coldblood16
Üye
Lütfen Yardım!!! Rom V5 Deodex yüklerken DONMA
abi mcEngin üstad açılışı sabırla bekleyin yazmış da tahmini ne kadar bekleyelim? ben yarım saattir bekliyorum telefon açılış ekranında yabıştı kaldı. yarına lazım telefon. napalım bekleyelim mi yoksa başka bi çözüm bulalım mı?
edit: SORUN ÇÖZÜLDÜ !! arkadaşlar benim hatammış. yine de yardımcı olmak isteyip üşenmeden okuyan arkadaşlara teşekkür ederim.
edit: SORUN ÇÖZÜLDÜ !! arkadaşlar benim hatammış. yine de yardımcı olmak isteyip üşenmeden okuyan arkadaşlara teşekkür ederim.
Son düzenleme:
