Ne rep, ne puan ikisini de istemiyorum.. Olursa da kimse rep istemesin , rep de vermesin

tamamen çıkarcı bi durum ortaya çıkıyor.. bi ara günde atılan msj ortalaması vardı, orda bile girip saçma sapan msj atıp listenin üstüne çıkmak isteyenler oluyordu