Kendi Hakkınızda Bir Gercek Söleyin

Sponsorlu Bağlantılar

man20

man20

Üye
gel kapışalım tr nin en iyi 3 şöför arasındaymış pehhh. Bende dünya nın 1 numarasıyım o zaman... Ayrıca belirtmeden edemiyeceğim namağlup biriyimdir :ehe
daha benle karşılaşmamışın bilader:dry:
yarışı başlatan olabilirim :) hep bi kız başlatır ya yarışı o yüzden :D

- - - Eklendi - - -

işimden nefret edıyorum
ne işte çalışıosun? işinden nefret ettiğine göre ayakkabıcıda çalışmıosundur :)
 


kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Gitara ilk olarak 14 yaşında kız düşürmek için klasik gitarla başladım 1 ay sonra sıkıldım ve sadece sevdiğim için 8 senedir bas gitar çalıyorum :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Değiştirmeye çalıştığım şeyler var...
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
  • Beğen
Tepkiler: __xXx__
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Sakinimdir ama bulaşılmayana kadar:d:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

bide yalan diyodun kız tavlama ile ilgili

Bas gitar için konuşuyordum o esnada :) Bugüne kadar bass çalarken hayran hayran izleyen max. 15 kız olmuştur ki akustik çalan arkadaşlarım günde bu sayıya ulaşıyor.Kızlar slap falan ilgilenmiyor bas hariç hangi gitarı çalarsan çal kız düşürüyorsun buna karar kıldım :(
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye


Bas gitar için konuşuyordum o esnada :) Bugüne kadar bass çalarken hayran hayran izleyen max. 15 kız olmuştur ki akustik çalan arkadaşlarım günde bu sayıya ulaşıyor.Kızlar slap falan ilgilenmiyor bas hariç hangi gitarı çalarsan çal kız düşürüyorsun buna karar kıldım :(
21 guns çalarak kız tavladığım günleri hatırlıom :D
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye

21 guns çalarak kız tavladığım günleri hatırlıom :D

Yaptığım araştırmalar sonucu en çok RHCP parçalarından etkileniyorlar.RHCP parçaları dedim mi de öyle hepsi değil bi Can't Stop bir de californication.A birde U2'nun şarkıları işe yarıyor.Bunlar kızlar için çalıyorum geri kalanları kendim için :rock:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
açım
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Çenem düşüktür ama yerine göre yoksa hiç konuşmayacağım yerlerde oluyor.
 
__xXx__

__xXx__

Üye
pek belli etmem ama konuşmayı fazla sevmem:D
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
hollandalılardan çok almanları severim
 
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Çok açıkırım :D
 
jackalmami

jackalmami

Üye
ve anlaşılldığı üzere hepimiz aççız :ehe
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
hayır ben açım :ehe
 


Üst Alt