Monte Dokunmatik Sorunu (ÇÖZÜMÜ)

Sponsorlu Bağlantılar

nurullah_kk

Üye
Merhaba Hocam. Öncelikle yardımlarınız için teşekkürler. Bu telefondan bir arkadaşım almış ve telefon clon olduğu için internete bağlanamıyor . imei değiştirmemiz gerekiyor sanıırm. Bu konuda bilgi verebilirsen sevinirim.
 


Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle merhaba kardeşim.onu şöyle yapıyorlarmış.eski kullanmadığınız bir samsung telefon lazım.eski samsung un imei li klonlanmış telefona taşıyorlarmış ama sadece telefoncular yapabiliyormuş.bunu bir telefoncuya sormanızı öneririm.kolay gelsin
 

serseri17

Üye
Anlatımı sırasıyla uygulayalım.

Tuşlar>*#2664# yapıyoz.

sonra tuşlar onayla ve numaralar gelcek.

sonra # tuşuna basıyoruz.

tekrar # tuşuna basıyoruz.

[1]Debug Screen yani 1 tuşuna basıyoruz.

sonra [8]Phone control yani 8 tuşuna basıyoruz.

sonra [7]Runtime Simul yani 7 tuşuna basıyoruz.

(4) data abourt olan tusa basıyoruz
en son olarak tel acılıp kapandıktan sonra *#877# diyoruz ve geri ala basıp fabrika ayarına dönderiyoruz.

telefon kapanıp açılcak.simkart hafıza filan hiç bir şey silinmiyor korkmayın. 100 de 100 cözüm bu herkes soft reset atıyor ama yanlıs bu dediklerimi uygulayın bana dua edin.
 

janti08

Üye
Bende uyguladım her şeyi. Umarım düzelir, telefonu yumruklamaktan ellerim acıyor. Bu çözüme ulaşmasam yarın ve sonraki gün fırlatır parçalardım herhalde. Zaten Android varken bunaltıyor bunu kullanmak, bu hata da tuz biberi...

Teşekkürler.
 
!SO

!SO

Üye
Evet ne yazik ki ayni sorun bende de var :) uzerinden aylar gecmis ama ben yeni ve arkadas magduruyum, zaten bu kodu biraz daha arastirdiktan hemen sonra yeni bi yazilim yukledim ardindan *#877# falan yaptim, belki bu yuzdendir bilinmez ama benim telefonun sag alt kisminda yalnizca boyle bi sorun oluyor ve galiba (emin olmayarak tabi) sogukta sanki boyle bisey oluyor... cok fazla bu sorun olmasa da, tekrarladigi zamanlarda sinirimi bozmaya yetiyor. Anlatilanlari bende denedim umarim duzelir, yine de tesekkurler...

- - - Eklendi - - -

Evet ne yazik ki ayni sorun bende de var :) uzerinden aylar gecmis ama ben yeni ve arkadas magduruyum, zaten bu kodu biraz daha arastirdiktan hemen sonra yeni bi yazilim yukledim ardindan *#877# falan yaptim, belki bu yuzdendir bilinmez ama benim telefonun sag alt kisminda yalnizca boyle bi sorun oluyor ve galiba (emin olmayarak tabi) sogukta sanki boyle bisey oluyor... cok fazla bu sorun olmasa da, tekrarladigi zamanlarda sinirimi bozmaya yetiyor. Anlatilanlari bende denedim umarim duzelir, yine de tesekkurler...

ve evet sonuc olarak sorun devam ediyor ve hala emin olmayarak benim telefonda soguktan oluyor gibime geliyor... Yine de ugrasanlara tesekkurler.
 

AYKIRISER

Üye
hatalı yüklenen dokunmatik firmwaresini tkfile ile silin ALLAHın izniyle düzelir hala bu dertten müzdarip arkadaşlar varsa detaylı anlatabilirim
 

hakki454545

Üye
abi sıkıntılı dokunmatikle bu kodları nasıl yazacagız
 


Üst Alt