OozyStaw
Üye
Nokia mağazaları dediğin yerler neresi? Biraz açar mısın?![]()
Tarsus ta Nokia care batmazlar
- - - Eklendi - - -
Adamlar sadece kapak için o fiyatı istiyorlar ki, kasa değişimini o fiyata hayatta yapmazlar.
ücretsiz değişim
Nokia mağazaları dediğin yerler neresi? Biraz açar mısın?![]()
Adamlar sadece kapak için o fiyatı istiyorlar ki, kasa değişimini o fiyata hayatta yapmazlar.
Özgür İzmir bugün sıcak mıydı?

Bazen saçmalayabilirim idare edin artık
Ama yanlış bir şey yazmadım dimi 


yoksa videolu çekim yapacaktım. tahmin edersiniz ki kendim taktım kasayı. çokta aman aman bir iş değil. 4dk sürdü. alttaki 2 vida tutuyor komple kasayı geri kalan kısım tabiri caizsse kanırtılarak çıkıyor kasaya zarar verme ihtimaliniz 0. led flash, qi ve nfc devresi kasanıza yapışık benim aldığım modelde antenleri nfc ve led flash kasayla beraber geldi. qiyi taşımaya üşendiğimden eski kasada bıraktım(telefon hafifledi
) telefonu kasadan ayırdığınızda tek bir film 2 parçayı tutuyor o filmde telefonun altındaki şarj girişi ve mikrofon için. o parçanın yapışkanı biraz kaldırılıp kasayı azıcık esnetince kolaylıkla çıkıyor gerisi birleştirme 

bi kaç alıntı yapmaktansa düz yazayım dedim cyan kasayı çinden sipariş ettim biraz sıkıntılı geçti kargo süresi gelince heyecandan hemen takıverdimyoksa videolu çekim yapacaktım. tahmin edersiniz ki kendim taktım kasayı. çokta aman aman bir iş değil. 4dk sürdü. alttaki 2 vida tutuyor komple kasayı geri kalan kısım tabiri caizsse kanırtılarak çıkıyor kasaya zarar verme ihtimaliniz 0. led flash, qi ve nfc devresi kasanıza yapışık benim aldığım modelde antenleri nfc ve led flash kasayla beraber geldi. qiyi taşımaya üşendiğimden eski kasada bıraktım(telefon hafifledi
) telefonu kasadan ayırdığınızda tek bir film 2 parçayı tutuyor o filmde telefonun altındaki şarj girişi ve mikrofon için. o parçanın yapışkanı biraz kaldırılıp kasayı azıcık esnetince kolaylıkla çıkıyor gerisi birleştirme
edit: maliyetini yazmayı unutmuşum.
kasa: 35$
işçilik: bedave
edit2 bunlarda görseller
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bi kaç alıntı yapmaktansa düz yazayım dedim cyan kasayı çinden sipariş ettim biraz sıkıntılı geçti kargo süresi gelince heyecandan hemen takıverdimyoksa videolu çekim yapacaktım. tahmin edersiniz ki kendim taktım kasayı. çokta aman aman bir iş değil. 4dk sürdü. alttaki 2 vida tutuyor komple kasayı geri kalan kısım tabiri caizsse kanırtılarak çıkıyor kasaya zarar verme ihtimaliniz 0. led flash, qi ve nfc devresi kasanıza yapışık benim aldığım modelde antenleri nfc ve led flash kasayla beraber geldi. qiyi taşımaya üşendiğimden eski kasada bıraktım(telefon hafifledi
) telefonu kasadan ayırdığınızda tek bir film 2 parçayı tutuyor o filmde telefonun altındaki şarj girişi ve mikrofon için. o parçanın yapışkanı biraz kaldırılıp kasayı azıcık esnetince kolaylıkla çıkıyor gerisi birleştirme
edit: maliyetini yazmayı unutmuşum.
kasa: 35$
işçilik: bedave
edit2 bunlarda görseller
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
..Abi neye bittim biliyor musun? Cyan renk oluşuna tam benim rengim.)) Alışveriş yaptığın siteyi bizimle paylaşır mısın? Yalnız kasa ne derece sağlam? Malum çinden geliyor..
) yeni kasaya yerleştirip telefonu öyle oturttum.alışveriş yaptığın satıcının linkini verirmisin belki htc parçaları da vardır .
Orada bir yanlışlık var güzel kardeşim. Daha bugün aradık, 450 TL diye bir şey yok alt tarafı bir kasa, O ekran ile birlikte 450 TL 'dir
Sadece kasa/kapak değişimi ve istediğin renk olmak üzere KDV dahil 90 TL, yalnız Daha ucuzada bulmak mümkün yalnız, kendimiz takmak zorundayız.
90 tl ye nerede orijinl kasa bulabilirsem kendim takabilirim
ben kvknın bana dediğini söylüyorum bende dakgamı geçiyonuz telefonumu değiştirin dedik dedim kapattım90 tl ye nerede orijinl kasa bulabilirsem kendim takabilirim

biraz sıkıntılı arka kasa direk çıkmıyor girişlerin uzandığı kablolar var onlar felan çıkacak ayrıca nfc si var , yine de kendine güveniyorsan boşuna para verme takılması için![]()
bi kaç alıntı yapmaktansa düz yazayım dedim cyan kasayı çinden sipariş ettim biraz sıkıntılı geçti kargo süresi gelince heyecandan hemen takıverdimyoksa videolu çekim yapacaktım. tahmin edersiniz ki kendim taktım kasayı. çokta aman aman bir iş değil. 4dk sürdü. alttaki 2 vida tutuyor komple kasayı geri kalan kısım tabiri caizsse kanırtılarak çıkıyor kasaya zarar verme ihtimaliniz 0. led flash, qi ve nfc devresi kasanıza yapışık benim aldığım modelde antenleri nfc ve led flash kasayla beraber geldi. qiyi taşımaya üşendiğimden eski kasada bıraktım(telefon hafifledi
) telefonu kasadan ayırdığınızda tek bir film 2 parçayı tutuyor o filmde telefonun altındaki şarj girişi ve mikrofon için. o parçanın yapışkanı biraz kaldırılıp kasayı azıcık esnetince kolaylıkla çıkıyor gerisi birleştirme
edit: maliyetini yazmayı unutmuşum.
kasa: 35$
işçilik: bedave
edit2 bunlarda görseller
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mükemmel renk.Ne kadar sürede geldi acaba?
ben kasayı söktüm taktım batarya sallanıyordu servisle kim uğraşacak dedim açtım sabitledim bataryayı
biraz sıkıntılı arka kasa direk çıkmıyor girişlerin uzandığı kablolar var onlar felan çıkacak ayrıca nfc si var , yine de kendine güveniyorsan boşuna para verme takılması için![]()
Halil bugün bir arkadaşımı gönderdim izmir teleservise. Şehir dışında olduğum için arkadaşıma rica ettim ve gitti sordu kapak değişimini. Ona da 400tl demişler. Bu adamlar ya dalga geçiyor ya da gerçekten birbirlerinden haberleri yok. Veya belirli bir iş akışları, fiyat listeleri yok.
400 tl nedir abi.Adamlar cidden dalga geçmiş bence..
