Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul Buluşması (10.11.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

Şehriyar

Şehriyar

Üye
sinirlenme sağlık olsun. rızasız yola cıkarsan başına gelmedik iş kalmaz sende okul gezisi var de 1 gunluk filan belki oyle izin alabilirsin. olmadı tv programına gidiyorum dersin :ehe

Katılıyorum.
Babamın rızası olmadığı halde bir keresinde arkadaşlarla pikniğe-yüzmeye falan gitmiştik hava durumunda yağmurlu göstermediği halde bardaktan boşanırcasına yağdı hava da buz gibi olmuştu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı


Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye


Katılıyorum.
Babamın rızası olmadığı halde bir keresinde arkadaşlarla pikniğe-yüzmeye falan gitmiştik hava durumunda yağmurlu göstermediği halde bardaktan boşanırcasına yağdı hava da buz gibi olmuştu :D
yepp :cool
edit: Bunu buluşmaya katılma mesajın için yazdım bi yanlış anlaşılma oldu :ehe
 

cukuleaks

Üye
Hatırlıyorum annemin " asla ve asla gitmeyeceksin " diye bağırarak izin vermediği yere gittim ve çok güzel vakit geçirdik. Akşam eve döndüm hayatım normal devam ediyordu ?
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
yavv geliyosun İsmail uzatma :zzz:
Sana çay içmeye gelicez dedik işte :zzz:


- - - Eklendi - - -

Otururum bir çay içeriz bardak dibe inmeden muhabbeti kurarız, ikinci bardağı yarılayınca annen izin vermiş olur.. Son fırtı çeker kalkarız..


- - - Eklendi - - -

Bu kadar işte:zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve minoo

cukuleaks

Üye
yavv geliyosun İsmail uzatma :zzz:
Sana çay içmeye gelicez dedik işte :zzz:


- - - Eklendi - - -

Otururum bir çay içeriz bardak dibe inmeden muhabbeti kurarız, ikinci bardağı yarılayınca annen izin vermiş olur.. Son fırtı çeker kalkarız..


- - - Eklendi - - -

Bu kadar işte:zzz:
Sen gelince içeri alır misafirlik neyse onları yapar. Sonra bana " ismail gelsene bi" der ve arka odada bana demediğini bırakmaz. ;)


- - - Eklendi - - -

:bilmm: :D
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Benden bu kadar:sahan2:
 

Software95

Ben aslında buluşmaya gitmeyeceğim, iş teklifi geldi için İstanbula gitmeyi düşünüyorum.Detayları konuşmaya gitmek istiyorum telefondan olmuyor bu işler :)
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
E gelmişken uğrayıver :gul:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Buluşmanın başında birbirini tanımayanlar sadece tokalaşacak, ayrılırken herkes sarılacak :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL, Samsunspor, Cezzbedici3 ve 1 kişi daha
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı ve minoo
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


Ben öyle ortamları sevmem bana göre buluşma en fazla 3 kişi ile olur.Grup buluşması bana ters :gul:

sonuçta herkesin bir popisi vardır :d:

[video=youtube;xk5YfJOfbLI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xk5YfJOfbLI[/video]
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye


Ben öyle ortamları sevmem bana göre buluşma en fazla 3 kişi ile olur.Grup buluşması bana ters :gul:
Tamam sen yan masada otur hacı biz ikişer ikişer yanına geliriz masa üç kişiden fazlasını görmez
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL, Samsunspor ve minoo

Benzer Konular

KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar Minik İstanbul buluşması :)
Cevap
69
Görüntüleme
5K
Reşwan
KayraBey
  • Kilitli
Gerçekleştirilen Buluşmalar 8 Eylül İstanbul Buluşması
Cevap
35
Görüntüleme
3K
Nextman
Cezzbedici3
  • Kilitli
Cevap
54
Görüntüleme
6K
minoo
Cezzbedici3
Cevap
43
Görüntüleme
7K
Hıqh_VoLTaqe27


Üst Alt