Lumia 520 şarj aleti hakkında..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

anilakbay

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 520 şarj aleti hakkında..
Merhaba Arkadaşlar,

1 aydır Lumia 520 kullanmaktayım. Geçen gün annem orjinal şarj aletini süpürgeye kaptırmış ve çok ince bir kablo yapısına sahip olduğu için paramparça oldu. Yani kullanılacak durumda değil. Önceden Nokia 603 kullanıcısıydım onun şarj aleti 520'ye uyum sağlıyor. Ama yinede ilerde telefonun şarj girişinde bir sorun çıkarır mı diye aklıma takılmıyor değil. Sizlere sormak istedim bu yüzden..
 


Churchil

Üye
Hangi telefonu kullanirsaniz kullanin herzman kutusundan cikan orjinal jarz aletini kullanin ..! Baska telefonun jarz aletini kullanmaniz bataryaniza hatta cihaziniza bile zarar verebilir ..!
 
yumyjikk

yumyjikk

Üye
Sarj girişleri ve üzerindeki etikette yazan voltaj degerleri aynı iste sıkıntı olmaz merak etme
 

anilakbay

Üye
    Konu Sahibi
Sarj girişleri ve üzerindeki etikette yazan voltaj degerleri aynı iste sıkıntı olmaz merak etme

Evet şimdi baktım tamamen aynı. Girişinde zaten bir sorun yok rahatlıkla oluyor. Teşekkürler :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
787
Cevap
14
Görüntüleme
14K
rodinatr
Cevap
1
Görüntüleme
2K
@@DiAbLo@@
Cevap
30
Görüntüleme
3K


Üst Alt