Lumia 920'deki Ön Kamera ve Yakınlık Sensörü Tozlanmasının Çözümü Yolda!

  • 31 Mart 2013
  • 2366 Okunma
  • 12 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. < Resmi açmak için tıklayın >


    Bildiğiniz gibi Nokia Lumia 920'nin ön kamerası ve özellikle de yakınlık sensöründe biriken toz konusunda yoğun bir şikayet var. Öyle ki yakınlık sensörünün tozlanması, aramalarda ve menülere erişimde sorun yaratıyordu.


    Marco adında bir kullanıcının verdiği bilgiye göre Nokia durumdan haberdarmış ve bununla ilgili bir çözüm hazırlığındaymış.


    Marco'ya göre Nokia'nın dizaynından kaynaklanan sorun, ön kamera ve yakınlık sensörünün etrafının kapatılarak tozdan daha iyi izole olmasını sağlayacak bir kaplama ile çözülecekmiş. Gelecek cihazlarda böyle bir sorun olmayacakmış.

    İyi haber ise mevcut cihazlar içerisinde bu sorunu yaşayanların da Nokia servislerine verilerek bu çözüm yönteminden yararlanabilecek olması.




     


    Yazan: bulutsuzgece
    n000k bunu beğendi.
  2. Valla haber güzel ama bizim ülkemizdeki servisler bunu yapar mı? Ben hiç güvenmiyorum servislere açıkçası. Bir sürü kötü şey duyuyoruz servislerle ilgili bence bizim servis firmaları bu kaplama işleriyle uğraşmaz. Kesin bize parça maliyeti yüksek gelir uğraşamayız derler :D
     
  3. Bütün servisler ücretsiz olarak yapmak zorunda.
    Zaten bildiğim kadarıyla herkeste yaşanan bir sorun değil ancak yurtiçi ve yurtdışı toplamına baktığımızda yine de şikayet oranı azımsanmayacak kadar fazla.
    Sorunu yaşayan arkadaşlar yetkili servislerde ücretsiz olarak hallettirebilirler. :oke:
     
  4. Ben sorun yaşıyorum ama 3-4 hafta telefonumdan ayrı kalmak istemiyorum :)
     
  5. O zaman bu uygulama başladı yani, değil mi? Nokia'nın anlaşmalı servislerine mesela KVK'ya götürdüğümüz de telefonu direkt olarak sizin söylediğiniz gibi işlem yapmak zorundalar yani?
     
  6. ben nokia shopa vercem bu izole için. 1 günde yapıcaklar ama işte 1 gün bile ayrı kalmak istemiyorum :D

    - - - Eklendi - - -

    çoktan bu işleme başladılar diye biliyorum ben..
     
  7. aslında toplatıp yeni izole edilmiş cihaz vermeleri lazım bence
     
  8. Anladım o zaman bekleyeceğim ben cihaz daha fazla toz kapsın diye şu anda rahatız edici bir durum yok çünkü hem dediğin gibi ayrı kalmamak lazım özler falan beni :D
     
  9. offf omu beni benmi onu özlerim e bilemiyorum artık :D
     
  10. Valla ben vericem servise uzak kalayım özleyeyim birazcık iyi olur :D
     
  11. Geçte olsa çözüm için harekete geçmeleri iyi oldu. Sorunu yaşayan arkadaşlar için sevindirici bir haber olmuştur. Konu için ayrıca teşekkürler Özgür.
     
    bulutsuzgece bunu beğendi.
  12. Haber için teşekkürler abi bende tam bunu istiyordum! , yaklaşık 9 iş günü oldu cihazım bu sorundan dolayı teknik serviste (Çok tozlu olduğu için) E bizde özledik cihazımızı :D Bende izole edip gönderilmesinden yanayım..

    Üretim sorunu olduğundan Nokia ile hem fikir olduğumuz beni sevindirdi... :)
     
  13. Nokiaya ya gerek kalmadı. Biz kendimiz izole ederiz.. :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
15/11/2018 - 00:40