Kvk İle İlgiili Bir Problem İlgilenirmisniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

E_yedi

Üye
Alteki aradım çalışanlar çıkmışlar telefon numaramı aldılar pazartesi bilgilendiricekler.

Genpayı aradım yine aynı şeyi söylediler daha sorunu söylemedim Nokia 603 cep telefonum var dedim biz anlaşmı Nokia ile bitirdik dedi tam 3 kişi öyle söyledi.

Etilerdekide aynı şeyi söyledi dediğim gibi.

Nokia destek hattını aradım. Bunlarda garanti devre dışı kalıyor dediler. Hani şöyle söyleyeyim resmen gel bana küfür et diyorlar kardeşim ben onu anladım. Bidahada Nokia almam bu telfonu dışarıda yaptırıcam ve satıcam bidahada nokia felan almam gider Sony Ericsson alırım. Ya arkadaşlar 3 aylık telefon yere düştü ekranı çatladı diye 2 yıllık garanti devre dışı kalırmı ya ? Hani anakrtı şurası burası zarar görse eyvallah ama 3 haftadır kullanıyorumda sorunda yok hani. E_yedi kardeşim sende yardımcı oldun zahmet ettin teşekkür ederim.

onemlı degıl kardesım .


Eger hata sende olmayaydı tuketıcı mahkemesıne sıkayet eder sıfırını soke soke alırdın ama sorun sende. Nokıanın elını cekmesı hıc bır seyı degıstırmez senın elınde 2 yıllık ımzalı garantın var . Ama o sende cıkmıs anlasılan. Hayırlısı bakalım altege yaptır sen onu hem ucuza yaparlar hemde ıyı yaparlar durmadan ara erkenden salarlar .
 


MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
bakalm pazartsni bekleyeceğim cok yardmcı oldn tşk. İnşallah olur.
 

E_yedi

Üye
inş. Kardes onemli değil bu arada .
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Genpa teknik servisi kapattı kardeşim keşke biraz sıkı takip ettseydin konuyu açtığın için çok sağol kvk konusunda tereddütteydim zaten bu dakkadsn sonra hayatta vermem.
 
keys1903

keys1903

Üye
yuh serviside rezıl uygulama yok oyun yok ne var kerızmıyız almam bunuds duyduktan sonrs bıttı nokıa
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Arkadaş haklı. Ben ilk aldığımda kilit kodunu unuttum yazılım atcaz dediler telefonda 10 tl dediler gittim oraya pat 40 tl demezmi :)
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
ya o değilde asıl telefnu satma kararı aldıran 3 aylık telefnun ilk defa dusurmemde 2 yıllık garantisnin btmesidir yani telefnun garantsi 2 yıllık deil yere düşürene kadarmış onu anladım.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
öyle bi olay yok sana kvk şerefsizlik yapmış
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Arkadaş haklı. Ben ilk aldığımda kilit kodunu unuttum yazılım atcaz dediler telefonda 10 tl dediler gittim oraya pat 40 tl demezmi :)

flash atsaydın :) sayısız kez unutmuşumdur ben.
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
aynen öyle kardeşim şimdi kadın yanlış biliyor desem telefonla aradım doğru diyorlar malesef. Ya şimdi beni önclkle kmse yanlış anlamasın yada tanımasın Nokianın adını kötüye çıkarıyor gibi gözüküyorum büyük ihtimal ama sadece başıma gelenleri anlattım ve bide size danışayım dedim nokia sevmesine hala seviyorum ama resmn telefn elimde kaldı ve bu ilk değil bu yzden nokiaya nokta koydum.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
aynen öyle kardeşim şimdi kadın yanlış biliyor desem telefonla aradım doğru diyorlar malesef. Ya şimdi beni önclkle kmse yanlış anlamasın yada tanımasın Nokianın adını kötüye çıkarıyor gibi gözüküyorum büyük ihtimal ama sadece başıma gelenleri anlattım ve bide size danışayım dedim nokia sevmesine hala seviyorum ama resmn telefn elimde kaldı ve bu ilk değil bu yzden nokiaya nokta koydum.

Sorun Nokia'da değil KVK'da.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
kullanıcı hatasında onarım garanti dışı olur bu böyledir.
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
tamam hadi ben 280 tl verdim diyelim. Ondan snra ki garanti dışı kalıyormş benm asıl derdim o biliyorsunuzmgarantiye giden telefn başka sorunlarla geliyor.
 
SerseriGönlüm12

SerseriGönlüm12

Üye
teleservise 701 imi verdim. tarih 12,04,2012 sim kartımı görmüyordu diye verdim. bugün 30,04,2012 ama hala parça bekliyor. cihazın durumu bu daha ne kadar bekliycem bilemiyorum. yenisiyle değişirlermi acaba

---------- Eklendi @ 10:23:10 ---------- Yazıldı @ 10:22:45 ----------

hala alamadım
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
demek istediğimde bu işte erdincatac da diyor garantiye giden telefon başka sorunla geliyor ve adamlar demek istiyorki bunlarıda kendin ödeyeceksin diyorlar. Ben 280 tl verdim diyelim 3 ay snra durup dururken res atmaya başladı kendiliğinden diyelim bunlarda garanti dışı bunu anlatmk istyorum. Yoksa telefonun yere düşmesi kullanıcı hatası ona lafım yok.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tamam hadi ben 280 tl verdim diyelim. Ondan snra ki garanti dışı kalıyormş benm asıl derdim o biliyorsunuzmgarantiye giden telefn başka sorunlarla geliyor.

ilk kullanıcı hatasından sonrakı donanımsal arıza garanti dışı kalmaz biliyorum.
 

blackcemre

Üye
Benim Nokia N97 M,n,m vardı genpaya yolladım 20 günde geri geldi klavye yerinden çıkıyordu kayar kapak kızağını değiştirmişler.Fakat farklı rengini takmışlar mesela böyle bir sorun.Bir keresindede 5230 tuş kilidi esnek olmuştu yolladım üst çerçeve krom olmuştu made in china olmuştu product code türkiyeye göre değildi.Sonra tekrar yolladım bütün sorunnları hallettiler anakartın üzerindeki etiktiile içindeki produc codesini türkiyeye göre yaptılar.
 
erdgnblt

erdgnblt

Üye
Genpa güzeldi. Benim aldığımda genpaya verdim hem iyi yapıyorlardı hem çabuk yapıyolardı.
Kvk çok kazık ve insana nereden vuracağını şaşıran bir firma.
Nokiaya kötü reklam oluyorlar.
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
[ENGİN];4642246' Alıntı:


ilk kullanıcı hatasından sonrakı donanımsal arıza garanti dışı kalmaz biliyorum.

bende öyle biliyordum ama adamlar üstüne basa basa söylüyorlar telefonla heryeri aradım öyle diyorlar. 1 - 2 kişi yine benimle aynı fikirde ama yapcak bişi yok :S dışarda yaptırdım telefonu bu akşam alıcağım arkadaşlar snrada satmaya karar verdim zaten. Hepinize Teşekkürler.
 

Dostnametr

Üye
Bu kadar abartmaya gerek yok.Telefonu düşürdün garanti dışı kaldı.Yaptırdın tekrar garantiye mi sokacaklar ? Ya görünmeyen bir yerlerinde bir arıza oluştuysa ileride sorun yaparsa bunu neden kvk dolayısıyla nokia karşılasın ?

Nokia yada kvk lık bir durum yok ortada.Her teknik servis , firma böyle çalışır.


Denemesi bedava ;
Ara telpayı Galaxy S2 telefonum var düşürdüm kırıldı yaptırırsam garanti kapsamına girer mi diye sor.
HİÇBİR FİRMA DÜŞÜP KIRILAN TELEFONA GARANTİ VERMEZ.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt