Şehriyar
Üye
sinirlenme sağlık olsun. rızasız yola cıkarsan başına gelmedik iş kalmaz sende okul gezisi var de 1 gunluk filan belki oyle izin alabilirsin. olmadı tv programına gidiyorum dersin![]()
Katılıyorum.
Babamın rızası olmadığı halde bir keresinde arkadaşlarla pikniğe-yüzmeye falan gitmiştik hava durumunda yağmurlu göstermediği halde bardaktan boşanırcasına yağdı hava da buz gibi olmuştu




: 
inan benimde kafam karmakarışık annemler yüzünden. Beni biraz olsa anla 








