safakb01
Üye
Lumia 920 Aşırı Isınma ve Şarj Problemi
Herkese merhaba,
Benim sorunum ısınma ve şarj ile ilgili. Eminim bunlar herkeste oluyordur birçok konu açılmıştır ama benimki anormal sanırım. 20 dakika temple run oynuyorum mesela telefon feci şekilde rahatsız edici derecede ısınıyor vallahi bilahi korkuyorum elimde alev alacak yanacak gidecek diye. Bir de telefonun şarjı artık daha çabuk boşalıyor neden böyle oldu bilmiyorum. Arka planda çalışan uygulama birkaç tane, dokunma hassasiyeti normal. 3G kapalı, güç tasarrufu modu açık.Telefonu şarj ettikten sonra bi yarım saat oyun oynadım, şarj %59 a düşmüş. Hiç tatmin edici gelmiyor artık. Sizde de bu böyle mi yoksa benim cihazımda bir problem mi var sizce? Önerileriniz nedir veya servise göndermeli miyim sizce ? Yoksa gelecek güncellemeler ile düzelir mi? Ayrıca sizde de böyle mi merak ediyorum?
Benim sorunum ısınma ve şarj ile ilgili. Eminim bunlar herkeste oluyordur birçok konu açılmıştır ama benimki anormal sanırım. 20 dakika temple run oynuyorum mesela telefon feci şekilde rahatsız edici derecede ısınıyor vallahi bilahi korkuyorum elimde alev alacak yanacak gidecek diye. Bir de telefonun şarjı artık daha çabuk boşalıyor neden böyle oldu bilmiyorum. Arka planda çalışan uygulama birkaç tane, dokunma hassasiyeti normal. 3G kapalı, güç tasarrufu modu açık.Telefonu şarj ettikten sonra bi yarım saat oyun oynadım, şarj %59 a düşmüş. Hiç tatmin edici gelmiyor artık. Sizde de bu böyle mi yoksa benim cihazımda bir problem mi var sizce? Önerileriniz nedir veya servise göndermeli miyim sizce ? Yoksa gelecek güncellemeler ile düzelir mi? Ayrıca sizde de böyle mi merak ediyorum?
İlk defa telefonum ısınmıştı o akşam

