selamlar...Telefonum samsung 5603 msn kurdum yalnız hata verio oturum açarken "Bağlantı yok! ConnectionNotFoundException Error 0 " bu hatayı verio kontör -24 teydi ama 50 Mb turkcellden internet paketim vardı neden girmio olabilir bu arada turkcell internet ve turkcell wap ikisinide denedim ?