Java oyunlarda hatalar ve cozumleri

ihd_90

Üye
Eyw. Çünkü Tam 2.5 aymı bu sorunu çözmeye ayırdım geçen sene ama yok maalesef. Bu arada alırsan N serisinden N73 al bence tabii bütçeni bilmiyorum da
 

#okn#

Üye
Yaralı bi bilgi Tşk.ler
 

byazz123

Üye
gardes ben cep oyunu yukluyorum benım telefon 5130 atıyorum telefona gırıyorum telefona acıcam desteklemıyor dıyo :S yardım
 

ahmeht2

Üye
    Konu Sahibi
gardes ben cep oyunu yukluyorum benım telefon 5130 atıyorum telefona gırıyorum telefona acıcam desteklemıyor dıyo :S yardım

Sen rastgele oyun yuklersen tabi olmas oyunu telefonun kaldırması gerek mesale senın pc nın ramı 516 mg dıyelım gta 4 te 2 gb ram ıstıyo yanı oyunu calıstırmıyor bole dusun telefonuna uyumlu oyunlar yukle bıraz daha yardımcı olursam gooogle telefonun markasını fln yaz ozellıklerıne bak o ozellıklere gore oyunlar yukle... bir tesekkur yetr
 

askero

Üye
adamsın

--------------- Ekleme ---------------

bide konu yanlış yerde...
 

ahmeht2

Üye
    Konu Sahibi
adamsın

--------------- Ekleme ---------------

bide konu yanlış yerde...

tabi adamım bu 1. si 2.side konu dogru yerde yanlıs yerde olsaydı moderato degıstırıdı 3.su burnunu herseye sokma agresfım bulaşma
 

keffo

Üye
ben de bişey sorucam 6600 a oyunu yüklüyorum oyunu aç diyorum fakat uzun süre bekliyorum açmıyo bide yüklediğimde açılıp hemen kapanıyo oyun bi çözüm bulurmusun
 

ahmeht2

Üye
    Konu Sahibi
ben de bişey sorucam 6600 a oyunu yüklüyorum oyunu aç diyorum fakat uzun süre bekliyorum açmıyo bide yüklediğimde açılıp hemen kapanıyo oyun bi çözüm bulurmusun

Virüslü coğu kisi java lara virüs bulasmaz diyo ama nah bulasmaz bal gibi bulasıyor abim turcellde telefonlarla ugrasıyor javalara virus bulastıgını doyluyor virus oldugun acmıyor... tarama yap...
 

ihd_90

Üye
ewt 6600 tarzı telefonlara daha sık virüs bulaşır bencede bi tarama yap
 

Muzzy_21

Üye
Selam arkadaşlar ben çoktandır oyun indirmiyordum teflona şimdi inidirdim de rardan açınca irili ufaklı bir sürü dosya çıkıyor sanırım bunu telefon açmayacak eskiden tek bi simge çıkıyodu .exe gibi direk açılıyordu anlayamadım bunu yardımcı olabilir misiniz?
 

ahmeht2

Üye
    Konu Sahibi

TAbi ki oluruz saırım se pc ye format attın bak simdi googla java idir yaz idir pc ye kur bu kadar javayı pc ye kur tek dosya cıkar
 

keffo

Üye
hangi program iii
 
uygulama hafasazı var tel de kayıt için gerekli afıza olmadı o hatayı veriyo
 

CoDeYs

Üye
benim telde age of empires grafık hatası oluyor belli bir seviyeden sonra oyunun yarı karanlık oluyor hangı çeşidini denediıysemde yanı nasıl olcak ...
 

ahmeht2

Üye
    Konu Sahibi
Zeki™;2693716' Alıntı:
benim telde age of empires grafık hatası oluyor belli bir seviyeden sonra oyunun yarı karanlık oluyor hangı çeşidini denediıysemde yanı nasıl olcak ...

kardes o soruun cozumu yok o soru bedede olmustu nfs de arabalar simsiyahtı o soruun cozumu yok .kbakma
 
Out of Memory hatasının çözümü yok mu benim telefon 6300 real football 2010 da hep aynı hatayı alıyorum yazılım yüklesem değişir bi yardımcı olursan sevinirim