20 dakika felan hatta yarım saat telefona tut :D
Sonra 1-2 gün güneşte bırak :D Sonra al eline bak bakalım :D Çalışmıyorsa garantiye gönder :D
açıklama budur :ehe
 
ReDMeMooo

ReDMeMooo

Üye
selam. usta ben telefon satıcısıyım o telefona 25 tl civarı bi masraf lazım. ama garantisi varsa normal tamirciye götürme garantisi bozulmasın. bide telefonu tamir ettirmeden açma. devrelerin arasında az birşey su kalmış olabilir. kapanmasının nedeni kısa devre yapıyor olması. çalıştırırsan heran kapanabilir ve bir daha açılmayabilir haberin olsun. garantiye vermeden bence bataryasını hiç takma elektrik almasın. bide şebeke sorunu olan telefonlar tam olarak düzelmeyebilir.her an şebekesi tekrar gidebilir. onun için elinden çıkarmaya bak. şebeke tekrar giderse tekrar 25tl koymak zorundakalacaksın. geçmiş olsun
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
g.olsun kardeşim benimde n97 duştüydü 2. gününde :ehe
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

OnuЯ SAKA;2529314' Alıntı:
g.olsun kardeşim benimde n97 duştüydü 2. gününde :ehe
Sağol,kurtarabildinmi bari..

--------------- Ekleme ---------------

Kardeşim saç kurutma makinasını çalıştır ve 20 dakika felan hatta yarım saat telefona tut :D
Sonra 1-2 gün güneşte bırak :D Sonra al eline bak bakalım :D Çalışmıyorsa garantiye gönder :D
Bugün kvk ya verdim. garantisi devam ediyordu ama tuvalete düşürdüğümü söyleyince garanti dışı olarak işlem görecek maalesef.

--------------- Ekleme ---------------

selam. usta ben telefon satıcısıyım o telefona 25 tl civarı bi masraf lazım. ama garantisi varsa normal tamirciye götürme garantisi bozulmasın. bide telefonu tamir ettirmeden açma. devrelerin arasında az birşey su kalmış olabilir. kapanmasının nedeni kısa devre yapıyor olması. çalıştırırsan heran kapanabilir ve bir daha açılmayabilir haberin olsun. garantiye vermeden bence bataryasını hiç takma elektrik almasın. bide şebeke sorunu olan telefonlar tam olarak düzelmeyebilir.her an şebekesi tekrar gidebilir. onun için elinden çıkarmaya bak. şebeke tekrar giderse tekrar 25tl koymak zorundakalacaksın. geçmiş olsun
Çok haklısın ama maalesef ben sabırsızlanıp birkaç saat sonra açılıyormu diye kontrol ettim.vede bunu birkaçsefer daha tekrarladım .keşke senin dediğini daha önceden bilmiş olsaydım.hayırlısı diyelim .
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
    Konu Sahibi
Bugün kvk da "Yüksek Seviye Kararı Verildi"diye yazmışlar..bunun anlamı daha üst servise gidecekmi oluyor acaba.benim verdiğim yer bakırköy kvk, daha üst kvk servisi nerde varki.
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
bende bikeresinde dusurmustum sonra bataryayi cikarip yikadim telefonu.. Sonrada cikabilen tum parcalari sokup sac kurutma makinesinde kurutup pirinc kavanozunda bikac gun beklettim smdi super calisiyo .d anlattgim tel n95
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt