SadikCankurt
Üye
ya verilirmi o kadar sacmalama ben gülüyorum o fiyata almam ya kazık resmenn1992 liraya geliyo orda taksitle
yine başladınız karanlık oyunlarınıza ama ben bu oyunu bozarım.
Bu kadar para vermeyin hacı bu tellere
ya verilirmi o kadar sacmalama ben gülüyorum o fiyata almam ya kazık resmenn1992 liraya geliyo orda taksitle
yine başladınız karanlık oyunlarınıza ama ben bu oyunu bozarım.
Bu kadar para vermeyin hacı bu tellere
Efeyilmaz kardesim alakasız alakasız her konuda g2 nin ekranına sallıyosunadam sana ne cihaz aliym diyo sen diyosun iste parlaklığı en üstteydi falandı filandı
![]()
Eğer G2 nin ekran kalitesine berbat diyorsan dahada birşey diyemem sana.
Ya gözde ya ortamda ya da cihanda sorun vardır. G2 ekranı gayet iyi.
Ya gözde ya ortamda ya da cihanda sorun vardır. G2 ekranı gayet iyi.
Tüm dünya sorunlu olabilir ama G2 olamaz. 

Yoo her cihazın kronik sorunları var, o cihazında vardırCihan mı?Tüm dünya sorunlu olabilir ama G2 olamaz.
Cihaz* olacaktı o.![]()
Yoo her cihazın kronik sorunları var, o cihazında vardır
G2 sorunlu olamaz demişsin ona diyorumBiz ne diyoruz?
Var, zaten. Bknz: LG G2 Turuncu leke, orange spot, ekran sararması vs...
G2 sorunlu olamaz demişsin ona diyorum

sonuçta sen telefonu kullanacaksın 100-200 tl daha verip kat kat kat daha iyi telefonlar var ama discovery elite lite alırsan yinede telefonda birşeyin eksikliğini hissedersin o eksikliğide nexus 5 ve lg g2 kapatabilir
mesela GM firması discovery e 2 aydır kitkat verecek sözde haziran ilk ayı verecekti şimdi beta sürümünü yayınladı bir de discovery elite fiyatı ve çıkış tarihi konusunda da insanları kandırdılar zaten 1000 t veriyorsan 100-200 tl çok rahat verirsin bence 
dedim çirkinim.Be guzel kardesim gmd elite ile karsilastirilan en cok hangi model di gm alacagina g2 al denilmedi mi her elite alacak adama bende onun icin soyledim. Bana kotu geldi zamaninda xperia z de cok iyiydi ama onum ekrani da berbatti. Sonucta bu benim fikrim. Gel gelelim adam zaten ilk mesajinda elite diyor bende ona istinaden soyledim.
Deme guzelim
Olabilir kardesim dogrudur, cihazin.teknik.ozelliklerine zaten birsey demedim sadece ekrani hos gelmedi guzel.degil di dedim.
1600 liraya s4 var onu alırım zaten o kadar para veremem en fazla 1200 fln verebilirimDeğmez bence 1600 e.
