Kanka Msn 0.4 Beta Son sürüm en ekonomik msn programı

Sponsorlu Bağlantılar

cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
0.5 versiyonu bence ekonomik değl 0.4 kadar daha ii
 


orhangazi44

orhangazi44

Üye
yenisi çıktı arkadaşım konuyu kilitletsene:)

--------------- Ekleme ---------------

bi de Eski versiondan artık girmio:(
 
cuneytttttt

cuneytttttt

Üye
dostm bizzat denedm
 

anil-56996

Üye
yaw arkadaslar ii güzelde kaç kontür yiyo siz onu söleyin ya!!!!!!! herkezin dikkatinee
 

nisoşş

Üye
kardesım benım k850 i telefonum var bu msn programını kuruyorum eror dıe hata verıo baglanmıyo nedenını blıyosan yazarsan sevınırım
 
Laz¥

Laz¥

Üye
güzel paylaşım teşekkürler
 

koray_lee

Üye
arkadaşlar 1 saate kaç kontr yer
 
djsalih91

djsalih91

Üye
sağol
 

fack_style

Üye
saOLlll..
 

eyp_35

Üye
bende çalışmadı gardaş
 

minik kuş

Üye
ya ben programı pc ve cep telefonuma indiremiyorum benden parola ve şifre istiyor giriyorum kabul etmiyor nokia 6220classic telim var bir türlü msn yükleyemedim kısa sürede yardımcı olur musunuz? ltf
 

playyboyy46

Üye
koyduğunuz programların
 

enderege60

Üye
Yükledim ama çalışmıyo ne yapmam lazım
s8003
 

akraakra

Üye
bn kankamsn 0.5 kullanıyorum.. vodafone 200 kb 1 kontor istersenız musteri hizmetlerını arayın.. bnm msn gunun 15 saatı acık
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
İndirdikten sonra denedim çalıştırmadı
 

abdayd

Üye
En ucuz cep msn programıdır. Gönderdiğiniz harf kadar kotadan yersiniz. Ben bir buçuk saat giriyordum 1 kontör yiyordu. Ayrıca program kendi içinde kotayı da gösteriyor. Yalnız çevrim dışı olan kişileri gösterirseniz kota daha çabuk dolabilir. Benim hattım Avea. Avea'da 60kB'a kadar 1 kontör gidiyor. Eğer Avea kullanıyorsanız, 8 kontöre 1 haftalık internet paketi alarak daha da rahat bir şekilde msn'yi kullanabilirsiniz.(ABONE 5MB yazıp,
9495'e gönderin.) pek fazla kota sorunu olmaz. Ayrıca ,internet paketini alırsanız size Nimbuzz programını da tavsiye edebilirim. Nimbuzz görsel olarak çok kaliteli bir msn programı ama kanka msn kadar ekonomik değil.
 
magersweelk

magersweelk

Üye
SÜPER AMA İSİM NEDEN kANKA :=)
 
VODAFONE TR

VODAFONE TR

Üye
6630 da süper çalısıyor .emeğine sağlık.
 

edmond

Üye
ellerine sağlık kardeş inşallah çalışır
 
aryscat

aryscat

Üye
Bu sürümü sürekli şebeke ile bağlantı kesildi hatası veriyor. Kanka nın sitesinde sorunun kendilerinden kaynaklandığını kabul etmişler. Ama şimdilik bir çözüm yok. 5800 da bağlanıyor mesaj gönderdiğinde şebeke ile bağlantı kesildi diyor. Ama her defasında oluyor bu. Ileride düzeltirler belki... Emeğine sağlık kardeşim.
 


Üst Alt