sympatico
Üye
-
Konu Sahibi
-
Arkadaşlar telefonumun kamerasından hiç verim alamıyorum , açıklayayım .. Şimdi bi manzara olsun , bi nesne bi profil fotografı olsun kamera tusuyla fotograf çekerken
1.
bi fotograf çekmesi 20 sn suruyor ( odaklaması , kaydetmesi , kaydettikten sonrası telefonun kendini hazırlaması ) sizde de bu kadar uzun suruyor mu bu olay
2. Bu sorumda odaklamayla ilgili , cogu zaman bi fotograf çekerken telefon oyle bi odaklama yapıyo ki çok guzel super diyorum herşeyi yazıları cok net aldı diyorum ama 2 3 sn sonrası gene husran hic bişeyi belli olmayan en kotu odaklandıgı zaman kaydediyor goruntuyü , bu yazılımsal bi sorun mu yoksa ben de mi ? ne yapmam lazım daha ıyi fotograf çekmem için
Cevaplarınız için teşekkürler
uzun surmesi konusunda benim tezim ; --telefonu ilk aldıgımda bi sorun yoktu hemen goruntu kaydedilirdi --ama hersey kopyalama sorunu çıktıgından beri başladı , telefona ne yuklersem ne fotograf çekersem anında 7 - 8 kopya çıkarıyor telefon , galeride , muzik çalarda dolaşmak haliyle sadece çile halini alıyor , fotograf çekiminde de aynı sorun oldugundan çektıgim fotograf galeriye bi suru kopyalanmış haliyle kaydediliyor , belki surenin uzama sebebi ondandır
en başlarda bu kopyalama olayı cok canımı sıkıyordu ama artık alıstım , microsoft sanki benim uzerimde bir kullanıcı bu hataya ne kadar dayanabilir deneyi yapıyor bence , defalarca hafıza kartınıda telefonuda sıfırladım kurtulamadım
Odaklanma olayını bi çozemedin 2 saatten beri yakın çekim moduna alarakta dahil elli küsür fotograf çektim bi turlu olmadı , cekim esnasında oyle guzel odaklandıgı bi saniye oluyo ki , o saniye yi bi turlu kaydetmiyor
bak ben bunu yapabilirim ama sana inat yapmıcam kaydetmicem o kaliteli fotografı diye inatlaşıyo bana viral mesaj veriyo seni bi ust modellerimize alalım diye , gosteriyo ama vermiyo anlayacagınız
İlgilenen ve yardım eden herkese teşekkürler , kimsede markette ' Refocus ' diye bi uygulama varmış demedi , tam derdime çareymiş , çekim yaptıktan sonra odaklama tekrardan yapılabiliyor uygulamayla , yazıların filan fotoğrafını çekip kaydeden varsa tam onlara gore
Arkadaşlar yukarıdaki mesajlarımda bahsettiğim kopyalama sorunu ile ilgili bir sorum daha olacak ; şimdi 10 tane fotoğraf kopyası var diyelim ben bunların birisini sildiğimde 10 kopya fotoğrafta silinmiş oluyor , 10 kopya fotoğrafın hepsini aynı anda işaretliyerek sildiğimde ise 9 öğe silinemedi diye bir uyarı alıyorum ; benim diğer klasörü şuanda 3.8 gb , acaba kopya fotoğraflar telefonun diğer klasorunun şişmesinde rol oynuyorlarmıdır , kopya fotoğrafları toplu olarak silmeye çalıştığımda telefonun verdiği silinemedi uyarısı hakkında da Bi sorum olacak bu silinemeyen kopya fotoğraflarının akıbeti nedir , ne olur , bir daha ulaşılamayacak şekilde diğer klasörüne mi yollanır o silinemeyen dosyalar ?
okuduğunuz için teşekkürler...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?