Kardesim wonder kullaniyoruz note 2 degil gayet normal o devam et senYa usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı
Ya usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı

Kernel degistir yada rom farkli romlarda da ayni sorun varsa cwmden wipelerin hepsini yap ne varsa sil tekrar deneYa usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı
ustad ben yukledım sorunsuz calısıyor lazer ama acılıs cok gec oluyo ve pekte bısey degıstırmedı acıkcasıarkadaslar lazerdroid uyumlu değil söyliyim
![]()
Usta başka rom denedim 8 saatte %6 şarj gitmiş,G-wonder romunda uçak modunda sabaha kadar %6 gidiyodu bence düzeldi gibi sizceKernel degistir yada rom farkli romlarda da ayni sorun varsa cwmden wipelerin hepsini yap ne varsa sil tekrar dene
usta bu G-wonder da garip bişey var 15 dk telefonda konuşuyorum %4 gidiyor.15 dk telefonda modern combat 4 oynuyorum %5-6 gidiyor anlamadım gitti batarya gidişi normalmi bana öyle geliyor
15 dakika mc4 %5-6 sarj gayet iyiusta bu G-wonder da garip bişey var 15 dk telefonda konuşuyorum %4 gidiyor.15 dk telefonda modern combat 4 oynuyorum %5-6 gidiyor anlamadım gitti batarya gidişi normalmi bana öyle geliyor
Ya usta biri düzgünce cevap versin telefon boştayken hiç şarj yemiyo gibi bişey ama kullanınca hemen bitiyo gibi 15 dk konuşunca %4 şarjım gitti @sir mordred anormal olduğunu söylüyor daha 6 aymı ne oldu batarya kullanımı
15 dkda mc4 oynarken %5 sarj toplamda surekli kullanimda 5 saat yapar gayet iyi bence.usta bu G-wonder da garip bişey var 15 dk telefonda konuşuyorum %4 gidiyor.15 dk telefonda modern combat 4 oynuyorum %5-6 gidiyor anlamadım gitti batarya gidişi normalmi bana öyle geliyor
15 dkda mc4 oynarken %5 sarj toplamda surekli kullanimda 5 saat yapar gayet iyi bence.
@sir mordred eminim arkadaş yanlış aktarmıştır düşüncesini takılma pek
ustad ben yukledım sorunsuz calısıyor lazer ama acılıs cok gec oluyo ve pekte bısey degıstırmedı acıkcası

Usta işte 5 saat felanmı yapıyor emin değilim ama wifi açıkken şarj su gibi gidiyor 25 dkda %15 felan gitti15 dkda mc4 oynarken %5 sarj toplamda surekli kullanimda 5 saat yapar gayet iyi bence.
@sir mordred üstad k.bkma sana yanlış anlatmışım bide gta san oynarken beyaz kaplamalar olup duruyor bi çözüm bulunması lazım aynı oyunu gladiator romda denedim beyaz kaplama sorunu yoktu
Usta işte 5 saat felanmı yapıyor emin değilim ama wifi açıkken şarj su gibi gidiyor 25 dkda %15 felan gitti

@sir mordred üstad k.bkma sana yanlış anlatmışım bide gta san oynarken beyaz kaplamalar olup duruyor bi çözüm bulunması lazım aynı oyunu gladiator romda denedim beyaz kaplama sorunu yoktu
Usta işte 5 saat felanmı yapıyor emin değilim ama wifi açıkken şarj su gibi gidiyor 25 dkda %15 felan gitti
Wonder bu kardeşim 2011 çıkışlı bi "telefon"(!). Dandik demek istemiyorum ama senin isteklerin karşısında yetersiz bi cihaz. beyaz kaplamalar derken? ayrıca bu cihazda gta san oynadığına şükret bence![]()
Tamam Ustalar saolun ben cevabımı aldımModern combat 4 oynarken 15 dakikada %5 gidiyor demiştin basit bi hesaplamayla 5 saat aralıksız oyun oynayabilirsin ki bu durum gayet iyi o yüzden daha ne istiyorsun be kardeşim Allah'tan belanımı istiyon
Harfi harfine katılıyorum.
bu telefona yüksek mah lı batarya alsak bi işe yarar mı ?
