tempestshine
Üye
o zaman o moderatöre niye bişey demiyolar. O da mesaj kasıyor.
---------- Eklendi @ 20:31:55 ---------- Yazıldı @ 20:30:57 ----------
Anlıyorum kabız civciv abi ama orda modun yaptığıda mesaj kasmak olmuyor mu
Konuyu denetliyor.Onaylıyor ve teşekkür ediyor.Bu mesaj kasmak değil.Ama Metin'in yaptığı mesaj kasmak

Kafam karıştı ya 


