maxicep'te rep sistemi olsun diyenler?

Sponsorlu Bağlantılar

Rep Uygulması Olsun Mu?

  • Olsun

    Kullanılan: 40 52.6%
  • Olmasın

    Kullanılan: 29 38.2%
  • Adminler Bilir...

    Kullanılan: 7 9.2%

  • Kullanılan toplam oy
    76
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CK1991

CK1991

Üye
:):) sadece bardağın boş tarafından bakıyorsunuz repin bi maddiyatı olmadığını bilen biri neden yalwarsın ki o dediğiniz yalwarmalar rep sistemine göre açılmış kategorileri olan siteler için geçerlidir yanlış düşünüyorsunuz
 


keremerson

keremerson

Üye
Rep durumunu oldum olası sevmemişimdir...
Konularda birsürü kirlilik
" +reeepppppp " " repinizi esirgemeyin "
falan filan...
Bence birazda forumu sıradanlaştırır..
Bence olmasın :oke:

--------------- Ekleme ---------------

bence de olsun en azından millet ne kadar paylaşım falan yaptığını bilir
Kimin ne kadar paylaşım yaptığı zaten az çok belli.. 1-2 gün sitede takılan herkes kimin ne olduğunu anlıyo zaten.. Siteye ekleyeceği bi olumlu bişey olamayacağı gibi, biçok olumsuz şey katar.. BENCE
 
Salihyet

Salihyet

Üye
:):) sadece bardağın boş tarafından bakıyorsunuz repin bi maddiyatı olmadığını bilen biri neden yalwarsın ki o dediğiniz yalwarmalar rep sistemine göre açılmış kategorileri olan siteler için geçerlidir yanlış düşünüyorsunuz

maddiyatın olmadığı biri zaten rep, rütbe, top list ve puan gibi şeylere önem vermez ;) yani eğer varsa, ve profilde rep veya her hangi bir sınıf varsa ve bu öyle yada böyle bi çabayla artıyorsa bunu kullanacaklardır.. ama adminlerimiz de biliyorlardır ki, üşenmeyip sahte üyelik açanlar bu rep işinde de görevlerini eksiksiz yerine getireceklerdir ;) :ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
aman olmasın...maxicep i sevmemdeki en önemli şey zaten o saçma şeylerin olmaması...rep ya da tşk butonu vs...gereksiz kalabalık....zaten tşk etmek isteyen yorum yazıyo di mi....ben istemiyorum açıkçası...
 
mservank

mservank

Üye
Rep e yorumum yok fark etmez ama kesinlikle tşk butonu olmasın o repten kat kat daha kötü bence
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
en güzeli gene maxipaun :coold:

ne rep isteyenler nede teşekkür isteyenler paylaşımına ve msjına göre zten puan alıyorsun ;)
er yada geç bir sistem düşünülüyor. dediğim gibi ara ara konuşuyoruz ozanla fakat sağlıklı karar vermek açısından biraz daha bekleyeceğiz.
 
luupuus

luupuus

Üye
bence gereksiz
 
CK1991

CK1991

Üye
çok zıt görüşler bu konudan sonuç çıkacağını zannetmiyorum
 
corlulu

corlulu

Üye
Bence olsun
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
rap sistemi olsa daha iyi lmasmı:yuru
 
schumici

schumici

Üye
bence ne rep ne tşk butonu hiç biri de olmasın. bu ikisi haricinde hakedenin kimin ne kadar aktif olduğunu belirtecek bi sistem mutlaka belirlenecektir ama rep falan olmasın kesinlikle
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
bence olmasın böyle iyi
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
olsa daha güzel olur
 
dr.bahaeddin

dr.bahaeddin

Üye
Rep oldu mu herkes verebilmeli tabiki çünkü yöneticiler heryerde üyeleri takip edemez sağlıklı bir puan durumu , rep sonucu çıkmaz ancak bu sistem konusunda daha önce sitedeki üyelerin isteksizliligini belirtmek gerek

İstek varsa bizde açmaktan yana oluruz şahsen benim için olumsuz bir durum yok
başka sitelerden farkımız olsun arkadaşlar gerek yok bence. herkes bi yarış içine girer sitemiz bence böyle çok daha iyi
 
CK1991

CK1991

Üye
başka sitelerden farkımız olsun arkadaşlar gerek yok bence. herkes bi yarış içine girer sitemiz bence böyle çok daha iyi

Sadece Bu konu için söylemiyorum ama sadece farklılık için bu site kurulmamış çok farklı olmak istenirse site kapatılır çokta farklı olur dimi ? Bu mantıkla gerçekten işe yarıyabilecek sistemleri "farkmız olsun" diyerek kaldırma yoluna gitmeyin
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
olsun ben varım;)
 
ultraslan07

ultraslan07

Üye
olsun ii olr
 

slipknot1212

Üye
bnce top 10 olsun hiç gerek yok rape
 
YsF_90

YsF_90

Üye
Ne rep, ne puan ikisini de istemiyorum.. Olursa da kimse rep istemesin , rep de vermesin ;) tamamen çıkarcı bi durum ortaya çıkıyor.. bi ara günde atılan msj ortalaması vardı, orda bile girip saçma sapan msj atıp listenin üstüne çıkmak isteyenler oluyordu ;)
Salih kardeşime aynen katılıyorum. bence rep sistemine gerek yok. olursa download edilecek dosyaların bulunduğu konularda emeğe saygı uygulaması olup, teşekkür veya yorum yazmadan link gözükmesin
 
emre3017

emre3017

Üye
Olmaz olmasın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt