Meego Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


bi kere de bunu kulanmasan olmaz

Galaxy S'e ve muadillerine yaptığı çok yanlış. ICS'ye donanım yetmiyor bahanesini sürdüler, JB bile portlandı.

Diğer telefonlarını daha çok satmak için değmez bence de ama Sony hala Android üreticilerinin en iyi destek sağlayanı bunu bozmamalı.Bir kere LG durumuna düşerse bir daha desteği sayesinde sattığı 3-5 telefonu da satamaz.
 
Tepkiler: Amaru Shady
    Konu Sahibi
off ya Nokia N9 nereye kadar gider
 
    Konu Sahibi
2 sene sonra N9 aldım desem ne olur
 
    Konu Sahibi
kafam karıtştı yaa öff mecbur wp alıcam napayım
 
    Konu Sahibi
o en son çare gerek yok daha ona
 

Lenneth

Üye
Bence bekle çıkınca Android 4.1'li telefonlara yönel derim.

Meego'ymuş Wp'miş aklına bile gelmez.
 

MasteLaa

Üye
Nokia kendine mi yazik ediyor acaba MeeGo cok iyi bir sistem stabilitesi ve multitasking de cabasi.Satis istatistiklerini nicin aciklamiyor merak etmiyor degilim Nokia nin
 
samsungun desteği derken işetim sistemine verdiği destek dedim androidi android yapan samsung
 
    Konu Sahibi
konumuz android degil. Bı çıksın bakalım doguştan wp 8 li cihazlar .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...