Burakkk250
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ya ben almaya niyetlendikçe sorunlar yazıyorsunuz. Moralim bozuluyor. Bu arada geçmiş olsun san yardım etmek isterdim ama bilgim yok...
Bugün telefon cebimdeydi şarjı da tam doluydu. Telefonu elime aldım ve telefonun kapandığını gördüm daha da açılmadı. Bir kere daha böyle olmuştu ama şarja takınca kendiliğinden açılmıştı. Şimdi de denedim ama açılmıyor.Pc ye bağladım pc telefonu görüyor. Açılmıyor ama ne bir titreme var ne ekranda nokia yazısı. Hiçbir şey yok. Ne yapabilirim ? 1 hafta önce nokia shoptan aldım. Götürürsem sizce cihaz yeni olduğu için değiştirirler mi yoksa servise mi gider ?
Bugün telefon cebimdeydi şarjı da tam doluydu. Telefonu elime aldım ve telefonun kapandığını gördüm daha da açılmadı. Bir kere daha böyle olmuştu ama şarja takınca kendiliğinden açılmıştı. Şimdi de denedim ama açılmıyor.Pc ye bağladım pc telefonu görüyor. Açılmıyor ama ne bir titreme var ne ekranda nokia yazısı. Hiçbir şey yok. Ne yapabilirim ? 1 hafta önce nokia shoptan aldım. Götürürsem sizce cihaz yeni olduğu için değiştirirler mi yoksa servise mi gider ?
ben de Nokia shoptan almıştım. Aynısı bende de oldu. değişimi Nokia Shop yapmıyor. Nokia çare veya kvk ya götür. Değiştirmek istediğini söyle. Onlar sana bilgi verirler. Ben değişim istemedim çünkü yeni gelecek cihazda da aynı sorunların olması olasılığı muhtemel gibi geldi bana. 2 gündür kullanıyorum ve herhangi bir sıkıntı yok şu an.
Bir keresinde yine nokia shoptan BH-505 kulaklık almıştım. O da bir hafta içerisinde bozuldu gittim nokia shop'a değiştirdiler. Telefonu da değiştirirler bence. Bilmiyorum bakıcam ama
Ses kısma + Güç düğmesine 10 saniye kadar basılı tutun bi reset atmak için
belki ekran ışığı kapalıyken donmuştur telefon.
Skype ya da Whatsapp yüklüyse bunlar 100% uyumlu olmadığından donma yapıyormuş diye duydum, Microsoft bu ay içerisinde donmalar ile ilgili bir güncelleme yayınlayacağını duyurmuştu, büyük ihtimalle o güncellemeden sonra olmazAçıldı şuan teşekkür ediyorum. Bu sorun tekrar eder mi peki sizce
Ses kısma + Güç düğmesine 10 saniye kadar basılı tutun bi reset atmak için
belki ekran ışığı kapalıyken donmuştur telefon.
Skype ya da Whatsapp yüklüyse bunlar 100% uyumlu olmadığından donma yapıyormuş diye duydum, Microsoft bu ay içerisinde donmalar ile ilgili bir güncelleme yayınlayacağını duyurmuştu, büyük ihtimalle o güncellemeden sonra olmaz
Telefonun bataryası çıkarılamadığından dolayı reset atmak için kısayol tuşu, telefonu kapatıp başlatmaya yarıyor.bu yaptığımız işlemin adı ne oluyor bu arada ?
Telefon açıktır ama görüntü vermiyordur. (Yoksa bilgisayar da görmez tamamen kapalı telefonu)
Arkadaşın dediği gibi ses kısma ve güç düğmelerine 10 saniye basılı tutarsan telefonu yeniden başlatmış olursun ve sorunsuz açılır.
Bir iki gün önce oyun oynarken bende de oldu bir kez.
Bir süre oyun oynamıştım, bayağı ısındı telefon.
Sonra oynarken görüntü gitti, dondu sandım.
Menü tuşu ve güç düğmesine birlikte bastım. (Screenshot alma kombinasyonu)
Screenshot aldığına dair ses geliyor ama ekranda görüntü yok, simsiyah.
Sonra reset atınca (10 sn'lik "ses kısma+güç tuşu) normal olarak açıldı.
Fotoğraflara baktım, görmediğim halde ekran görüntüsü almışım
Arkadaşlar daha hiç donma olmadı çok şükür
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?