Sen rastgele oyun yuklersen tabi olmas oyunu telefonun kaldırması gerek mesale senın pc nın ramı 516 mg dıyelım gta 4 te 2 gb ram ıstıyo yanı oyunu calıstırmıyor bole dusun telefonuna uyumlu oyunlar yukle bıraz daha yardımcı olursam gooogle telefonun markasını fln yaz ozellıklerıne bak o ozellıklere gore oyunlar yukle...bir tesekkur yetr
ben de bişey sorucam 6600 a oyunu yüklüyorum oyunu aç diyorum fakat uzun süre bekliyorum açmıyo bide yüklediğimde açılıp hemen kapanıyo oyun bi çözüm bulurmusun
ben de bişey sorucam 6600 a oyunu yüklüyorum oyunu aç diyorum fakat uzun süre bekliyorum açmıyo bide yüklediğimde açılıp hemen kapanıyo oyun bi çözüm bulurmusun
Selam arkadaşlar ben çoktandır oyun indirmiyordum teflona şimdi inidirdim de rardan açınca irili ufaklı bir sürü dosya çıkıyor sanırım bunu telefon açmayacak eskiden tek bi simge çıkıyodu .exe gibi direk açılıyordu anlayamadım bunu yardımcı olabilir misiniz?
Selam arkadaşlar ben çoktandır oyun indirmiyordum teflona şimdi inidirdim de rardan açınca irili ufaklı bir sürü dosya çıkıyor sanırım bunu telefon açmayacak eskiden tek bi simge çıkıyodu .exe gibi direk açılıyordu anlayamadım bunu yardımcı olabilir misiniz?
benim telde age of empires grafık hatası oluyor belli bir seviyeden sonra oyunun yarı karanlık oluyor hangı çeşidini denediıysemde yanı nasıl olcak ...
benim telde age of empires grafık hatası oluyor belli bir seviyeden sonra oyunun yarı karanlık oluyor hangı çeşidini denediıysemde yanı nasıl olcak ...
Out of Memory hatasının çözümü yok mu benim telefon 6300 real football 2010 da hep aynı hatayı alıyorum yazılım yüklesem değişir bi yardımcı olursan sevinirim