CABBAR
Üye
herkesi kendim gibi zannediyorum
Ahanda ben
çok neşeli olduğum zaman karşımdakinin de öyle olduğunu düşünürüm. Bu şekilde az kalp kırmadım
affedin beni 
- - - Eklendi - - -
Ayrıca aşırı sabırlıyım
herkesi kendim gibi zannediyorum
çok neşeli olduğum zaman karşımdakinin de öyle olduğunu düşünürüm. Bu şekilde az kalp kırmadım
affedin beni 
müzik dersinde kesin size nota flüt falan öğretiyolardır can sen bi gitara başla bırakamazsın nota bilmene gerek yokGenellikle Asabiyim.
Gözlük kullanıyorum.
Pek iyi duyamıyorum (sağır değilim arada bir oluyor)
hızlı koşarım (birazda iyi yanımızı söyleyek)
Berbat bir ressamım.
Hiçbir müzik aleti çalamam
sadece teknoloji den anlarım
akrabalarımı sevmiyorum
telefonuma laf ettirmem
fantastik filmleri severim
defterlere saçma sapan şeyler yazmayı severim
idda ediyorum ızmitin en iyi sürücüsüyüm tr de ilk3 e girerim dünyada da ilk5 e![]()

Bisiklet mi![]()
isteyenle kapışılır
:
tabiiki araba ileisteyenle kapışılır
:

gel kapışalım tr nin en iyi 3 şöför arasındaymış pehhh. Bende dünya nın 1 numarasıyım o zaman... Ayrıca belirtmeden edemiyeceğim namağlup biriyimdir![]()

