[MaxiPDA] Efektler v3.0 Symbian^3 Refresh-FP1-FP2 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar



noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
:tşk: en kısa zamanda deneyeceğm
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:oke:
 
kiraz.muhammed1

kiraz.muhammed1

Üye
FP2 yok mu daha abii
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bitti vatana millete hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim fp2 de efektlerin sadece resource effects içinde çalıştığını da çözdük c e f farketmez :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler tekrar
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şuan ki paylaştığımda kullanmak zorunda :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
ben bu ara çok dalgın oldum valla hafıza kartı kullanmak zorunda çünkü zip dosyaları hafıza kartında olması gerekiyor
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:) :) :)
 
Ferzan

Ferzan

Üye
telefonum 701 fp2 yüklü adımları tek tek uyguladım sonuç başarısız
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefonu kapatıp aç ve bu uygulama için fp2 de hafıza kartı olması gerekiyor
 
Ferzan

Ferzan

Üye
telefonu kapatıp aç ve bu uygulama için fp2 de hafıza kartı olması gerekiyor
hafıza kartı var bende programı nereye kurmak gerekir ?


- - - Eklendi - - -

usta sorunu çözdüm open4all yaması sürekli açık olması gerekiyormuş bende otomatik başlat değildi
 
asigsasi

asigsasi

Üye
şu an çalışıyor değil mi sıkıntı yok efekt felan değiştir kararma sorunu varmı bende taş gibi çalışıyor
 
Ferzan

Ferzan

Üye
bende de sorunsuz çalışıyor kararma falan da yok
 


Üst Alt