ylmz123
Üye
Alt tarafı birkaç görüntüyle ego tatmini yapıyoruz, bence kasmana gerek yok. Beklemen tarafındayım. Bekle ve yakın gelecekteki teknolojileri tart. Elinde şuan ne kullanıyorsan onu kullanmaya devam et. Sonra aldığın cihaza üzülebilirsin. Teknoloji çok hızlı çünkü. O kadar parayı keşke şuna vermeseydim diyebilirsin. Bekle sonrasında daha bilgili bir biçimde içine sinen bir telefonu tercih et.920den memnunmusun ?

