moderatör şikayet edebiliyor muyuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye
o zaman o moderatöre niye bişey demiyolar. O da mesaj kasıyor.

---------- Eklendi @ 20:31:55 ---------- Yazıldı @ 20:30:57 ----------



Anlıyorum kabız civciv abi ama orda modun yaptığıda mesaj kasmak olmuyor mu

Konuyu denetliyor.Onaylıyor ve teşekkür ediyor.Bu mesaj kasmak değil.Ama Metin'in yaptığı mesaj kasmak
 


symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
İlk onaylayan o olmasın sakın :D
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
İlk onaylayan o olmasın sakın :D

Ama nedense ben tek o modu görüyorum . Önce onaylayıp sonra teşekkür eden. Diğer konulara bakıyorumda nedense onaylayan mod onayladıktan sonra hemen teşekkürü yapıştırmıyor. Anlıyor musunuz


---------- Eklendi @ 20:39:25 ---------- Yazıldı @ 20:38:36 ----------

sizde benim yazdıklarımı iyi okuyun. Anlayacaksınız
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
O zaman :hmmm Kafam karıştı ya :allalla:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye


Ama nedense ben tek o modu görüyorum . Önce onaylayıp sonra teşekkür eden. Diğer konulara bakıyorumda nedense onaylayan mod onayladıktan sonra hemen teşekkürü yapıştırmıyor. Anlıyor musunuz


---------- Eklendi @ 20:39:25 ---------- Yazıldı @ 20:38:36 ----------

sizde benim yazdıklarımı iyi okuyun. Anlayacaksınız

anlamadı biz :(
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar şöyle anlatayım.


ŞİMDi sen rambo abi. Sistem modlamada bi konu açtın. Konuyu onaylayan kişi hemen teşekkür ediyormu sana ?


Ama bu mod onayladıktan sonra hemen teşekkür edip mesaj kasıyor


---------- Eklendi @ 20:42:39 ---------- Yazıldı @ 20:42:08 ----------

anladınız mı ?
 
tempestshine

tempestshine

Üye


Ama nedense ben tek o modu görüyorum . Önce onaylayıp sonra teşekkür eden. Diğer konulara bakıyorumda nedense onaylayan mod onayladıktan sonra hemen teşekkürü yapıştırmıyor. Anlıyor musunuz


---------- Eklendi @ 20:39:25 ---------- Yazıldı @ 20:38:36 ----------

sizde benim yazdıklarımı iyi okuyun. Anlayacaksınız

Bu mod onayladıktan sonra teşekkür etmeyi adet edinmiş.Bütün modlar böyle aslında.Sadece arada teşekkür etmiyorlar o kadar
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
sistem modlamada konu onaylama yok :D
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
ya tamam işte. O zaman metinin mesajları niye siliniyo
 
s_uzun

s_uzun

Üye
yani yanlış anlamayında böyle birşeye takılmak gereksiz bence adam moderatörse mesaj kasmak ona birşey kazandırmaz adam mod. sonuçta. metinin mesajlarının silinmesi konusunda haklı olabilirsiniz
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt