Esendağlı
Üye
N78 telefonum tuvalete düştü...
Arkadaşlar N78 telefonum tuvalete düştü,hemen çıkartıp aldıktan sonra önce pilini çıkartıp sonra temiz suyla duruladım.kağıt havlu ile kurulama yaptıktan sonra 1 kg prinç alıp cihazı onun içerisinde 1gün beklettim şuanda cihaz açılıyor(biraz sorunlu olsada), menüye falan girebiliyor,yani telefonla bütün menüleri dolaşıp deneme yaptım herhangi problem gözükmüyor.problem şu şebeke hiç çekmiyor vede cihaz 5-10 dakika sonra kendiliğinden kapanıyor.galiba servise vermem gerekecek,merak ettiğim ne olmuş olabilir vede nekadar ücret tutar acaba.bu durumla karşılaşan arkadaşlar veya bu işlerden anlayanlar fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.





