lumia 920 şarj sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Hagios

Hagios

Üye
Emin olun telefon yeni ise normal.Benimde öyleydi hatta nokia formuna konu açmıştım.Aynen bir süre sonra düzelir dediler ki gerçektende öyle oldu.Bir süre sonra süre artmaya başladı şarj ömrü, ısınma bile azaldı.Normal bir kullanımla 1 günü çok rahat geçiyorum.
 


ArMaGeDdOn_87

Üye
Emin olun telefon yeni ise normal.Benimde öyleydi hatta nokia formuna konu açmıştım.Aynen bir süre sonra düzelir dediler ki gerçektende öyle oldu.Bir süre sonra süre artmaya başladı şarj ömrü, ısınma bile azaldı.Normal bir kullanımla 1 günü çok rahat geçiyorum.

İnş dediğin gibi olur,diğer arkadaşlarda 2-3 hafta sonra düzelir diyo,1 gün gitse zaten normal ..
 

cmptrengineer

Üye
Dubai'den 920 aldıracaktım. Sizin bu yorumlar beni korkuttu inanın.. Hatalı bir seri mi var yoksa ne çıkarsa bahtına mı? nasıl emin olacağız telefonun sağlıklı bir pile sahip olduğuna :kotu:
hatalı seri varsa ilk seridir çünkü ben çıkar çıkmaz aldım ama o zaman çok kişide yoktu 3.-4. Aylarda çoğaldı ve az kişide bu şikayet var siz bir de iphone.un nasıl şarj yediğini duyun benim sıkıntım sadece aynı modelde diğer kişilerde sorun olmaması telefonu almayı dusunuyosan sıkı dur çünkü asık olcaksın:)


- - - Eklendi - - -

Ben aralıkta aldım hiçbir değişim yok arkadaşında dediği gibi bir gün gitse normal
 
  • Beğen
Tepkiler: COJR3
COJR3

COJR3

Üye

hatalı seri varsa ilk seridir çünkü ben çıkar çıkmaz aldım ama o zaman çok kişide yoktu 3.-4. Aylarda çoğaldı ve az kişide bu şikayet var siz bir de iphone.un nasıl şarj yediğini duyun benim sıkıntım sadece aynı modelde diğer kişilerde sorun olmaması telefonu almayı dusunuyosan sıkı dur çünkü asık olcaksın:)


- - - Eklendi - - -

Ben aralıkta aldım hiçbir değişim yok arkadaşında dediği gibi bir gün gitse normal

Cevap için teşekkürler.. Nişanlıma 520 aldım 2. ayı dolacak. O bile kendisini ispatladı. Serinin en altı en düşüğü deyip geçiyor herkes. Oysaki telefon mükemmel bir üretim. 520 böyle ise 920 gerçek bir efsanedir. Boşuna Nokia'nın amiral gemisi demiyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: cmptrengineer ve ÖEY


Üst Alt