n73 aldım(kazıkmı yedim) :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alican5335

Üye
    Konu Sahibi
n73 aldım(kazıkmı yedim) :D
Arkadaşlar biraz önce N73 aldım bir sorayım kazık yedimmi

Jiletini üstünde
1 sene 2 ay garantisi var
Çiziği fazla yok
Orginal kulaklık
Bataryası orjinal değil
Kamerasının üstündeki yazılar hafif silinmiş
Hafıza kartı yok ama tanıdık aldığım telefoncu;peder ben alırım ordan dedi ..

Bunların hepsi 320YTL 180 kredikartı gerisi peşin ??
 


cagatay2008

Üye
bende yenı aldım suan hıc cızık yok her seyı orjınal 1 sene garantısı var 320 pesın aldım
 

alican5335

Üye
    Konu Sahibi
kazık yemedik yani,sevindim

birşey daha sorucam

telefonun jogistiği hafif oynuyor buda aşagıya basınca 2,3 kere atlamasına neden oluyor,birde rebgi beyaz ben arkası kırmızı olanını beyenmiştim

şimdi ben garantiye versem orginal kırmızı kapak takıp jogistiği yaparlarmı

( tanıdık telefoncu yaparlar ama 1,2 ay sonra gelir telefon dediler )
 

ersincez

Üye
bende aldım n73 2aylık 1 sene temiz var galib a çizik 0.kamerada da yok.hafıza kartı da var bu telefonu arkadaşımın tanıdığından 260 tl ye aldım .garantisi faturası hepsi içinde.batarya orjinal.
 
N73MUSICEDITON

N73MUSICEDITON

Üye
OVVV çok pahalı almışsın ben 400 ytlye sıfır alırım kardeş 320 vermışsin pahalım :S
 

kopgit

Üye
pek de pahalı degil ben 2 ay önce n73 me sıfır 450 ye aldım
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Normal bence burda manavgatta arkadaşın dediği gibi biraz i taksit biraz i peşin 375tl orijinal 0 da peşin 505tl
 
asinalcaci

asinalcaci

Üye
pasa joistiği kapağı falan garanti %80 yapıo ben gönderdim sıfır gibi oldu tellllll
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt