İstek LG G2 mi Nexus 5 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SadikCankurt

SadikCankurt

Üye
    Konu Sahibi
1992 liraya geliyo orda taksitle

yine başladınız karanlık oyunlarınıza ama ben bu oyunu bozarım.
Bu kadar para vermeyin hacı bu tellere
ya verilirmi o kadar sacmalama ben gülüyorum o fiyata almam ya kazık resmenn
 


esokmen

esokmen

Üye
Efeyilmaz kardesim alakasız alakasız her konuda g2 nin ekranına sallıyosun :) adam sana ne cihaz aliym diyo sen diyosun iste parlaklığı en üstteydi falandı filandı :)

Be guzel kardesim gmd elite ile karsilastirilan en cok hangi model di gm alacagina g2 al denilmedi mi her elite alacak adama bende onun icin soyledim. Bana kotu geldi zamaninda xperia z de cok iyiydi ama onum ekrani da berbatti. Sonucta bu benim fikrim. Gel gelelim adam zaten ilk mesajinda elite diyor bende ona istinaden soyledim.

Eğer G2 nin ekran kalitesine berbat diyorsan dahada birşey diyemem sana.

Deme guzelim

Ya gözde ya ortamda ya da cihanda sorun vardır. G2 ekranı gayet iyi.

Olabilir kardesim dogrudur, cihazin.teknik.ozelliklerine zaten birsey demedim sadece ekrani hos gelmedi guzel.degil di dedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: SadikCankurt
enterneoll

enterneoll

Üye
bence hiç alma sabret para biriktir nexus 5 ve lg g2'ye yönel
 
  • Beğen
Tepkiler: SadikCankurt
Superfan

Superfan

Üye
Nexus 5'i tavsiye ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SadikCankurt
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
İkinci el nexus 5 yada 16 gb Lg G2 almanı tavsiye ederim.İstanbulda yaşıyorsan rahatlıkla temiz cihazlar bulabilirsin

 
  • Beğen
Tepkiler: SadikCankurt
Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: SadikCankurt
0MG90

0MG90

Üye
Cidden gece gece...
Neyse
 
  • Beğen
Tepkiler: SadikCankurt
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
bence bütçeni arttır discovery 600 tl o fiyata güzel telefon yok diye millet hep o telefona yöneldi ama 1000 tl GM ye vermek biraz düşündürücü :D sonuçta sen telefonu kullanacaksın 100-200 tl daha verip kat kat kat daha iyi telefonlar var ama discovery elite lite alırsan yinede telefonda birşeyin eksikliğini hissedersin o eksikliğide nexus 5 ve lg g2 kapatabilir :D mesela GM firması discovery e 2 aydır kitkat verecek sözde haziran ilk ayı verecekti şimdi beta sürümünü yayınladı bir de discovery elite fiyatı ve çıkış tarihi konusunda da insanları kandırdılar zaten 1000 t veriyorsan 100-200 tl çok rahat verirsin bence :D
 
messevim

messevim

Üye
Be guzel kardesim gmd elite ile karsilastirilan en cok hangi model di gm alacagina g2 al denilmedi mi her elite alacak adama bende onun icin soyledim. Bana kotu geldi zamaninda xperia z de cok iyiydi ama onum ekrani da berbatti. Sonucta bu benim fikrim. Gel gelelim adam zaten ilk mesajinda elite diyor bende ona istinaden soyledim.



Deme guzelim



Olabilir kardesim dogrudur, cihazin.teknik.ozelliklerine zaten birsey demedim sadece ekrani hos gelmedi guzel.degil di dedim.
dedim çirkinim.
 
SadikCankurt

SadikCankurt

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar g2 ye yöneldim fakat internetten alamam tanidik telefoncudan alcam taksit ile ama 1600 diyor 16 gb lik versiyonu pahali yaa sizce ne yapmaliyim
 
Invoke

Invoke

Üye
Değmez bence 1600 e.
 
  • Beğen
Tepkiler: Superfan ve Dede
Nirvana92

Nirvana92

Üye
BEN BU OYUNU BOZARIM !..
O kadar para vermeyin şu tellere


Nokia 3310'dan gönderildi.
 
Invoke

Invoke

Üye
Hadi boz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Invoke

Invoke

Üye
Nexus 5 al.
 
aLoNeAnqe

aLoNeAnqe

Üye
lg g2 yada nexus 5
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ömer talat katı
Cevap
13
Görüntüleme
1K
ömer talat katı
ugurmaxi
Telefon Tavsiyesi LG G2 Mİ NEXUS 5 Mİ ?
Cevap
35
Görüntüleme
2K
key43
Cevap
50
Görüntüleme
2K
Emrah_-06
AndroidTR20
  • Kilitli
Karşılaştırma LG G2? NEXUS 5?GM ELİTE?
Cevap
82
Görüntüleme
4K
Reşwan
Cevap
26
Görüntüleme
2K
McBoltt60


Üst Alt