Telefon Tavsiyesi max 1600 tl

    Konu Sahibi
arkadaslar gercekten kararsızim.aranizda z2 yi de öven var g3 u de. Ben sik tlf degstrmem 3-4 sene kullanirim.hangisi uzun omurlu?
birisi sunu al desin onu alacam
 
Hangisinin durusunu begendiysen hangisinin şıklıgı hosuna gittiyse onu al.Diger konularda zaten pisman olmazsın ikisi de üzmez.


 
Su sagdakinin asaletine bak bea
 
    Konu Sahibi
z2 diyorum tesekkurler arkadaslar.
 
Isim kurbani olmayalim arkadaslar !!!
 
Huawei ascend mate 7 alsana o paraya en yüksek mah li pil onda en iyi onunki gider büyük ihtimalle yazılım iyiyse