Telefon Tavsiyesi Lumia 925 Mi HTC One mi iPhone 5 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

ylmz123

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 925 Mi HTC One mi iPhone 5 mi?
evet arkadaslar cok kararsızım bunlar dısında tellerde olur ama samsung, lg g2 , gm discovery falan olmasın 1.200 tl butcem var 2.el dusunuyorum zaten temız satan varsa mesajda atabılır hangısını seceyım veya önerebileceğiniz telefon var mı ?
 


OozyStaw

OozyStaw

Üye
HTC one ve 5 o fiyata bulamazsın git sıfır 925 al
 

ylmz123

Üye
    Konu Sahibi
kardesim bütcem 1400 1500e kadar cıkar sıkıntı yok 3ünden hangısını tercıh etmelıyım bı turlu karar veremedım ? iPhone beni al diyo ya biyandanda HTC One stabil ve en temizi 925 fakat mağazası güzel değil pişman olcagımı bılıyorum....
 

alo123

Üye
Lumia 920 sahibi olarak söylüyorum, senin yerinde olsam 925 almam :)
 
ademoz05

ademoz05

Üye
çok zor soru vallahi.
 

ylmz123

Üye
    Konu Sahibi
nokia artık tarih oluyor sırf magazasından dolayı microsofta satılmakla hata yapıldı.........ıcınden bır turlu cıkamıyorum kı .(
 
dakamon

dakamon

Üye
htc one da alınmaz bence. Biraz daha beklemeni tavsiye edicem ama sen bilirsin.
 

ylmz123

Üye
    Konu Sahibi
hangı telı bekleyeyim diyosun ?
 
dakamon

dakamon

Üye
Bence bi build etkinliğini bekle oda nisanda. Ama build de 8.1 i bi görürsün nokianın snap 800 lü telefonunu da görürsün o zamana 64 bitli telefonlarda tanıtılabilir. Bence biraz daha sabret o zaman karar verirsin.
 

ylmz123

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardesm hıc sabırlı degılımdırde bunu goz onune alicam.....
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
1200TL'ye iPhone 5 bulabilirsen kaçırma ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ylmz123 ve tgoksen1
luckysleven

luckysleven

Üye
htc one çok iyi yada note3 tabi ikinci el alacağın için note3 diyorum . bana 8.1 güncellemesi çıkana kadar 920 modelinden yukarısını almak mantıksız geliyor sokağa atılmış paradır . Ben şuanda 720 modeli ile de wp nin keyfini sürebiliyorum ama 8.1 güncellemesi ile wplerde 4-5 boy birden ilerleme olursa o zaman veririm parayı en iyisini alırım ama şuanda ölü yatırım olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: ylmz123
enessrsy

enessrsy

Üye
Tekrar satmayı düşünüyorsan iphone almalısın bence, piyasası en yüksek ikinci el telefon o çünkü. En güzeli git bir teknoloji mağazasına üçünü de al eline hangisi içine siniyorsa git onu al.
 
  • Beğen
Tepkiler: ylmz123
evarietyw

evarietyw

Üye
htc one kendi klasmanında s4 ve g2 den geri kalmış bir telefon. Lumia yada iphone tercihi sana kalmış ancak ben Windows Phone kullandım şimdi iphone 5 kullanıyorum. Kafam rahat etsin onu bunu beklemim falan diyorsan iphone 5 almalısın ben rahat ettim
 
  • Beğen
Tepkiler: ylmz123
beats

beats

Üye
üç cihazda iyi hepsi de işini görür fakat satış yaparsın veya canın sıkılır değiştirsen iphone almalısın tabi temizse iphoneu en az zararla satarsın htcnin değeri çok bilinmiyor fakat nokia alırsan satışı büyük zarar edersin yani iphoneu alıp hoşlanmazsan satarsan bir lumia alabilirsin ama lumia alıp iphonea geçerken üstününe para verip geçersin ha bana sorarsan en iyisi 925 fakat Türkiye'de piyasa gerçeğini görmek lazım
 
  • Beğen
Tepkiler: ylmz123

ylmz123

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 5 dusunuyorum kardeslerım 1.300 1.350ye buldum tertemiz elden alıcam bide nolur nolmaz satan olursa mesaj atabilir
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
:D Alt tarafı birkaç görüntüyle ego tatmini yapıyoruz, bence kasmana gerek yok. Beklemen tarafındayım. Bekle ve yakın gelecekteki teknolojileri tart. Elinde şuan ne kullanıyorsan onu kullanmaya devam et. Sonra aldığın cihaza üzülebilirsin. Teknoloji çok hızlı çünkü. O kadar parayı keşke şuna vermeseydim diyebilirsin. Bekle sonrasında daha bilgili bir biçimde içine sinen bir telefonu tercih et.
 

ylmz123

Üye
    Konu Sahibi
920den memnunmusun ?
 

ylmz123

Üye
    Konu Sahibi
özellik olarak hangısı daha ıyı 2.el iPhone elimde kalmaz fazla zarar etmemde özellik olarak hangısı daha ıyı? sekil olarakda iPhone cok hosuma gıdıyor ya HTC'nin önü güzel arkası kötü .s :D
 

Benzer Konular

Cevap
12
Görüntüleme
1K
Cevap
9
Görüntüleme
828
blacktalon
bluee18
Cevap
41
Görüntüleme
3K
bluee18
Cevap
19
Görüntüleme
954
98farom98
Cevap
27
Görüntüleme
4K
0MG90


Üst Alt