Meego Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Meego Hakkında
Gelin bakalım şöyle bi doluşun masaya herkes hazırsa başlayabilirim . İsmini vermek istemedim bir arkadaşımla sohbet ettim ve meego olayı kafamı karıştırdı. Meego hakkında konuşalım dostlar. Aklımda wp vardı ama bilmiyom sırf bu yüzden telefon almayı düşünmüyorum hayatım boyunca . Artık bıktım çünkü . Meego ne zamandan beri var ?Meego ile gameloft arası pek iyi degil iyi olur mu ilerki yıllarda ?Güncel oyunlar çıkar mı ? Uyg. Olayını zaten az diyolar . Yani wp konusunda gelişme var ama meego uyuyor gibi 2 yıl sonra meego nerde olur ? Meego lu cihaza fandroid yükleniyor bu sadece n9 için degil her meegolu cihaza yükleniyor dimi ? mEE GO arayüzü çok hoş . Ama arayüz herşey degil . Meegolu cihaza symbian yükleyebiliyormuyuz belle falan
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
meego nokia ile intelin ortak olarak geliştirdigi bir sistemdi fakat nokia meegoyu sonlandirdigini acikladi. İntel de yoluna samsungla beraber tizen ile devam ediyor. N9 meego os kullanan ilk ve son telefon. Artik resmi olarak guncel oyunlarin meego platformuna cikmasi cok zor. Fakat n9 acik kaynak kodlu yazilim kullaniyor ve bootloader kilidi acik oldugu icin telefona geliştiriciler tarafindan yazilim port edilmesi mumkun,aynen nitdroidde oldugu gibi android port edildi. Başka bir geliştirici de degişik acik kaynak kodlu bir sistemi port edebilir. Firefox os,tizen de bunlardan bir kaci. Symbian yuklenebilir mi evet yuklenebilir fakat kaynak kodlarina ihtiyac var ve nokia o kodlari vermiyor. Meego os başka bir cihazda kullanilabilir mi belki olabilir ama harmattan arayuzu kullanilmasi icin nokia ile lisans anlaşmasi yapilmak zorunda bu lisans anlaşmasi meego kullanimi icin de gecerli olabilir.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
    Konu Sahibi
symbian yüklenseydi iyidi Geçen bi haberde gördüm nokia bilmemne konferansında meego lu cihaz tanıtabilirmiş onu merak ediyom
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
nokia world2012 etkiliginde nokia bir tanitim yapicak ama bu buyuk bir ihtimalle ya wp8li lumia ya da windowsRT tablet tabi buyuk ihtimalle iki tane wp8 lumia tanitimi yapilacak. 5-6 eylul de duzenlenicek nokiaworld
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
    Konu Sahibi
meegolu cihaz tanıtma ihtimalleri hiç mi yok
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
zannetmiyorum ama bu dunyada imkansiz diye bir şey olmadigina inandigim icin kesinlikle hayir diyemem. Cunku bir tarihlerde iki adet giriş seviyesi meego cihaz cikacak haberini de ben paylaşmiştim
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Birak meGooyu ya Wp al Yada android

Acık kaynaklı kod diye sürekli oyun veya programmı portlıcaksın ugraşma derim önü kapalı bir işletim sistemi bence
 
Nokia tarafindan cikmayabilir fakat nokia dan ayrilan meego takimi yeni bir sirket kurdu ve meego yu gelistireceklerini ve cep telefonu cikaracaklarini acikladilara fakat telefonu kim uretir markasi ne olur bilinmez ve nokia da bur sirkete destek veriyor...Belki Jolla bir meegolu bir telefon tasarlayip nokia ya urettirir boylece eger tutmazsa kaybeden nokia olmaz...
 

pRime.

Üye
jolla olayından biraz haberım var pu jolla marka adımı olarak yoksa model adımı olacak ?

şirketin adı jolla ve ana sistemleri meego olacağına göre meego'ya tam destek verecekler. meego'nun ne ismi ne de yapısı değişecek. sadece yeni arayüz ve daha az bug'ları olan daha optimize bir sistemle karşılaşacağız.
henüz bir cihaz adı söylenmedi, 3. çeyrek sonu gibi tanıtılması bekleniyor.


- - - Eklendi - - -

sonu gelmiş bir sistem

dediğim gibi sallamak bedava.
 
Tepkiler: anılbaran
    Konu Sahibi
peyki Prime ,cihazın markası Nokia mı olacak ? Başka türlü meego kullanmam.
 
ya bırak meego filan alma illa öyle bir sistem almak istiyosan tizen çıkcak ondan al android ve ios uygulamalarını destekliycek
 

pRime.

Üye
peyki Prime ,cihazın markası Nokia mı olacak ? Başka türlü meego kullanmam.

hayır şirket jolla olduğuna göre marka jolla olacak.

nokia dışında cihaz kullanmam diyorsanız wp8'li nokia'ları bekleyeceksiniz.


- - - Eklendi - - -

ya bırak meego filan alma illa öyle bir sistem almak istiyosan tizen çıkcak ondan al android ve ios uygulamalarını destekliycek

açıklasana nasıl destekleyecek hadi bekliyorum
 
    Konu Sahibi
öfff yaa Nokia olsaydı iyi
 
Samsung Tizen'e desteği iyi verecek diye düşünüyorum ama Samsung her zamanda iyi destek vermez.Çoğu Android telefonlarına gerekli güncellemeleri keyfiyen vermemesinden -rakip firmaların aynı donanımlı cihazları alırken- ve BADA gibi örneklerden görebiliyoruz.Tizen eğer tutmazsa onada desteği uzun sürmeyecek eğer tutarsa orası ayrı tabi.Ayrıca Tizen arayüzü Bada 2.0'da olduğu gibi resmen Android'teki Touchwiz'in aynısı.Yeni daha ilgi çekici arayüzlerde kullanmalı bence.Neyse eğer konuya gelirsek sadece ismi Nokia değilde Jolla olacak diye güzel bir cihazdan vazgeçmemelisin -eğer istiyorsan- he eğer yok ben Nokia kullanırım diyorsan son çeyrekte gelecek Wp8'li Lumia'ları bekleyeceksin.
 
Samsung ? Destek?

Samsung nokiadanda beter destek konusundan hadi nokia bir söz veriyor o tarihten 5-6 ay sonra cıkariyor güncellemesını sonucta cıkartiyor samsung güncelleme yok diyor 2000 tllik gs2 ye Jb vermesse samsungtan uzak durun derim
 
Destek konusunda Apple ardından da Sony.Diğerleri yalan doğrusunu söylemek gerekirse...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...