moderatör şikayet edebiliyor muyuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye


Hayır. Metinde 1 kere yazmış

o zaman ben rüyamda foruma girdim bir baktım metin iki kez teşekkür mesajı yazmış bende rüyamda şikayet ettim ne hikmetse yönetici rüyamı gördü inandı mesajları silmeye başladı Allah Allah kıyamet alameti olsa gerek
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
yani yanlış anlamayında böyle birşeye takılmak gereksiz bence adam moderatörse mesaj kasmak ona birşey kazandırmaz adam mod. sonuçta. metinin mesajlarının silinmesi konusunda haklı olabilirsiniz

Sonunda anlayan biri çıktı.

Tamam. Adam zaten mod ama sonuçta rütbe denilen bişey var. Mobilde öyle mod felan yazmıyor. Sadece ozan abininkinde kurucu admin yazıyor .
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
ya arkadaşlar şöyle anlatayım.


ŞİMDi sen rambo abi. Sistem modlamada bi konu açtın. Konuyu onaylayan kişi hemen teşekkür ediyormu sana ?


Ama bu mod onayladıktan sonra hemen teşekkür edip mesaj kasıyor


---------- Eklendi @ 20:42:39 ---------- Yazıldı @ 20:42:08 ----------

anladınız mı ?

S60v5 Temalar bölümünde teşekkür ediyor onaylayan kişi. Benim anlamadığım, kendisine faydası olmayan mesaj kasmayı bir mod neden yapsın ki :allalla: Ama şöyle birşeyde var: Onaylayan mod teşekkür ediyor, ardından bi bakıyorum aynı teşekkürü bir başkası yapmış. Sonra S60v5 Temalar bölümüne bakıyorum; benim konuya teşekkür eden kişi bütün temalara teşekkür etmiş. Dolayısıyla şikayet ediyorum ve tüm konulardaki teşekkürü siliniyor.

Olay bu kadar basit :oke:
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi


o zaman ben rüyamda foruma girdim bir baktım metin iki kez teşekkür mesajı yazmış bende rüyamda şikayet ettim ne hikmetse yönetici rüyamı gördü inandı mesajları silmeye başladı Allah Allah kıyamet alameti olsa gerek

Ne hikmetse ben 1 kere mesaj yazdığını görüyorum
 
tempestshine

tempestshine

Üye
yani yanlış anlamayında böyle birşeye takılmak gereksiz bence adam moderatörse mesaj kasmak ona birşey kazandırmaz adam mod. sonuçta. metinin mesajlarının silinmesi konusunda haklı olabilirsiniz

belkide modlar arasında mesaj sayısı yarışı var :D şaka bir yana doğru bir yaklaşım :hmmm
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
s_uzun

s_uzun

Üye


Sonunda anlayan biri çıktı.

Tamam. Adam zaten mod ama sonuçta rütbe denilen bişey var. Mobilde öyle mod felan yazmıyor. Sadece ozan abininkinde kurucu admin yazıyor .

ya tamam kardeşim ama bi önemi yok yani yani burda orgeneral olsan ne olacak ki bak benim rütbe üsteğmen ama yarbay rütbesi olanla aynı konuyu okuyorum aynı paylaşımı yapıyorum aynı yere mesaj yazıyorum boşver mod. mesaj kassın sen paylaşımına bak metinin mesajlarının silinmesinide adminlere mesajla ilet
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Ozan abininkinde kurucu admin mi yazıyor? :blink: bende yazmıyor
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
kendim açtım konuyu. Gözüme batıyo cunki metinin yazdığı mesajların silinmesi
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
s_uzun

s_uzun

Üye
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ne oluyoruz gençler yahu...
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım şimdi sen ne istiyosun tam olarak onu söyle moderatör kimseye teşekkür mesajı yazmasın mı?

Benim derdim o değil. Mod teşekkür yazsın ama metinin mesajlarını siliyorlar. Sebeb. Tsk kasmak
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Uğur'cum bahsettiğin kişinin konuya Teşekkür yazması en doğal hakkı değil midir?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt