tempestshine
Üye
Hayır. Metinde 1 kere yazmış

Hayır. Metinde 1 kere yazmış

Hayır. Metinde 1 kere yazmış
yani yanlış anlamayında böyle birşeye takılmak gereksiz bence adam moderatörse mesaj kasmak ona birşey kazandırmaz adam mod. sonuçta. metinin mesajlarının silinmesi konusunda haklı olabilirsiniz
ya arkadaşlar şöyle anlatayım.
ŞİMDi sen rambo abi. Sistem modlamada bi konu açtın. Konuyu onaylayan kişi hemen teşekkür ediyormu sana ?
Ama bu mod onayladıktan sonra hemen teşekkür edip mesaj kasıyor
---------- Eklendi @ 20:42:39 ---------- Yazıldı @ 20:42:08 ----------
anladınız mı ?
Ama şöyle birşeyde var: Onaylayan mod teşekkür ediyor, ardından bi bakıyorum aynı teşekkürü bir başkası yapmış. Sonra S60v5 Temalar bölümüne bakıyorum; benim konuya teşekkür eden kişi bütün temalara teşekkür etmiş. Dolayısıyla şikayet ediyorum ve tüm konulardaki teşekkürü siliniyor.
o zaman ben rüyamda foruma girdim bir baktım metin iki kez teşekkür mesajı yazmış bende rüyamda şikayet ettim ne hikmetse yönetici rüyamı gördü inandı mesajları silmeye başladı Allah Allah kıyamet alameti olsa gerek
yani yanlış anlamayında böyle birşeye takılmak gereksiz bence adam moderatörse mesaj kasmak ona birşey kazandırmaz adam mod. sonuçta. metinin mesajlarının silinmesi konusunda haklı olabilirsiniz
şaka bir yana doğru bir yaklaşım 
Sonunda anlayan biri çıktı.
Tamam. Adam zaten mod ama sonuçta rütbe denilen bişey var. Mobilde öyle mod felan yazmıyor. Sadece ozan abininkinde kurucu admin yazıyor .

Sonunda anlayan biri çıktı.
Tamam. Adam zaten mod ama sonuçta rütbe denilen bişey var. Mobilde öyle mod felan yazmıyor. Sadece ozan abininkinde kurucu admin yazıyor .
Rütbe atlamaya çalışıyor yani![]()
![]()
Ne hikmetse ben 1 kere mesaj yazdığını görüyorum
sadece gülüyorum bak dostum iş ciddiye bindi bu konuyu sana metin mi açtırdı zorla mı bak ondan korkmana gerek yok biz seni koruruz 
kendim açtım konuyu. Gözüme batıyo cunki metinin yazdığı mesajların silinmesi
gece gece çok güldüm herkese iyi geceler 
Ozan abininkinde kurucu admin mi yazıyor?bende yazmıyor
ciddi ciddi baa cevap mı yazıyon bir degece gece çok güldüm herkese iyi geceler
![]()
arkadaşım şimdi sen ne istiyosun tam olarak onu söyle moderatör kimseye teşekkür mesajı yazmasın mı?arkadaşlar dalga geçmek için konuydaysanız sildiriyim. Ben neyin derdindeyim siz ne diyonuz
arkadaşım şimdi sen ne istiyosun tam olarak onu söyle moderatör kimseye teşekkür mesajı yazmasın mı?
sakin ol şampuan.işte şampiyon..
derdin metin'in silinen mesajları çok da dert edilecek birşey değil bence.aynı konuya 2 kez tşk yazmış.sen hep birini görmüşsün.olay bu

evet.ama biz burada önemli birşey tartışıyoruz![]()
