En ucuz cep msn programıdır. Gönderdiğiniz harf kadar kotadan yersiniz. Ben bir buçuk saat giriyordum 1 kontör yiyordu. Ayrıca program kendi içinde kotayı da gösteriyor. Yalnız çevrim dışı olan kişileri gösterirseniz kota daha çabuk dolabilir. Benim hattım Avea. Avea'da 60kB'a kadar 1 kontör gidiyor. Eğer Avea kullanıyorsanız, 8 kontöre 1 haftalık internet paketi alarak daha da rahat bir şekilde msn'yi kullanabilirsiniz.(ABONE 5MB yazıp,
9495'e gönderin.) pek fazla kota sorunu olmaz. Ayrıca ,internet paketini alırsanız size Nimbuzz programını da tavsiye edebilirim. Nimbuzz görsel olarak çok kaliteli bir msn programı ama kanka msn kadar ekonomik değil.