[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

Wolf389

Wolf389

Üye
Ya usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı
 


lavasoft95

Üye
Ya usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı
Kardesim wonder kullaniyoruz note 2 degil gayet normal o devam et sen
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Ya usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı

Ama dostum sen sir mordred'a 15 dk konuştuğunu soylememissin o hiçbişey yapmadan 15 dkda %4 gitti gibi düşünmüş :(
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Ya usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı
Kernel degistir yada rom farkli romlarda da ayni sorun varsa cwmden wipelerin hepsini yap ne varsa sil tekrar dene
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Kernel degistir yada rom farkli romlarda da ayni sorun varsa cwmden wipelerin hepsini yap ne varsa sil tekrar dene
Usta başka rom denedim 8 saatte %6 şarj gitmiş,G-wonder romunda uçak modunda sabaha kadar %6 gidiyodu bence düzeldi gibi sizce
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

sendemi68

Üye
arkadaşlar sambean v15 romunun linkini atarmısınız
 

T.serdar

Üye
Arkadaslar cm9 eol surum mu daha iyidir yoksa cm10 modlanmis bir bicimimi daha iyidir
 

lavasoft95

Üye
usta bu G-wonder da garip bişey var 15 dk telefonda konuşuyorum %4 gidiyor.15 dk telefonda modern combat 4 oynuyorum %5-6 gidiyor anlamadım gitti batarya gidişi normalmi bana öyle geliyor
15 dakika mc4 %5-6 sarj gayet iyi
Konusma olayina cok takilma iyi gidiyo sarjin
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
Ya usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı

ben düzgün cevap veremedim mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
ilteberaksoy

ilteberaksoy

Üye
usta bu G-wonder da garip bişey var 15 dk telefonda konuşuyorum %4 gidiyor.15 dk telefonda modern combat 4 oynuyorum %5-6 gidiyor anlamadım gitti batarya gidişi normalmi bana öyle geliyor
15 dkda mc4 oynarken %5 sarj toplamda surekli kullanimda 5 saat yapar gayet iyi bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
şarjın gayet iyi merak etme :oke: @sir mordred eminim arkadaş yanlış aktarmıştır düşüncesini takılma pek :)
ustad ben yukledım sorunsuz calısıyor lazer ama acılıs cok gec oluyo ve pekte bısey degıstırmedı acıkcası


bende sistem boot olmadı bile :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
Wolf389

Wolf389

Üye
@sir mordred üstad k.bkma sana yanlış anlatmışım bide gta san oynarken beyaz kaplamalar olup duruyor bi çözüm bulunması lazım aynı oyunu gladiator romda denedim beyaz kaplama sorunu yoktu
15 dkda mc4 oynarken %5 sarj toplamda surekli kullanimda 5 saat yapar gayet iyi bence.
Usta işte 5 saat felanmı yapıyor emin değilim ama wifi açıkken şarj su gibi gidiyor 25 dkda %15 felan gitti
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
@sir mordred üstad k.bkma sana yanlış anlatmışım bide gta san oynarken beyaz kaplamalar olup duruyor bi çözüm bulunması lazım aynı oyunu gladiator romda denedim beyaz kaplama sorunu yoktu
Usta işte 5 saat felanmı yapıyor emin değilim ama wifi açıkken şarj su gibi gidiyor 25 dkda %15 felan gitti

Wonder bu kardeşim 2011 çıkışlı bi "telefon"(!). Dandik demek istemiyorum ama senin isteklerin karşısında yetersiz bi cihaz. beyaz kaplamalar derken? ayrıca bu cihazda gta san oynadığına şükret bence :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
@sir mordred üstad k.bkma sana yanlış anlatmışım bide gta san oynarken beyaz kaplamalar olup duruyor bi çözüm bulunması lazım aynı oyunu gladiator romda denedim beyaz kaplama sorunu yoktu
Usta işte 5 saat felanmı yapıyor emin değilim ama wifi açıkken şarj su gibi gidiyor 25 dkda %15 felan gitti

Modern combat 4 oynarken 15 dakikada %5 gidiyor demiştin basit bi hesaplamayla 5 saat aralıksız oyun oynayabilirsin ki bu durum gayet iyi o yüzden daha ne istiyorsun be kardeşim Allah'tan belanımı istiyon :D
Wonder bu kardeşim 2011 çıkışlı bi "telefon"(!). Dandik demek istemiyorum ama senin isteklerin karşısında yetersiz bi cihaz. beyaz kaplamalar derken? ayrıca bu cihazda gta san oynadığına şükret bence :oke:

Harfi harfine katılıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ilteberaksoy ve -Emre
Wolf389

Wolf389

Üye
Modern combat 4 oynarken 15 dakikada %5 gidiyor demiştin basit bi hesaplamayla 5 saat aralıksız oyun oynayabilirsin ki bu durum gayet iyi o yüzden daha ne istiyorsun be kardeşim Allah'tan belanımı istiyon :D

Harfi harfine katılıyorum.
Tamam Ustalar saolun ben cevabımı aldım :D bu telefona yüksek mah lı batarya alsak bi işe yarar mı ?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
yarar tabi de onlar çok büyük oluyo bence powerbank gibi bişey daha mantıklı
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt