maxicep'te rep sistemi olsun diyenler?

Sponsorlu Bağlantılar

Rep Uygulması Olsun Mu?

  • Olsun

    Kullanılan: 40 52.6%
  • Olmasın

    Kullanılan: 29 38.2%
  • Adminler Bilir...

    Kullanılan: 7 9.2%

  • Kullanılan toplam oy
    76
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ßurçiN

ßurçiN

Üye
    Konu Sahibi
maxicep'te rep sistemi olsun diyenler?
ben diyorum ki madem maxipuan kalktı onun yerine rep puanlaması getirilsin ama repleri modlar ve adminler verebilsin böylece forumdada +rep kalabalıklarıda olmaz

 


Ozan

Ozan

Admin
Rep oldu mu herkes verebilmeli tabiki çünkü yöneticiler heryerde üyeleri takip edemez sağlıklı bir puan durumu , rep sonucu çıkmaz ancak bu sistem konusunda daha önce sitedeki üyelerin isteksizliligini belirtmek gerek

İstek varsa bizde açmaktan yana oluruz şahsen benim için olumsuz bir durum yok
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
bence olsun.
 
CK1991

CK1991

Üye
bence olsun ama olumlu/olumsuz teşekkür hackide baya hoş olur daha kolay :ss
 
prisoner__

prisoner__

Üye
bence olsun
 
FerreT

FerreT

Üye
Tşk et Butonu daha hoş durur..
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
şikayet et butonu var bi tanede teşekkür et butonu olsun:)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
teşekkür butonu da olur rep de olur ikisinden biri bence olsun ama burda amaç şu şu kadar iş yapmış şu şu kadar iş yapmış olacak yani yine adminler en iyisini bilecek
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Ne rep, ne puan ikisini de istemiyorum.. Olursa da kimse rep istemesin , rep de vermesin ;) tamamen çıkarcı bi durum ortaya çıkıyor.. bi ara günde atılan msj ortalaması vardı, orda bile girip saçma sapan msj atıp listenin üstüne çıkmak isteyenler oluyordu ;)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Ne rep, ne puan ikisini de istemiyorum.. Olursa da kimse rep istemesin , rep de vermesin ;) tamamen çıkarcı bi durum ortaya çıkıyor.. bi ara günde atılan msj ortalaması vardı, orda bile girip saçma sapan msj atıp listenin üstüne çıkmak isteyenler oluyordu ;)
haklısın aslında..
 
mservank

mservank

Üye
Eğer lütfen rep verin gibi şeyler olacaksa olmasın bu sistem
böyle bir şey olmayacaksa kimseye zararı olmaz diye düşünüyorum
 
yusufucan

yusufucan

Üye
bence olmasın çok saçma bir eklenti her sitede var.bizim sitede olmasınki Farkımız Olsun
 
HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
bence de olsun en azından millet ne kadar paylaşım falan yaptığını bilir
 
in_dream

in_dream

Üye
puan sistemi kalktı iyi oldu derken ,
rep diye saçma bişey gelmesin ben şahsen istemem
repi Ceza'ya Sagopa'ya bırakın , :nono:
 
>>impacter<<

>>impacter<<

Üye
olmaması taraftarıyım..
 
ßurçiN

ßurçiN

Üye
    Konu Sahibi
ama çoğunluk olsun diye cevap vermiş
 

researcher

Üye
kesinlikle olmasın....
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
rep sisteminde puan sisteminden saçma olumsuzluklar doğacaktır. pls rep, rep vermeyen .. versin, allah için rep vs vs vs vs.

ozanla biraz konuştuk. tabiki buradaki fikirlerde konuşmamıza yön verecektir fakat daha güzel birşeyler yapma taraftarıyız. neyse bekleyelim görelim.....
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Benden rep isteyeni zeynel kovalasın ;) :ehe

yada ; Rep isteme benden, elini G3 gibi sıkarım :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt