Monte Dokunmatik Sorunu (ÇÖZÜMÜ)

Sponsorlu Bağlantılar

Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
Monte Dokunmatik Sorunu (ÇÖZÜMÜ)
Tam 1 gün geçmesine rağmen dokunmatik sağlam.Anlatmaya geçelim.

Anlatımı sırasıyla uygulayalım.

Tuşlar>*#2664# yapıyoz.

sonra tuşlar onayla ve numaralar gelcek.

sonra # tuşuna basıyoruz.

tekrar # tuşuna basıyoruz.

[1]Debug Screen yani 1 tuşuna basıyoruz.

sonra [8]Phone control yani 8 tuşuna basıyoruz.

sonra [7]Runtime Simul yani 7 tuşuna basıyoruz.

sonra [9] Soft Reset yani 9 tuşuna basıyoruz.

telefon kapanıp açılcak.simkart hafıza filan hiç bir şey silinmiyor korkmayın.

Bende şu an 1 gün geçmesine rağmen bi sorun çıkarmadı.sizdede çıkarmaz umarım.Bir olumsuzluk olursa yazarım.

Sizdede işe yaramazsa yazarsanız sevinirim :)
 


hisisman

Üye
iyide kardeş bu şifreler ne işe yarıyo??? :D
 
ekc-103

ekc-103

Üye
dokunmatik sorunu derken ne gibi bir sorun vardı ve dedğin işlemler işe yaradı? yazarsan sevinirim
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
*#2665# fw güncellemesi yapanlar bende dahil dokunmatikde sorun çıktı.mesela sağa basınca sol işliyor vb.ve bu kodu buldum düzeliyor.2 3 hafta geçmesine rağmen sorun yok düzeldi :)
 
keloglan28

keloglan28

Üye
olmadı denedim!!!! acil çözüm lazim...
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
nasıl olmaz kardeşim bide şöyle dene.yazdıklarımı uygula.sonra *#877# yap ordan geri al bas evet de.bide böyle dene
 

Criver

Üye
Size kolay gelsin bnde öyle bir sorun yok :bud:
 
ergunx

ergunx

Üye
olmadııı düzelmedi kardeş sende bi sorun varmı düzeldimi tamamen.
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
yarın akşam vercem kesin çözümü.artık geçmesse bilemem.bende tamamen geçti :-]

----------Eklendi @ 00:17:30 ---------- Yazıldı @ 00:16:34 ----------

şimdi telden yazıyom zaten bunlari :)
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
Evet Anlatıma geçelim :)

ilk önce tuşlardan
*#197328640# tuşluyoruz.

sonra burdan (1) yani Debug Screen e giriyoruz.

sonra sırasıyla hepsine basıp yani (1) sonra tekrar # basıyoruz.sonra (2) # sonra yani 6 ya kadar yapıyoruz 6 dahil.

sonra
altta Tmm ın üstünde yazı yazılcak yer var ona basıyoruz oraya 1879 yapıp tmm a basıyoruz.

sonra telefon kapanıp açılcak.sonra bir işlem daha var :)

sonra *#877# den Geri Al a basıp evet e basıyoruz.

bende daha problem kalmadı bide siz deneyin :)

olmassa yorum atın yine bir şeyler bulmaya çalışcam :D
 
ergunx

ergunx

Üye
kardeş o dediğin soft reset dokunmatikle bi alakası olduğunu sanmıyorum ben yeni bi fw yükleyip tekrar *#2665# yaptım şimdilik bi sorun yok :D inş. düzelmiştir
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
valla ben hep jtjl2 de deniyorum başka firm atmadım ama bunlarla alakası var kardeşim emin ol :)
 
ergunx

ergunx

Üye
Gene oldu yaw eskisi kadar değil ama ilginctir ekranın sağ ve alt tarafında sorun var diğer bölgeler çalışıyor cozemedim vala yurt dışından geldi garantide yok elimde patladı gibi :D
 
baranselona

baranselona

Üye
beyler 8-9 ay öncesinde bendede olmuştu boşuna uğraşmayın ya garantiye yollayın(ben yolladım 2-3 kere yapmadan verdiler sorun yok diye) yada 50 lira verip dokunmatik paneli değiştirin(9 ay önce 50 tl ydi)


ben onlarca kez yazılım yükleyip yüzlerce kere kod girmeme rağmen düzelmemişti....
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
sorun yok kardeşim bende dediklerimi sonuna kadar uygulayın gerisini bilemem ben de yok şu anlık 3 hafta geçti nerdeyse sorun yok :)
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
kesinlikle öyle bir sorun kalmadı o sonradan verdiğim kodları yaparsanız sonra 877 diye bir kod vardı hepsini verdim ordan geri aldan fabrika ayarlarına dön derseniz kalkıcaktır :)

----------Eklendi @ 01:25:52 ---------- Yazıldı @ 01:24:46 ----------

çok alakası var soft resetle zaten o menü hata ayıklama menüsü

----------Eklendi @ 01:26:37 ---------- Yazıldı @ 01:25:52 ----------

zaten telden yazıyom şu an :)
 
ergunx

ergunx

Üye
yokmu farkli bi cozum hala sorun cikartiyor arada :S
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
valla onları yaptıktan sonra tel hızlandı. :D
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
kod aramalara devam ediyorum.bir tane daha buldum.en ilk başta yaptıklarımı yapın.sonuncu aşamaya geldiğinizde soft reset yerine 2. yani sw accert mı ne yazıyordu ona basın.telefon donacak.korkmayın.2 dk bekleyin kendini resetlemesse batarya çıkartıp takın.açın teli.birde böyle deneyin.
 
Russline

Russline

Üye
    Konu Sahibi
Son bir şey daha buldum

Tuşlar>*#2664# yapıyoz.

sonra tuşlar onayla ve numaralar gelcek.

sonra # tuşuna basıyoruz.

tekrar # tuşuna basıyoruz.

[1]Debug Screen yani 1 tuşuna basıyoruz.

sonra [8]Phone control yani 8 tuşuna basıyoruz.

sonra [7]Runtime Simul yani 7 tuşuna basıyoruz.

sonra [4] Data Abort yani 4 tuşuna basıyoruz.

biraz bekliycek 4 dk ila 6 dk arası bekliycek telefonun kapanıp açılmasını bekleyin.

bide böyle deneyin.
 


Üst Alt