tandogucem
Üye
lumia 800 kendimce eksikleri tespit ettim
cihazımdan çok memnunum tasarım + hız + lumia olması mükemmel. daha yeni telefonum zaten 4-5 gün oldu .
fakat öyle denk geldi baya önemli 1-2 eksik noktasını keşfettim belki çözümü vardır diye size yazayım dedim.
1. internette dolasırken direkt olarak çıkış tuşu yok . windws tusuna basınca arkaplanda çalışmaya devam ediyor.
geri tuşuna basarak en eski sayfaya dönmen gerekiyor çıkmak için. mesela 35 sayfa gezindin nette. 35 kere geri tusuna basınca i.explorer kapanıyor.
2 .ses bende az çkıyor gibi sanki bunun bir çözümü varmı dır ?
3. çektigim fotoları direk olarak facebook'a yükleyemiyorum(n8 de share deyince otomatik upload ediyordu )
şimdilik bunlar gözüme çarptı acaba bir çözümleri varmıdır bunların arkadaşlar ?
fakat öyle denk geldi baya önemli 1-2 eksik noktasını keşfettim belki çözümü vardır diye size yazayım dedim.
1. internette dolasırken direkt olarak çıkış tuşu yok . windws tusuna basınca arkaplanda çalışmaya devam ediyor.
geri tuşuna basarak en eski sayfaya dönmen gerekiyor çıkmak için. mesela 35 sayfa gezindin nette. 35 kere geri tusuna basınca i.explorer kapanıyor.
2 .ses bende az çkıyor gibi sanki bunun bir çözümü varmı dır ?
3. çektigim fotoları direk olarak facebook'a yükleyemiyorum(n8 de share deyince otomatik upload ediyordu )
şimdilik bunlar gözüme çarptı acaba bir çözümleri varmıdır bunların arkadaşlar ?




