Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Telefon TavsiyesiLumia 925 Mi HTC One mi iPhone 5 mi?
Sponsorlu Bağlantılar
ylmz123
Üye
Konu Sahibi
Lumia 925 Mi HTC One mi iPhone 5 mi?
evet arkadaslar cok kararsızım bunlar dısında tellerde olur ama samsung, lg g2 , gm discovery falan olmasın 1.200 tl butcem var 2.el dusunuyorum zaten temız satan varsa mesajda atabılır hangısını seceyım veya önerebileceğiniz telefon var mı ?
0343434
Üye
Sen telefonu ne yapmak için kullanacaksın onu yaz ki daha doğru bilgi verebilelim sana
Texedo
Üye
kesinlikle lumia düşünme cünkü microsoft kapalı bir sistem üstünde hiç oynamassın , anca microsoft izin verirse diğer 2 telefonda güzel
Lumia kapalı sistem demişsin de İos da kapalı sistem neden bu kadar windows phone'un kapalılığı bu kadar işi zorlaştırıyor aynı şeyi İos için de konuşabilirizsonuçta HTC One'dan önceki modeline güncelleme desteğini kesmişken Nokia tüm telefonlarına özellik üst seviyeye sürekli büyük küçük güncellemelerle açığı destek çıkıyor.İphone konusu eğer o fiyata bulursan kesinlikle al derim ama bulamazsan bence Lumia 925 al en azından 2 sene rahat rahat kullanırsın.
Texedo
Üye
haklısın o konuda sağlamlık konusundan kamera vs herşey nokia'da yanlız uygulama sıkıntıları cok sahsen benim görüşüm bu bende lumia kullandım ama suan andoride geçtim ve cok memnunum
haklısın o konuda sağlamlık konusundan kamera vs herşey nokia'da yanlız uygulama sıkıntıları cok sahsen benim görüşüm bu bende lumia kullandım ama suan andoride geçtim ve cok memnunum
bende önce lumia 920 kullanıyordum şuan note 3 kullanıyorum ben 920 de pek uygulama eksikliği çekmedim geçen ayda popüler uygulamaların çoğu geldi ben 1 yıl boyunca sistemde bi ilerleme olmadığı için bıraktım mağaza gelişiyor halen
zorbaa
Üye
Bende lm 920 kullandım kullanmaya da devam ederdim uygulama konusunda pek de bir sıkıntı çekme dim note 3 hediye olarak geldiği için zorunlu bir telefon değişikliği yaşadım sana tavsiyem ne için kullanacağını karar verdikten sonra telefon al
alical33
Üye
aynen telefon alırken milletin iyi veya kötü demesi önemli değil senin işini görüyorsa en iyisi odur
blacktalon
Üye
htc one kullanıyorum nerdeyse hiç sorun yok arkadaşta l920 vardı o cihazda iyiydi i5 zaten bilinen bi cihaz bende şuan cihaz olmasa ben de 3'ü arasında kalırdım ama htc one varken hiç düşünmüyosun al birini gitsin en kötü karar karasızlıktan iyidir