Russline
Üye
Monte Dokunmatik Sorunu (ÇÖZÜMÜ)
Tam 1 gün geçmesine rağmen dokunmatik sağlam.Anlatmaya geçelim.
Anlatımı sırasıyla uygulayalım.
Tuşlar>*#2664# yapıyoz.
sonra tuşlar onayla ve numaralar gelcek.
sonra # tuşuna basıyoruz.
tekrar # tuşuna basıyoruz.
[1]Debug Screen yani 1 tuşuna basıyoruz.
sonra [8]Phone control yani 8 tuşuna basıyoruz.
sonra [7]Runtime Simul yani 7 tuşuna basıyoruz.
sonra [9] Soft Reset yani 9 tuşuna basıyoruz.
telefon kapanıp açılcak.simkart hafıza filan hiç bir şey silinmiyor korkmayın.
Bende şu an 1 gün geçmesine rağmen bi sorun çıkarmadı.sizdede çıkarmaz umarım.Bir olumsuzluk olursa yazarım.
Sizdede işe yaramazsa yazarsanız sevinirim
Anlatımı sırasıyla uygulayalım.
Tuşlar>*#2664# yapıyoz.
sonra tuşlar onayla ve numaralar gelcek.
sonra # tuşuna basıyoruz.
tekrar # tuşuna basıyoruz.
[1]Debug Screen yani 1 tuşuna basıyoruz.
sonra [8]Phone control yani 8 tuşuna basıyoruz.
sonra [7]Runtime Simul yani 7 tuşuna basıyoruz.
sonra [9] Soft Reset yani 9 tuşuna basıyoruz.
telefon kapanıp açılcak.simkart hafıza filan hiç bir şey silinmiyor korkmayın.
Bende şu an 1 gün geçmesine rağmen bi sorun çıkarmadı.sizdede çıkarmaz umarım.Bir olumsuzluk olursa yazarım.
Sizdede işe yaramazsa yazarsanız sevinirim



