anilakbay
Üye
Lumia 520 şarj aleti hakkında..
Merhaba Arkadaşlar,
1 aydır Lumia 520 kullanmaktayım. Geçen gün annem orjinal şarj aletini süpürgeye kaptırmış ve çok ince bir kablo yapısına sahip olduğu için paramparça oldu. Yani kullanılacak durumda değil. Önceden Nokia 603 kullanıcısıydım onun şarj aleti 520'ye uyum sağlıyor. Ama yinede ilerde telefonun şarj girişinde bir sorun çıkarır mı diye aklıma takılmıyor değil. Sizlere sormak istedim bu yüzden..
1 aydır Lumia 520 kullanmaktayım. Geçen gün annem orjinal şarj aletini süpürgeye kaptırmış ve çok ince bir kablo yapısına sahip olduğu için paramparça oldu. Yani kullanılacak durumda değil. Önceden Nokia 603 kullanıcısıydım onun şarj aleti 520'ye uyum sağlıyor. Ama yinede ilerde telefonun şarj girişinde bir sorun çıkarır mı diye aklıma takılmıyor değil. Sizlere sormak istedim bu yüzden..

