Anlaşılan burak konusunda yanlız değilim ...
Ben başta karakterine bakıyorum . Saha içinde gol atabilir öyle ya da böyle . Ama saha için de karaktersiz olduğunu , rakiplerinin emeklerini çaldığını tüm sporseverler görüyordur ...
Arkadaş her pozisyonda adam kendini yere atar mi, hakemi kandırmaya çalışır mi?