lumia 800 kendimce eksikleri tespit ettim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tandogucem

tandogucem

Üye
    Konu Sahibi
lumia 800 kendimce eksikleri tespit ettim
cihazımdan çok memnunum tasarım + hız + lumia olması mükemmel. daha yeni telefonum zaten 4-5 gün oldu .

fakat öyle denk geldi baya önemli 1-2 eksik noktasını keşfettim belki çözümü vardır diye size yazayım dedim.


1. internette dolasırken direkt olarak çıkış tuşu yok . windws tusuna basınca arkaplanda çalışmaya devam ediyor.

geri tuşuna basarak en eski sayfaya dönmen gerekiyor çıkmak için. mesela 35 sayfa gezindin nette. 35 kere geri tusuna basınca i.explorer kapanıyor.

2 .ses bende az çkıyor gibi sanki bunun bir çözümü varmı dır ?

3. çektigim fotoları direk olarak facebook'a yükleyemiyorum(n8 de share deyince otomatik upload ediyordu )

şimdilik bunlar gözüme çarptı acaba bir çözümleri varmıdır bunların arkadaşlar ?
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
1.Onun bir çıkış yolu olduğu söylenmişti ama hatırlamıyorum.
2.Evet sesi az çıkıyor.
3.Yok ya vardır bir yerlerde iyi bak.:D
 

cinaski12

Üye
Evet internetten çıkış olayını ben de bulamadım...
Bluetooth sorununu da ekleyelim
Bir de n8 de menü tışuna basılı tutunca arkada çalışan programları görüp geçiş yapabiliyoruk bunda açık programlar arası geçiş nasıl yapılır acaba
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
cihazımdan çok memnunum tasarım + hız + lumia olması mükemmel. daha yeni telefonum zaten 4-5 gün oldu .

fakat öyle denk geldi baya önemli 1-2 eksik noktasını keşfettim belki çözümü vardır diye size yazayım dedim.


1. internette dolasırken direkt olarak çıkış tuşu yok . windws tusuna basınca arkaplanda çalışmaya devam ediyor.

geri tuşuna basarak en eski sayfaya dönmen gerekiyor çıkmak için. mesela 35 sayfa gezindin nette. 35 kere geri tusuna basınca i.explorer kapanıyor.

2 .ses bende az çkıyor gibi sanki bunun bir çözümü varmı dır ?

3. çektigim fotoları direk olarak facebook'a yükleyemiyorum(n8 de share deyince otomatik upload ediyordu )

şimdilik bunlar gözüme çarptı acaba bir çözümleri varmıdır bunların arkadaşlar ?

1 - internette 5000000 sayfada dolaşsan ekranın sağ altındaki ... tuşuna bas ve tabs yazana tıkla orda kaç pencere çıkarsa x den kapat geri de bidaha geri de dışardasın :naughty:

2 - ses bendede az malesef yapacak bişey yok şimdilik :(

3 - telefonunu zune ile güncelle 8773 sürümünde doğrudan faceye yükleme var... başka soru :islik
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Evet internetten çıkış olayını ben de bulamadım...
Bluetooth sorununu da ekleyelim
Bir de n8 de menü tışuna basılı tutunca arkada çalışan programları görüp geçiş yapabiliyoruk bunda açık programlar arası geçiş nasıl yapılır acaba
Geri'ye uzun basarak.
 
tandogucem

tandogucem

Üye
    Konu Sahibi
1 - internette 5000000 sayfada dolaşsan ekranın sağ altındaki ... tuşuna bas ve tabs yazana tıkla orda kaç pencere çıkarsa x den kapat geri de bidaha geri de dışardasın :naughty:

2 - ses bendede az malesef yapacak bişey yok şimdilik :(

3 - telefonunu zune ile güncelle 8773 sürümünde doğrudan faceye yükleme var... başka soru :islik

benim telefonda suan için kart takılı değil ama takarsam kapanıcak telefon :D 15 gün sonra polonyaya gidiyorum oraya gidince açılıcakta burda kapalı . tek telefon yazdırabildik pasaporta :D acaba kartsız zune günceller mi ?


@cinasiki12

geri tusuna basılı tut hocam :)
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
Evet internetten çıkış olayını ben de bulamadım...
Bluetooth sorununu da ekleyelim
Bir de n8 de menü tışuna basılı tutunca arkada çalışan programları görüp geçiş yapabiliyoruk bunda açık programlar arası geçiş nasıl yapılır acaba

internetten çıkış olayını anlattım,Bluetooth a yapacak şimdilik bişey yok açık uygulamaları hünkarımız söylemiş zaten ama oranın eksiği açık uygulamaları geriye uzun basıp tümünü görünce ekranların üst köşelerinde x olmaması. olsa ne güzel tık tık kapatırdık ama YOK :(

- - - Eklendi - - -

benim telefonda suan için kart takılı değil ama takarsam kapanıcak telefon :D 15 gün sonra polonyaya gidiyorum oraya gidince açılıcakta burda kapalı . tek telefon yazdırabildik pasaporta :D acaba kartsız zune günceller mi ?

Emin değilim ama güncellemesi gerek,simlock la güncellemenin hiçbir bağlantısı yok gibime geldi sen sorunca :ehe
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sim karti olmadan zune uzerinden guncelleme yapabilirsiniz
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
resim paylaşma: cektiginiz resmi share secenegi ile istediginiz baglantida paylaşabilirsiniz. Facebook twitter veya otomatik olarak skydrive hesabiniza kaydedebilirsiniz.
 
tandogucem

tandogucem

Üye
    Konu Sahibi
resim paylaşma: cektiginiz resmi share secenegi ile istediginiz baglantida paylaşabilirsiniz. Facebook twitter veya otomatik olarak skydrive hesabiniza kaydedebilirsiniz.
iyi diyorsun hocam da "share " dediğimde " hotmail 2 " message skydrive çıkıyor :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici

cinaski12

Üye
arkadaslar thy eczane cnn turk işbank ntv gibi uygulamari nasil yuklecegiz peki?
 
yakup_281

yakup_281

Üye
bir kaç foto örneği koy ya şuraya
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaslar thy eczane cnn turk işbank ntv gibi uygulamari nasil yuklecegiz peki?

yuklemek istedigin uygulamayi marketplacete aratarak varsa yukleyebilirsin. Garanti,ntvmsnbc var ama işbank yok diye biliyorum
 
tandogucem

tandogucem

Üye
    Konu Sahibi
 

cinaski12

Üye
Peki arkadaşlar pcdeki mp3 Allah aşkına biri cihaza nasıl yükleyeceğimi söyleyebir mi zune dan?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Peki arkadaşlar pcdeki mp3 Allah aşkına biri cihaza nasıl yükleyeceğimi söyleyebir mi zune dan?

zune acikken telefonu pc'ye bagla. Zune'dan ustteki collection sekmesine tikla butun medyalarin orada gozukur. Muzik video resim hangisini istersen maus ile sol alttaki telefon resminin ustune surukle ve arti işaretini gorunce birak. Bu kadar. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ayrica zune'da playlist oluşturarak sectigin playlisti ayni şekilde telefonuna yukleyebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan

cinaski12

Üye
Dediğini yaptım mp3 ler + olmuyor malesef ayrıca playist de oluşturdum ona da girmiyor sorun nerde kafayı yiyecem artık
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
N9 daki Meego mantığı harikaydı. Nokia yazık etti. Bahsedilen geri tuşu olayı Android için de bir sorun. Windows Mobile da aynı sorunları duymak beni üzdü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt