lumia 920 renk değiştircem

Sponsorlu Bağlantılar



ÖEY

ÖEY

Üye
Özgür İzmir bugün sıcak mıydı?

Çok sıcak :D:D Bazen saçmalayabilirim idare edin artık:) Ama yanlış bir şey yazmadım dimi :D:D

- - - Eklendi - - -

Bir de kasayı kendiniz çıkarmaya çalışmayın kablosuz şarj aparatını bozarsınız arkadaşlar. Ben eğer o dediğim siteden alabilseydim kasayı telefoncu olan kuzenime yaptırtacaktım sonuçta. Bu arada İzmir'de Nokia Shop var. Oraya götürüp sorsam acaba kendileri yapıyorlar mıdır? Yoksa yine beni teleservise mi yönlendirirler?

- - - Eklendi - - -

Halil 48tl dediğin kasa fiyatı değil dimi? Eğer öyleyse benim verdiğim siteden mi gördün? Ben daha dün baktım yoktu da:D
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Özgür abi evet o senin yazdığın sitede gördüm. Lumia 920 diye aratırsan, görürsün kırmızı ve sarı rengi mecvut..
Nokia Shop bilmez ki, eminim Teleservice'e yönlendirirler,

Aslına bakarsan en uygunu 90 TL verip, değiştirmek.. Arkasını sıkıntılı çünkü bi yerini felan bozarız :D Bir işe yaramaz.. :D
 
kaltintop

kaltintop

Üye
bi kaç alıntı yapmaktansa düz yazayım dedim cyan kasayı çinden sipariş ettim biraz sıkıntılı geçti kargo süresi gelince heyecandan hemen takıverdim :D yoksa videolu çekim yapacaktım. tahmin edersiniz ki kendim taktım kasayı. çokta aman aman bir iş değil. 4dk sürdü. alttaki 2 vida tutuyor komple kasayı geri kalan kısım tabiri caizsse kanırtılarak çıkıyor kasaya zarar verme ihtimaliniz 0. led flash, qi ve nfc devresi kasanıza yapışık benim aldığım modelde antenleri nfc ve led flash kasayla beraber geldi. qiyi taşımaya üşendiğimden eski kasada bıraktım(telefon hafifledi :D ) telefonu kasadan ayırdığınızda tek bir film 2 parçayı tutuyor o filmde telefonun altındaki şarj girişi ve mikrofon için. o parçanın yapışkanı biraz kaldırılıp kasayı azıcık esnetince kolaylıkla çıkıyor gerisi birleştirme :)

edit: maliyetini yazmayı unutmuşum.
kasa: 35$
işçilik: bedave :)

edit2 bunlarda görseller



 
luckysleven

luckysleven

Üye
bi kaç alıntı yapmaktansa düz yazayım dedim cyan kasayı çinden sipariş ettim biraz sıkıntılı geçti kargo süresi gelince heyecandan hemen takıverdim :D yoksa videolu çekim yapacaktım. tahmin edersiniz ki kendim taktım kasayı. çokta aman aman bir iş değil. 4dk sürdü. alttaki 2 vida tutuyor komple kasayı geri kalan kısım tabiri caizsse kanırtılarak çıkıyor kasaya zarar verme ihtimaliniz 0. led flash, qi ve nfc devresi kasanıza yapışık benim aldığım modelde antenleri nfc ve led flash kasayla beraber geldi. qiyi taşımaya üşendiğimden eski kasada bıraktım(telefon hafifledi :D ) telefonu kasadan ayırdığınızda tek bir film 2 parçayı tutuyor o filmde telefonun altındaki şarj girişi ve mikrofon için. o parçanın yapışkanı biraz kaldırılıp kasayı azıcık esnetince kolaylıkla çıkıyor gerisi birleştirme :)

edit: maliyetini yazmayı unutmuşum.
kasa: 35$
işçilik: bedave :)

edit2 bunlarda görseller




alışveriş yaptığın satıcının linkini verirmisin belki htc parçaları da vardır .
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
bi kaç alıntı yapmaktansa düz yazayım dedim cyan kasayı çinden sipariş ettim biraz sıkıntılı geçti kargo süresi gelince heyecandan hemen takıverdim :D yoksa videolu çekim yapacaktım. tahmin edersiniz ki kendim taktım kasayı. çokta aman aman bir iş değil. 4dk sürdü. alttaki 2 vida tutuyor komple kasayı geri kalan kısım tabiri caizsse kanırtılarak çıkıyor kasaya zarar verme ihtimaliniz 0. led flash, qi ve nfc devresi kasanıza yapışık benim aldığım modelde antenleri nfc ve led flash kasayla beraber geldi. qiyi taşımaya üşendiğimden eski kasada bıraktım(telefon hafifledi :D ) telefonu kasadan ayırdığınızda tek bir film 2 parçayı tutuyor o filmde telefonun altındaki şarj girişi ve mikrofon için. o parçanın yapışkanı biraz kaldırılıp kasayı azıcık esnetince kolaylıkla çıkıyor gerisi birleştirme :)

edit: maliyetini yazmayı unutmuşum.
kasa: 35$
işçilik: bedave :)

edit2 bunlarda görseller




Abi neye bittim biliyor musun? Cyan renk oluşuna tam benim rengim.)) Alışveriş yaptığın siteyi bizimle paylaşır mısın? Yalnız kasa ne derece sağlam? Malum çinden geliyor :D..
 
kaltintop

kaltintop

Üye
Abi neye bittim biliyor musun? Cyan renk oluşuna tam benim rengim.)) Alışveriş yaptığın siteyi bizimle paylaşır mısın? Yalnız kasa ne derece sağlam? Malum çinden geliyor :D..

kasa gayet sağlam içerisinde bahsettiğim gibi antenleri, yan tuşları, nfc vericisi, kamera led flashları sim tray parçası bulunuyor. bendeki tek sıkıntı tuşları tutan çıtanın bir parça plastik kalmasından dolayı telefonu oturtamıyordum. en son eah dedim eski kasadan çıtayı çıkardım(yapışkanlı olduğu için hafif kastırınca kolayca çıkıyor, geri yapıştırmak acık sıkıntı :D ) yeni kasaya yerleştirip telefonu öyle oturttum.

kasanın linki bu, şuan indirimde 32$ :

alışveriş yaptığın satıcının linkini verirmisin belki htc parçaları da vardır .

satıcının linki de burda :
 
  • Beğen
Tepkiler: luckysleven
OozyStaw

OozyStaw

Üye
ha benim dediğim Nokia care , ben telefonu oraya veriyorum garantiye hep 4 yıldır sürekli Bi ara kvkydı şimdi tele servis onarıyor cihazları
 
alical33

alical33

Üye
Orada bir yanlışlık var güzel kardeşim. Daha bugün aradık, 450 TL diye bir şey yok alt tarafı bir kasa, O ekran ile birlikte 450 TL 'dir
Sadece kasa/kapak değişimi ve istediğin renk olmak üzere KDV dahil 90 TL, yalnız Daha ucuzada bulmak mümkün yalnız, kendimiz takmak zorundayız.

ben kvknın bana dediğini söylüyorum bende dakgamı geçiyonuz telefonumu değiştirin dedik dedim kapattım :kıskıs: 90 tl ye nerede orijinl kasa bulabilirsem kendim takabilirim
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye


ben kvknın bana dediğini söylüyorum bende dakgamı geçiyonuz telefonumu değiştirin dedik dedim kapattım :kıskıs: 90 tl ye nerede orijinl kasa bulabilirsem kendim takabilirim

biraz sıkıntılı arka kasa direk çıkmıyor girişlerin uzandığı kablolar var onlar felan çıkacak ayrıca nfc si var , yine de kendine güveniyorsan boşuna para verme takılması için :)
 
kaltintop

kaltintop

Üye


biraz sıkıntılı arka kasa direk çıkmıyor girişlerin uzandığı kablolar var onlar felan çıkacak ayrıca nfc si var , yine de kendine güveniyorsan boşuna para verme takılması için :)

4 - 5 mesaj yukarıda ayrıntılı olarak anlattım nfc ciazla bütünleşik değil cihazla kasa arasında da tek bir kablo var onuda ayırmak çok zor değil. üstelik zarar vermek mümkün değil neredeyse
 

efege

Üye
bi kaç alıntı yapmaktansa düz yazayım dedim cyan kasayı çinden sipariş ettim biraz sıkıntılı geçti kargo süresi gelince heyecandan hemen takıverdim :D yoksa videolu çekim yapacaktım. tahmin edersiniz ki kendim taktım kasayı. çokta aman aman bir iş değil. 4dk sürdü. alttaki 2 vida tutuyor komple kasayı geri kalan kısım tabiri caizsse kanırtılarak çıkıyor kasaya zarar verme ihtimaliniz 0. led flash, qi ve nfc devresi kasanıza yapışık benim aldığım modelde antenleri nfc ve led flash kasayla beraber geldi. qiyi taşımaya üşendiğimden eski kasada bıraktım(telefon hafifledi :D ) telefonu kasadan ayırdığınızda tek bir film 2 parçayı tutuyor o filmde telefonun altındaki şarj girişi ve mikrofon için. o parçanın yapışkanı biraz kaldırılıp kasayı azıcık esnetince kolaylıkla çıkıyor gerisi birleştirme :)

edit: maliyetini yazmayı unutmuşum.
kasa: 35$
işçilik: bedave :)

edit2 bunlarda görseller




Mükemmel renk.Ne kadar sürede geldi acaba?
 
kaltintop

kaltintop

Üye
Mükemmel renk.Ne kadar sürede geldi acaba?

ilk paket postada kayboldu 6 hafta süresince gelmedi. satıcıyla iletişime geçtim 2. bir paket yolladılar tracking kodu ile 15 gün içerisinde geldi.
 
alical33

alical33

Üye


biraz sıkıntılı arka kasa direk çıkmıyor girişlerin uzandığı kablolar var onlar felan çıkacak ayrıca nfc si var , yine de kendine güveniyorsan boşuna para verme takılması için :)
ben kasayı söktüm taktım batarya sallanıyordu servisle kim uğraşacak dedim açtım sabitledim bataryayı :D
bide nfc falan çıkarmıyorsun sadece micro usb ile mikrofonun olduğu flex kablo var onun soketini çıkardınmı telefonla kasa tamamen ayrılıyor ;)
 
Rookie66

Rookie66

Üye
gelaskins ve imade den beyaz wallpaper ile 30TL civarında skin al daha iyi :) hem kılıf işi görür gibi bişey olur. :oke:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Halil bugün bir arkadaşımı gönderdim izmir teleservise. Şehir dışında olduğum için arkadaşıma rica ettim ve gitti sordu kapak değişimini. Ona da 400tl demişler. Bu adamlar ya dalga geçiyor ya da gerçekten birbirlerinden haberleri yok. Veya belirli bir iş akışları, fiyat listeleri yok.
 

efege

Üye
Halil bugün bir arkadaşımı gönderdim izmir teleservise. Şehir dışında olduğum için arkadaşıma rica ettim ve gitti sordu kapak değişimini. Ona da 400tl demişler. Bu adamlar ya dalga geçiyor ya da gerçekten birbirlerinden haberleri yok. Veya belirli bir iş akışları, fiyat listeleri yok.

400 tl nedir abi.Adamlar cidden dalga geçmiş bence..
 
ÖEY

ÖEY

Üye
400 tl nedir abi.Adamlar cidden dalga geçmiş bence..

Sorma kardeşim ben de anlamadım. Yarın vaktim olursa önce bir tele servisi arayacağım ardından gidip soracağım. Çok sinir oldum. Bu kadar saçmalık olmaz, olmamalı.
 
luckysleven

luckysleven

Üye


beyler bu sitede iyidir . sizin kapaklara baktım iyi fiyat çekmişler
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Bana pahalı geldi fiyatı ya, yoksa ben mi yanlış baktım. Neyse bugün tekrardan sordurdum izmir teleservise ve 90-100 arası bir şey tutar ama istanbul takıyor kapakları biz ellemiyoruz demişler. Arkadaşımda bırak başka yerlerle uğraşmayı resmi servisine taktır dedi. Yedek telefonda var. O yüzden vericem teleservise pazartesi günü. Bir haftada gelir sanırsam. En azından 200tl kvkya bayılmamış olacam. Beklemeyi istemiyordum ama arada fiyat farkı var.
 


Üst Alt