Lumia 920 Aşırı Isınma ve Şarj Problemi

Sponsorlu Bağlantılar

safakb01

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 Aşırı Isınma ve Şarj Problemi
Herkese merhaba,

Benim sorunum ısınma ve şarj ile ilgili. Eminim bunlar herkeste oluyordur birçok konu açılmıştır ama benimki anormal sanırım. 20 dakika temple run oynuyorum mesela telefon feci şekilde rahatsız edici derecede ısınıyor vallahi bilahi korkuyorum elimde alev alacak yanacak gidecek diye. Bir de telefonun şarjı artık daha çabuk boşalıyor neden böyle oldu bilmiyorum. Arka planda çalışan uygulama birkaç tane, dokunma hassasiyeti normal. 3G kapalı, güç tasarrufu modu açık.Telefonu şarj ettikten sonra bi yarım saat oyun oynadım, şarj %59 a düşmüş. Hiç tatmin edici gelmiyor artık. Sizde de bu böyle mi yoksa benim cihazımda bir problem mi var sizce? Önerileriniz nedir veya servise göndermeli miyim sizce ? Yoksa gelecek güncellemeler ile düzelir mi? Ayrıca sizde de böyle mi merak ediyorum?
 


Duran.Y

Duran.Y

Üye
Isınma problemi bilinen bir problem olarak biliyorum fakat yarım saat oyunla %59a düşmesi hiçte normal gözükmüyor. Servise göndermenizi öneririm, yazılım haricinde bataryada da bir sıkıntı olabilir.
 
enterneoll

enterneoll

Üye
%59 mu off hemen servise götür bence....
 
katil_197

katil_197

Üye
Sizdeki iyi bendeki yarım saatte şarjı bitiyor
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Lumia'nın aylardır konuştuğumuz sorunu; ekranı yoğun kullanan oyunlar sırasında "aşırı erken ısınma ve sonucunda hızlı şarj tüketimi".
Hemen hemen hepimizde böyle ve maalesef çözümü yok.
Konuyu açarken de belirttiğiniz gibi onlarca başlık altında belki yüzlerce kez konuşuldu bu konu.
Tekrar tekrar tartışmada bir mantık göremiyorum açıkçası.
Gerçekten güzel bir telefon ama maalesef böyle bir kusuru var.
Belki gelecek güncellemelerle ekran kullanımı biraz daha optimize edilip bu kusur hafifletilebilir ama kalıcı bir çözümü yok ne yazık ki...
 
  • Beğen
Tepkiler: safakb01
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Lumia 820ye sahibim bizim batarya l920den daha dusuk temple run oynamakla o kadar olmaz oldukça anormal.Isınma standart temple run da :D İlk defa telefonum ısınmıştı o akşam
 
erknlmn

erknlmn

Üye
lumia 620de de durum farklı değil parmak uçlarım sıcaklıktan acımaya başlayınca elimden bırakıyorum telefonu anca :)
 
kesasd

kesasd

Üye
Yaz geliyor ve sıcaklar başladı bile. Sanırım yaz boyunca oyun oynamak rüya olacak bu telefonda. Çünkü mevsimin getirdiği aşırı sıcaklarda telefon ısınmasına eklenince telefon gerçekten üstünde yumurta kırılıp pişirilecek konuma gelecektir.

Ama her ne olursa olsun telefondan çok memnunum ve asla piyasadaki hiçbir telefona değişmem. Bu ısınma sorununa bir şekilde çözüm bulunacaktır diye tahmin ediyorum. Gerekli optimizasyonlarla sistem rahatlatılabilir. Umarım 8.1 ile geliştiriciler bu konuda bir çözüm sunabilirler.
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Arkadaşlar o kadar da olmaz.
telefonu sürekli kullanan biriyim ama cok fazla ısınmıyor.arada video çektiğimde ve şebekeden internete girdiğimde ısınıyor.
 

cagatay606

Üye
bende lumia 920 kullanıcısıyım ben 3g ile örneğin facebook a girince 5 dk da telefon aşırı ısınıyor normalmidir acaba
 
komando04

komando04

Üye
Herkese merhaba,

Benim sorunum ısınma ve şarj ile ilgili. Eminim bunlar herkeste oluyordur birçok konu açılmıştır ama benimki anormal sanırım. 20 dakika temple run oynuyorum mesela telefon feci şekilde rahatsız edici derecede ısınıyor vallahi bilahi korkuyorum elimde alev alacak yanacak gidecek diye. Bir de telefonun şarjı artık daha çabuk boşalıyor neden böyle oldu bilmiyorum. Arka planda çalışan uygulama birkaç tane, dokunma hassasiyeti normal. 3G kapalı, güç tasarrufu modu açık.Telefonu şarj ettikten sonra bi yarım saat oyun oynadım, şarj %59 a düşmüş. Hiç tatmin edici gelmiyor artık. Sizde de bu böyle mi yoksa benim cihazımda bir problem mi var sizce? Önerileriniz nedir veya servise göndermeli miyim sizce ? Yoksa gelecek güncellemeler ile düzelir mi? Ayrıca sizde de böyle mi merak ediyorum?

kardeşim telefonu servise verirsen eğer geri aldığında arka yada ön panellerde çizikler görebilirsin,ben verdim çünkü şarj bir anda boşalıyordu ve doluyordu,ve kvk cihazda hiçbir sorunun olmadığını 3cü götürmeme ramen sorunsuz olduğunu söyledi,cihazımıda sağa sola fırlatmışlar herhalde çizikler var arkada
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Yarım saattemi

:oha:
 
kaltintop

kaltintop

Üye
bazen telefonun arkasında ince bi matkapla milimetrik delikler açmayı düşünmüyo değilim :D
 
cardanadam

cardanadam

Üye
bence elop'a mesaj atın android telefonları kotuluyordu 4 çekirdekli telefon olsa olsa cep sobası olur diyordu daha 2 çekirdeği sogutamiyor
 
n000k

n000k

Üye
bence elop'a mesaj atın android telefonları kotuluyordu 4 çekirdekli telefon olsa olsa cep sobası olur diyordu daha 2 çekirdeği sogutamiyor
kusura bakmada bu belli bir telefondaki bir problem anladınmı?? bilip bilmeden konuşma derim..
 
cardanadam

cardanadam

Üye
kusura bakmada bu belli bir telefondaki bir problem anladınmı?? bilip bilmeden konuşma derim..

sen sanırım elopun avukatisin


- - - Eklendi - - -

o elop gelip nokianin başına geçmeseydi ben hala nokia kullanıyordum bir geldi nokia yı bitirdi


- - - Eklendi - - -

ayrıca gördüğüm kadarıyla bu sorun tek bir telefonda degil
 
n000k

n000k

Üye
kimsenin avukatı değilim ben. ki illa her diyen benim tel ısınıyo diyene , benimki ısınmıyor demeye bıktım..sana zaten tek bir telefonda diyen olmadı.. bu üretilen partiyle alakalı yada o an herhangi güncellenen bir uygulama ile alakalı. atıyorum kullandığın bir uygulama güncellemeden önce ısınmıyordu ama bgn bir güncelleme aldı güncelledin ondan sonra uygulamayı kullandığın zaman ısınma yapıyor.. bu telefonu kötü göstermez. uygulamanın optimizasyonunun kötü olduğunu gösterir.. az çok benden daha iyi biliyorsundur böyle şeyleri.. o yüzden o kadar saçma bir yoruum yaptığın için sinirlendim.
 
tapatalk

tapatalk

Üye
sorunun telefonla alakası yok s4 işlemcilerin kronik sorunu bu
 
cardanadam

cardanadam

Üye
kimsenin avukatı değilim ben. ki illa her diyen benim tel ısınıyo diyene , benimki ısınmıyor demeye bıktım..sana zaten tek bir telefonda diyen olmadı.. bu üretilen partiyle alakalı yada o an herhangi güncellenen bir uygulama ile alakalı. atıyorum kullandığın bir uygulama güncellemeden önce ısınmıyordu ama bgn bir güncelleme aldı güncelledin ondan sonra uygulamayı kullandığın zaman ısınma yapıyor.. bu telefonu kötü göstermez. uygulamanın optimizasyonunun kötü olduğunu gösterir.. az çok benden daha iyi biliyorsundur böyle şeyleri.. o yüzden o kadar saçma bir yoruum yaptığın için sinirlendim.

sen uygulama diyorsun yazılanları okuyorum telefon diyorlar benim yorumuma saçma diyorsun sen benden daha saçma yorum yapıyorsun neyse tartışmak veya kavga etmek istemiyorum beni burada bilenler bilir nekadar nokiaci olduğumu taki o elop gelip nokianin başına gecenekadar zamanında alt yapıyı hazırlayıp o şekilde wp ye gecseydi daha az sıkıntılı olurdu ama adam başa geçer geçmez wp işletim sistemine gececez dedi bir anda geliştiriciler elini ayağını symbiandan çekti hiç uygulama çıkmaz oldu
 
n000k

n000k

Üye


sen uygulama diyorsun yazılanları okuyorum telefon diyorlar benim yorumuma saçma diyorsun sen benden daha saçma yorum yapıyorsun neyse tartışmak veya kavga etmek istemiyorum beni burada bilenler bilir nekadar nokiaci olduğumu taki o elop gelip nokianin başına gecenekadar zamanında alt yapıyı hazırlayıp o şekilde wp ye gecseydi daha az sıkıntılı olurdu ama adam başa geçer geçmez wp işletim sistemine gececez dedi bir anda geliştiriciler elini ayağını symbiandan çekti hiç uygulama çıkmaz oldu

napayim simdi elopumu kovayim yada ne diyelim.kalkmisin yaptigin yoruma bak.bu konu konusulali 1yil oldu.hala elop gecmeseydi su olurdu bu olurdu falan filan. sen kovabilyosan kov madem elopu.hala derdin elopta.haklisin benim yorumum çok saçma.ama sende 1yil öncesinden demlenmiş bayat konuyu acip duruyorsun.derdimiz elop değil bizim,derdimiz teknoloji. neyse bende uzatmiycam.herkes kendi mantigina sahip... son yorumumdur.
 

Benzer Konular



Üst Alt