alican5335
Üye
n73 aldım(kazıkmı yedim) :D
Arkadaşlar biraz önce N73 aldım bir sorayım kazık yedimmi
Jiletini üstünde
1 sene 2 ay garantisi var
Çiziği fazla yok
Orginal kulaklık
Bataryası orjinal değil
Kamerasının üstündeki yazılar hafif silinmiş
Hafıza kartı yok ama tanıdık aldığım telefoncu;peder ben alırım ordan dedi ..
Bunların hepsi 320YTL 180 kredikartı gerisi peşin ??
Jiletini üstünde
1 sene 2 ay garantisi var
Çiziği fazla yok
Orginal kulaklık
Bataryası orjinal değil
Kamerasının üstündeki yazılar hafif silinmiş
Hafıza kartı yok ama tanıdık aldığım telefoncu;peder ben alırım ordan dedi ..
Bunların hepsi 320YTL 180 kredikartı gerisi peşin ??
