[JB][4.1.2]G-wonder Rom

Sponsorlu Bağlantılar

lavasoft95

Üye
Hayır ama facebook+müzik dinledim bideyeteneğidirmemin sebebi böyle bir konu olmasıydı Telefon Hızlandırma Yöntemleri(Multitasking-Hızlı Açılış-I/O Hızlandırma) [GÜNCELLENDİ] - MaxiCep
İşte senin o facebook+müzik dinlemen telefonun multitasking yani çoklu görev yapabilme yeteneğidir verdigin linkteki multitask ise note 2 lerdeki gibi tek elranda iki uygulama açmak için bi program olmasi lazim yada note2nin o yandaki uygulama menusu gibi bisey lazerdroidi bi dene olursa haber verirsin
 


Wolf389

Wolf389

Üye
Şuan da gta san indiriyorum deniyim bakalım açıcakmı ondan sonra denerim ama konuda linux kernel lazım diyor
 

lavasoft95

Üye
Şuan da gta san indiriyorum deniyim bakalım açıcakmı ondan sonra denerim ama konuda linux kernel lazım diyor
Kernel hakkinda bilgim yok ben şuan sambean v15 kullanıyorum 4.2.2 rom gta 3-vice city rahatlıkla açiyor ama benim hafiza karti 2gb san andreas için yer yok hic denemedim
 
Wolf389

Wolf389

Üye
Sana zahmet Hızlı ve Öfkeli 6 oyununu dener misin ? 250 mb bişey oyun
 

ahmet.sekmen83

Üye
Arkadaslar bataryam yeni simdiye kadar yukledim tum romlarda ayni candy crush oynuyorum 3saatte bitiyor romda hata var demiyorum sidiye kadar en iyi bu rom bu
 

lavasoft95

Üye
Peki üsta saol sana göre G-wonder mı yoksa sambeanv15 mi
Ben görselliğe önem verdigim için ve daha çok s3-4 tarzi bir telefon istedigim icin sambean yukledim ama g-wonderin performansi ve sarji sambean'e gore bi tık daha iyi
Arkadaslar bataryam yeni simdiye kadar yukledim tum romlarda ayni candy crush oynuyorum 3saatte bitiyor romda hata var demiyorum sidiye kadar en iyi bu rom bu
Araliksiz 3 saat bence gayet normal kardeşim
 

ahmet.sekmen83

Üye
Y
Ben görselliğe önem verdigim için ve daha çok s3-4 tarzi bir telefon istedigim icin sambean yukledim ama g-wonderin performansi ve sarji sambean'e gore bi tık daha iyi
Araliksiz 3 saat bence gayet normal kardeşim
KardesOTE="ahmet.sekmen83, post: 6963838, member: 1370225"]Y

Kardes[/QUOTE]
Kades bazi arkadaslar 6saat oyun oynadiklarini yaziyorlar ozaman haliyle cihazda sorun var zannediyoruz
 
Wolf389

Wolf389

Üye
@-Emre Üstad gta san açmadı bu rom
edit:farklı apk ile sorunsuz oynadım
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

lavasoft95

Üye
Y

KardesOTE="ahmet.sekmen83, post: 6963838, member: 1370225"]Y

Kardes
Kades bazi arkadaslar 6saat oyun oynadiklarini yaziyorlar ozaman haliyle cihazda sorun var zannediyoruz[/QUOTE]
Bazıları uyduruyor olabilir ben daha hiç araliksiz 6 saat gta 3 oynayamadım
 
Wolf389

Wolf389

Üye
arkadaslar lazerdroid uyumlu değil söyliyim
:sirit:
Hocam 15 dk konuşma yaptım %4 şarjım gitti normal mi sanki bu aralar bataryama bişey oldu gibi bide hocam burdaki kalibreyimi kullanıyım
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
15 dk konuşma için %4 çok değil herhangi bi kalibre yöntemi kullanabilirsiniz
 
Wolf389

Wolf389

Üye
15 dk konuşma için %4 çok değil herhangi bi kalibre yöntemi kullanabilirsiniz
@sir mordred anormallik var diyor hocam anlamadım gitti battery dosyasını silmelisinimi yapıyım hocam
 

T.serdar

Üye
Hocam bataryam cok hizli gitmeye basladi cok isiniyor telefon kalibrasyon nasil yapicam hangi programla yapmaliyim ve sarj % kacta olmali yaparken bide kac saat surer acaba kalibrasyon ?
 
-Emre

-Emre

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar bu da bi makina aciyin telefona biraz elden birakilmazsa tabi ısınır şarjı çabuk biter ufacık bir batarya ile o işlemciyi rami ekrani ve işletim sistemini çalıştırmak kolay değil. Bu da bir bilgisayar kullainildikca ısınması normal.
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred, hasaneness ve T.serdar

lavasoft95

Üye
Masaya koyup internette gezinirseniz mesela ısınma olmaz telefonu sıkı sıkı tutmakta ısıtıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Emre

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923
omer2546
Cevap
17
Görüntüleme
2K
en-sel
-Emre
Cevap
542
Görüntüleme
38K


Üst Alt