Kendi Hakkınızda Bir Gercek Söleyin

Sponsorlu Bağlantılar

CABBAR

CABBAR

Üye
herkesi kendim gibi zannediyorum

Ahanda ben :) çok neşeli olduğum zaman karşımdakinin de öyle olduğunu düşünürüm. Bu şekilde az kalp kırmadım :( affedin beni :(

- - - Eklendi - - -

Ayrıca aşırı sabırlıyım
 


FatoŞ

FatoŞ

Üye
Çabuk Ve Hızlı Ol Kelamlarını Sevmem..
 
  • Beğen
Tepkiler: __xXx__

pelın_

    Konu Sahibi
Ok tamam demesnler yeter
 
jackalmami

jackalmami

Üye
pelin ammada çok gerçeklerin varmış bea:ehe
konunun yarısından çoğu senin mesajların
acilen gerçeklerle yüzleşmen gerek benden söylemesi :hmmm :)
 
man20

man20

Üye
makyaj yapmadan dışarı çıkamam :)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
neden bilmem ama40 yaş üstü bayanlar pek samimi davranıyorlar jigolo sanıyorlar galiba :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
jackalmami

jackalmami

Üye
işten ayrıldım somuru:


ramazan da yatıyorum yaniii :kop:


ama çalışmadan da para nerden gelecek orası muamma:hmmm
 
plusnettr

plusnettr

Üye
Yaşıyorum :D
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Genellikle Asabiyim.
Gözlük kullanıyorum.
Pek iyi duyamıyorum (sağır değilim arada bir oluyor)
hızlı koşarım (birazda iyi yanımızı söyleyek :D )
Berbat bir ressamım.
Hiçbir müzik aleti çalamam
sadece teknoloji den anlarım
akrabalarımı sevmiyorum
telefonuma laf ettirmem
fantastik filmleri severim
defterlere saçma sapan şeyler yazmayı severim
müzik dersinde kesin size nota flüt falan öğretiyolardır can sen bi gitara başla bırakamazsın nota bilmene gerek yok
 

pelın_

    Konu Sahibi
işimden nefret edıyorum
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Kendini bilmezin biriyim:d:
 
__xXx__

__xXx__

Üye
idda ediyorum ızmitin en iyi sürücüsüyüm tr de ilk3 e girerim dünyada da ilk5 e :dry:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Maxicepte üyeliğim var!
 
doctorrr

doctorrr

Üye
laptopumu bataryasız kullanıyorum :p
 

cliolar

Üye
Carpediem,anı yasarim,eski yuksek tavanli rum evlerine bayilirim,koyu galatasarayliyim,muhendis olucam yuzde 99,ara verdigim okuluma devam edicem bu sene.Yanlizim ama yanliz kaldigimdan degil yanliz yasadigimdan,biraz ukala olabilirim,genelde 2 gibi kalkarim sabah 5 gibide yatis saatimdir.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Babamla çok pis kavga ettim.Artık konuşmuyoruz.
 
jackalmami

jackalmami

Üye


tabiiki araba ile:dry: isteyenle kapışılır :islik:

gel kapışalım tr nin en iyi 3 şöför arasındaymış pehhh. Bende dünya nın 1 numarasıyım o zaman... Ayrıca belirtmeden edemiyeceğim namağlup biriyimdir :ehe
 
__xXx__

__xXx__

Üye


gel kapışalım tr nin en iyi 3 şöför arasındaymış pehhh. Bende dünya nın 1 numarasıyım o zaman... Ayrıca belirtmeden edemiyeceğim namağlup biriyimdir :ehe

daha benle karşılaşmamışın bilader:dry:
 


Üst Alt