tempestshine
Üye
Ben kör müyüm? Olsa görürdüm
---------- Eklendi @ 21:07:41 ---------- Yazıldı @ 21:06:43 ----------
Ama modlar istediği gibi mesaj kasıyor
biz anlaşamayacağız.en iyisi sen Ozan abiyle konuş
Ben kör müyüm? Olsa görürdüm
---------- Eklendi @ 21:07:41 ---------- Yazıldı @ 21:06:43 ----------
Ama modlar istediği gibi mesaj kasıyor
biz anlaşamayacağız.en iyisi sen Ozan abiyle konuşÖrnek gösterebilir misin lütfen?Ama modlar istediği gibi mesaj kasıyor
Uğur'cum bahsettiğin kişinin konuya Teşekkür yazması en doğal hakkı değil midir?
Uğur'cum bahsettiğin kişinin konuya Teşekkür yazması en doğal hakkı değil midir?
biz anlaşamayacağız.en iyisi sen Ozan abiyle konuş
evet.ama Uğur bunun mesaj kasmak olduğunu düşünüyor
Bu kişinin muhtemelen metin denen arkadaşa özel bir gıcıklığı yoktur sanırım, silmesinin mutlaka geçerli bir sebebi vardır abiciğim.Benim ona itirazım. Yok. Yazsın fakat mod teşekkür yazıyor.
Fakat metin teşekkür yazınca siliniyor
Bir konuya gereksiz yere iki defa aynı cümle veya benzeri bir cümle kullanarak yorum yazıyorsa kasmış olur. Örn. Teşekkürler / bir kaç yorum ardından tekrar Sağol gibi yazarsa kasmak budur. Muhtemel bir durum ki mesajları silinen arkadaşta bu şekilde yorumda bulunmuş olabilir.evet.ama Uğur bunun mesaj kasmak olduğunu düşünüyor
bişi anladıysam aykut gibi olayım ugur.
Metin kra adlı arkadaşı bende görmeye başladım son 2 haftadır s60v5 uygulamalarında öyle bi teşekkür ediyor ki aradıgım hiç bişeyi bulamıyorum. Karıştı resmen iyice ora. Eski yeni birbirine girdi. Metin kranın mesajlarını rewşan adlı adminiz siliyor sebeb :tşk kasmak. Bence silmekte haklı .
Anlamadıgım bişi var metin kra ne zaman mod oldu ? Hiç haberim yok.Daha geçen gün normal gir üye idi. Ne yqptı da kadar kısa sürede mod oldu ?
metin ayni mesaji defalarca farkli konularada yazmis olsa toplu olarak hepsi tek seferde gider yani admin gidipte bunlari teker teker silme...Anladinmi?
bişi anladıysam aykut gibi olayım ugur.
Metin kra adlı arkadaşı bende görmeye başladım son 2 haftadır s60v5 uygulamalarında öyle bi teşekkür ediyor ki aradıgım hiç bişeyi bulamıyorum. Karıştı resmen iyice ora. Eski yeni birbirine girdi. Metin kranın mesajlarını rewşan adlı adminiz siliyor sebeb :tşk kasmak. Bence silmekte haklı .
Anlamadıgım bişi var metin kra ne zaman mod oldu ? Hiç haberim yok.Daha geçen gün normal gir üye idi. Ne yqptı da kadar kısa sürede mod oldu ?
durumu anladım . Degişik düşüncelere kapılmayın mesaj kasmıyor mod lar . Uzun hikayee anlatırım ama sonuç=yönetmden biri mesaj kasmaz![]()
durumu anladım . Degişik düşüncelere kapılmayın mesaj kasmıyor mod lar . Uzun hikayee anlatırım ama sonuç=yönetmden biri mesaj kasmaz![]()
Metinin mesajlarını silmicekler o zaman.
---------- Eklendi @ 21:23:06 ---------- Yazıldı @ 21:22:00 ----------
Söylemiştim ama bi daha söyleyeyim. Revengeful abi mod olduğu halde orgeneralliği hedefliyor

Evet hiç bişi anlamamışsin. Metin mod olmadı. Başka bi mod her konuya teşekkür yazıyor. Mesajı kalıyor ama metin yazınca anında siliniyor
---------- Eklendi @ 21:17:06 ---------- Yazıldı @ 21:15:26 ----------
Bahsettiğim modda her konuya teşekkür yazıyor. Onun mesajları nden spam olarak alınmıyor
Metinin mesajlarını silmicekler o zaman.
---------- Eklendi @ 21:23:06 ---------- Yazıldı @ 21:22:00 ----------
Söylemiştim ama bi daha söyleyeyim. Revengeful abi mod olduğu halde orgeneralliği hedefliyor


