Emin olun telefon yeni ise normal.Benimde öyleydi hatta nokia formuna konu açmıştım.Aynen bir süre sonra düzelir dediler ki gerçektende öyle oldu.Bir süre sonra süre artmaya başladı şarj ömrü, ısınma bile azaldı.Normal bir kullanımla 1 günü çok rahat geçiyorum.