Kanka Msn 0.4 Beta Son sürüm en ekonomik msn programı

Sponsorlu Bağlantılar

VODAFONE TR

VODAFONE TR

Üye
bende yükledim şu an kullanıyorum ama hep şebeeke hatası veriyor..daha öncede nimbuzz kullandım nimbuzz da bi problem yok.
 


bugra_uzman

Üye
benim çalışmadı telefon modeli samsung GT-C 3053 nası olcak yardım edin
 

mehmet ali can

Üye
teşekkürler süper yav hayatımda görmedim
 
TRANSGRESSOR

TRANSGRESSOR

Üye
Bakalım olacakmı...

--------------- Ekleme ---------------

SAĞ ÜSTTEKİ KAÇ Kb OLDUĞUNU GÖETERİYOSA MÜKEMMELMİŞ... SAOL KANKAM...
 
futbol123

futbol123

Üye
sağol
 

ygthan09

Üye
selamlar...Telefonum samsung 5603 msn kurdum yalnız hata verio oturum açarken "Bağlantı yok! ConnectionNotFoundException Error 0 " bu hatayı verio kontör -24 teydi ama 50 Mb turkcellden internet paketim vardı neden girmio olabilir bu arada turkcell internet ve turkcell wap ikisinide denedim ?
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Eline sağlık.
 

rainrain

Üye
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
erdem.battal

erdem.battal

Üye
dokunmatik değil yükledim ama nick ve şifre giremiyorum

--------------- Ekleme ---------------

:heyo:
dokunmatik değil yükledim ama nick ve şifre giremiyorum
oldu tamam bir alttaki yere girmem gerekiyormuş teşekkürler
 

seherq

Üye
msn yukleyemıyorum 5233w
 

gucengec

Üye
arkadaslar calısmıyor bu ıkıncı kırık lınk hayırdır yaw bıde bu kadar övuyorsunuz
 

pınarburcu

Üye
vrs fln kapmıodr deil mi ?
 
aimcrazy

aimcrazy

Üye
açıyor mu peki diğer sürümler gibi açılmıyorsa deneyen varmı
 


Üst Alt