moderatör şikayet edebiliyor muyuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye


symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Benim ona itirazım. Yok. Yazsın fakat mod teşekkür yazıyor.
Fakat metin teşekkür yazınca siliniyor
Bu kişinin muhtemelen metin denen arkadaşa özel bir gıcıklığı yoktur sanırım, silmesinin mutlaka geçerli bir sebebi vardır abiciğim.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
bişi anladıysam aykut gibi olayım ugur.
Metin kra adlı arkadaşı bende görmeye başladım son 2 haftadır s60v5 uygulamalarında öyle bi teşekkür ediyor ki aradıgım hiç bişeyi bulamıyorum. Karıştı resmen iyice ora. Eski yeni birbirine girdi. Metin kranın mesajlarını rewşan adlı adminiz siliyor sebeb :tşk kasmak. Bence silmekte haklı .
Anlamadıgım bişi var metin kra ne zaman mod oldu ? Hiç haberim yok.Daha geçen gün normal gir üye idi. Ne yqptı da kadar kısa sürede mod oldu ?
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
ozan abi nerdesin ?
 

fnldstntn

Üye
Bak ayni mesaji defalarca yazdigin zaman sistem bunu spam mesj olarak algilar ve admine bildirir adminde bunlari toplu olarak tek seferde siler ve uye spamdan uyarilir yanimetin ayni mesaji defalarca farkli konularada yazmis olsa toplu olarak hepsi tek seferde gider yani admin gidipte bunlari teker teker silme...Anladinmi?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
evet.ama Uğur bunun mesaj kasmak olduğunu düşünüyor
Bir konuya gereksiz yere iki defa aynı cümle veya benzeri bir cümle kullanarak yorum yazıyorsa kasmış olur. Örn. Teşekkürler / bir kaç yorum ardından tekrar Sağol gibi yazarsa kasmak budur. Muhtemel bir durum ki mesajları silinen arkadaşta bu şekilde yorumda bulunmuş olabilir.
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
bişi anladıysam aykut gibi olayım ugur.
Metin kra adlı arkadaşı bende görmeye başladım son 2 haftadır s60v5 uygulamalarında öyle bi teşekkür ediyor ki aradıgım hiç bişeyi bulamıyorum. Karıştı resmen iyice ora. Eski yeni birbirine girdi. Metin kranın mesajlarını rewşan adlı adminiz siliyor sebeb :tşk kasmak. Bence silmekte haklı .
Anlamadıgım bişi var metin kra ne zaman mod oldu ? Hiç haberim yok.Daha geçen gün normal gir üye idi. Ne yqptı da kadar kısa sürede mod oldu ?

Evet hiç bişi anlamamışsin. Metin mod olmadı. Başka bi mod her konuya teşekkür yazıyor. Mesajı kalıyor ama metin yazınca anında siliniyor


---------- Eklendi @ 21:17:06 ---------- Yazıldı @ 21:15:26 ----------

metin ayni mesaji defalarca farkli konularada yazmis olsa toplu olarak hepsi tek seferde gider yani admin gidipte bunlari teker teker silme...Anladinmi?

Bahsettiğim modda her konuya teşekkür yazıyor. Onun mesajları nden spam olarak alınmıyor
 

fnldstntn

Üye
bişi anladıysam aykut gibi olayım ugur.
Metin kra adlı arkadaşı bende görmeye başladım son 2 haftadır s60v5 uygulamalarında öyle bi teşekkür ediyor ki aradıgım hiç bişeyi bulamıyorum. Karıştı resmen iyice ora. Eski yeni birbirine girdi. Metin kranın mesajlarını rewşan adlı adminiz siliyor sebeb :tşk kasmak. Bence silmekte haklı .
Anlamadıgım bişi var metin kra ne zaman mod oldu ? Hiç haberim yok.Daha geçen gün normal gir üye idi. Ne yqptı da kadar kısa sürede mod oldu ?

metinin mod oldugu yok konuda bahsi gecen mod baskasi
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Mod başka konulara yazıyor.Metin ise aynı konulara
 
anılbaran

anılbaran

Üye
durumu anladım . Degişik düşüncelere kapılmayın mesaj kasmıyor mod lar . Uzun hikayee anlatırım ama sonuç=yönetmden biri mesaj kasmaz ;)
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
    Konu Sahibi
durumu anladım . Degişik düşüncelere kapılmayın mesaj kasmıyor mod lar . Uzun hikayee anlatırım ama sonuç=yönetmden biri mesaj kasmaz ;)

Metinin mesajlarını silmicekler o zaman.


---------- Eklendi @ 21:23:06 ---------- Yazıldı @ 21:22:00 ----------

durumu anladım . Degişik düşüncelere kapılmayın mesaj kasmıyor mod lar . Uzun hikayee anlatırım ama sonuç=yönetmden biri mesaj kasmaz ;)

Söylemiştim ama bi daha söyleyeyim. Revengeful abi mod olduğu halde orgeneralliği hedefliyor
 
AHMED...

AHMED...

Üye
symbian 3 temalar bölümünde de bir arkadaş var sürekli teşekkür den başka birşey yazmıyor bir konuya teşekkür etmeye korkuyorum sonra aboneliklerime bir bakıyorum yarısından fazlası o arkadaşıN son mesajı madem bu bukadar takip edilecekse her bölümde takip edilsin

---------- Eklendi @ 00:24:18 ---------- Yazıldı @ 00:23:09 ----------

sürekli metin arkadaşımizın mesajlarının silinmesinden bende rahatsız oluyorum/SIZE]
 
tempestshine

tempestshine

Üye


Metinin mesajlarını silmicekler o zaman.


---------- Eklendi @ 21:23:06 ---------- Yazıldı @ 21:22:00 ----------



Söylemiştim ama bi daha söyleyeyim. Revengeful abi mod olduğu halde orgeneralliği hedefliyor

Doğru.:hmmm
 

fnldstntn

Üye


Evet hiç bişi anlamamışsin. Metin mod olmadı. Başka bi mod her konuya teşekkür yazıyor. Mesajı kalıyor ama metin yazınca anında siliniyor


---------- Eklendi @ 21:17:06 ---------- Yazıldı @ 21:15:26 ----------



Bahsettiğim modda her konuya teşekkür yazıyor. Onun mesajları nden spam olarak alınmıyor

Bak kardesim onaya giden konular mod tarafindan enetlenip uygunsa onaylaniyor ve tesfik olmasi icin tesekkur mesaji yaziliyo senin dedigin gibi moderatorlerin derdi mesaj kasmak olsaydi sdece sorumlu olduklari bolumler disindada mesaj kasarlardi...ve bu artik bir gelenek haline gelmis ve ayni bolumdeki eski konulara da bakarsan ilk mesajlar hep emektarlarin yani eskimodlarin...metinin yaptigi ise bir bolume girip konulara sirasi ile mesaj kasmak...buda forumun duzenini bozuyor eski konulari uste cikarip yeni ve guncel konularin altlarda kalip kaybolmalarina sebep oluyor...
 
anılbaran

anılbaran

Üye


Metinin mesajlarını silmicekler o zaman.


---------- Eklendi @ 21:23:06 ---------- Yazıldı @ 21:22:00 ----------



Söylemiştim ama bi daha söyleyeyim. Revengeful abi mod olduğu halde orgeneralliği hedefliyor

hedefleliyor olabilir ama tutupda mesaj kasmıyor Mert abi.Ayrıca metinin o kadar abarttıki düzen karıştı resmen bir müddet degişik şekilde teşekkür etmesi lazım. Teşekkür ediyor ama onları indiriyomu bakalım hayır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
haltie

haltie

Üye
Bir moderatör onayladığı konuya teşekkürler yazabilir bu çok normal.Çünkü aksiyonu o gerçekleştirmiş ve konuyu onaylamış.Bunun yanında üyeye site adına teşekkür ediyor ve motive ediyor.


İsmi geçen üyeden bahsetmiyorum misal s60 v5 teşekkürler yazmış android bölümünde bir konuya teşekkürler yazmış iphone ios bölümünde teşekkürler yazmış gibi.Bu normal olmuyor ne yazık ki.Yada bir bölümde baştan aşağıya teşekkürler yazmış.Bölümü açıyorsunuz x adlı üye var tüm son mesajlarda.

Zamanında bizde mesaj kastık bizimde mesajlarımız silindi.Sadece tek üyeye karşı yapılmış bir durum değil.Moderatör arkadaşımızın mesaj kasmak için yaptığını söyleyemeyiz neden kassın zaten rütbesi sabit:)


Bu arada moderatörleri şikayet etmekle normal üyeyi şikayet etmek arasında pek fark yok şikayet butonunu kullanabilirsin.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt